Code with Me Zostań Game Developerem - Pianta Krzysztof - książka

Code with Me Zostań Game Developerem książka papierowa

Pianