Command  Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - poradnik do gry - Maciej Jałowiec - ebook

Command Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - poradnik do gry ebook

Maciej Jałowiec

0,0
7,88 zł

Opis

Poradnik do Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch zawiera zbiór ogólnych porad dotyczących zasad rozgrywki, opis przejścia misji składających się na prolog oraz kampanie GDI i Nod, a także spis osiągnięć przygotowanych w ramach gry.

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Porady ogólne
  • The End of All Things (Kampania Nod)
  • Spontaneous Outbursts (Kampania GDI)
  • Beginning of the End (Prolog)
  • GDI (Osiągnięcia)
  • Cold Hard Truth (Kampania GDI)
  • Further Complications (Kampania Nod)
  • Bad to Worse (Prolog)
  • Things Fall Apart (Kampania Nod)
  • Lockdown (Kampania GDI)

Informacja o grze

Czwarta część jednej z najbardziej znanych strategii czasu rzeczywistego. Produkcja kontynuuje wątki serii i przynosi zakończenie sagi poświęconej surowcowi znanemu jako Tiberium. Standardowo wcielamy się w jedną z dwóch frakcji – GDI oraz NOD – dla których przygotowano oddzielne kampanie. Co ciekawe, misje można przechodzić w pojedynkę lub w trybie kooperacji. Ważnym aspektem tytułu jest oczywiście multiplayer.

Gra Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44




Command & Conquer 4:Tyberyjski Zmierzchporadnik do gry

autor: "Maciej Jałowiec"

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8054-885-5

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=983

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Poradnik do gry - Porady ogólne

Prolog

Beginning of the End | Prolog

Bad to Worse | Prolog

Hard Choices | Prolog

Kampania GDI

Spontaneous Outbursts | Kampania GDI

Cold Hard Truth | Kampania GDI

Transport Down | Kampania GDI

Insurrection | Kampania GDI

Lockdown | Kampania GDI

To Kill a Prophet | Kampania GDI

For All Humanity | Kampania GDI

Kampania Nod

Things Fall Apart | Kampania Nod

Further Complications | Kampania Nod

The Harder They Fall | Kampania Nod

Reversal of Fortune | Kampania Nod

Heresy's Reward | Kampania Nod

Bleed Out | Kampania Nod

The End of All Things | Kampania Nod

Osiągnięcia

GDI | Osiągnięcia

Nod | Osiągnięcia

Wprowadzenie

Poradnik do Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch zawiera zbiór ogólnych porad dotyczących zasad rozgrywki, opis przejścia misji składających się na prolog oraz kampanie GDI i Nod, a także spis osiągnięć przygotowanych w ramach gry.

Każdy opis został podzielony na sekcje według zadań. Kolorem zielonym oznaczone są te sekcje, które dotyczą zadań głównych, natomiast kolor pomarańczowy został przypisany do zadań pobocznych. Kolejność opisywanych w poradniku celów została dobrana w sposób, w jaki najwygodniej jest je wykonywać. Poradnik zawiera także mapy z zaznaczonym miejscem rozpoczęcia misji i lokacjami związanymi z realizacją poszczególnych zadań. Obrazki opatrzone stosownym komentarzem pomogą natomiast w lepszym zrozumieniu sytuacji panującej w grze. Przedstawione rozwiązania nie są jedynymi dostępnymi, lecz skutecznymi proponowanymi metodami. Opis dotyczy domyślnego poziomu trudności.

Maciej "Sandro" Jałowiec

Poradnik do gry - Porady ogólne

Rozpoczynając zabawę, wybierasz swoje MCV (Mobile Construction Vehicle, inna nazwa: Crawler). Do dyspozycji masz trzy rodzaje tego pojazdu - ofensywne, defensywne i wsparcie. Ofensywne MCV ma to do siebie, że wzywa na pole bitwy ciężkie pojazdy, które świetnie sprawdzają się w szturmach i walkach naziemnych. MCV defensywne szkoli piechociarzy i umożliwia wznoszenie struktur defensywnych, takich jak bunkry czy wieżyczki strzelnicze. Tego typu arsenał świetnie się sprawdza zwłaszcza w walce przeciwko lotnictwu. Ostatni typ MCV zapewnia wsparcie w postaci maszyn latających i wozów przeciwlotniczych. Decydując się na MCV wsparcia możesz wykonywać szybkie i sprawne ataki z powietrza, lecz Twoje zdolności przechwytywania budynków są mocno ograniczone;

Zawsze staraj się mieć w swojej armii 2-3 inżynierów. Taka ekipa może naprawiać Twoje pojazdy naziemne, co zdecydowanie wydłuża żywotność Twoich jednostek na polu bitwy. Pamiętaj, że inżynierowie nie potrafią naprawiać maszyn latających. Do tego celu służą jednostki typu Spanner (po stronie GDI) lub Scalpel (po stronie Nod);

W miarę możliwości przejmuj wszystkie napotkane po drodze budynki. Artyleria, działa przeciwlotnicze, dodatkowe strefy lądowania dla MCV i inne - tak naprawdę nigdy nie wiadomo, kiedy może Ci się to wszystko przydać. A już na pewno lepiej żeby wróg nie miał tych wszystkich zabawek w swoich rękach. Pamiętaj, że tylko jednostki naziemne mogą przejmować budynki;

Wrogie jednostki naziemne pozostawiają po sobie tzw. znajdźki w postaci zielonych lub niebieskich skrzynek. Jeżeli jedna z Twoich jednostek zbierze zieloną, jej poziom doświadczenia wzrośnie o 1, dzięki czemu będzie lepiej strzelać i zyska na wytrzymałości (na najwyższym poziomie dodatkowo uzyska zdolność regeneracji). Jeżeli zbierze niebieską, dostanie ulepszenie do uzbrojenia. Co więcej, zebranie jakiejkolwiek skrzynki przywraca część energii. Niekiedy możesz natknąć się na stacje generujące niebieskie i zielone skrzynki. Odwiedzaj je kiedy tylko możesz;

Zbieraj porozrzucane po mapie kryształy. Czerwone i zielone dodają Ci punktów, które możesz potem wydawać na ulepszenia dla swoich jednostek. Zebranie czerwonego kryształu dodaje punkty natychmiastowo, natomiast zielone trzeba jeszcze przenieść w pobliże swojego MCV, by móc czerpać z niego korzyści. Istnieją jeszcze niebieskie kryształy. Te, po zebraniu, mogą zostać zdetonowane, najlepiej w pobliżu wrogich jednostek. Pamiętaj, że jednostka przewożąca niebieski lub zielony kryształ porusza się zauważalnie wolniej;

Jeżeli wrogie jednostki wjadą do Twojej strefy lądowania MCV, nie przejmuj się tym zbytnio. Jeśli każesz MCV wylądować na przeciwnikach, siła uderzenia zniszczy wrogów i będziesz mieć spokój;

Staraj się w pierwszej kolejności inwestować w zdolności dotyczące najszerszej grupy jednostek. Są to: poprawa celności (Accuracy Boost), poprawa szybkości (Speed Boost), poprawa zasięgu (Range Boost) i poprawa przeładowania (Refire Boost). W następnej kolejności wykup drugi poziom zaawansowania technicznego (Tier II). Dalsze wybory uzależnione są od rodzaju wykorzystywanych przez Ciebie jednostek. Osobiście bez problemu dawałem sobie radę w kampanii bez dodatkowych zdolności;

Inżynierowie są stosunkowo tani i potrafią wskakiwać na klify dzięki plecakom odrzutowym. Dzięki temu są świetnymi zwiadowcami i zbieraczami czerwonych kryształów.

Prolog

Beginning of the End | Prolog

Beginning of the End

1 - Locate the VIP Convoy

Po rozpoczęciu misji przesuń ekran na północ, by mieć na widoku konwój VIP-owski.

2 - Locate your Deploy Zone

W następnej kolejności przesuń ekran jeszcze bardziej na północ, by zobaczyć strefę lądowania.

3 - Rendezvous with the VIP Convoy

Jeden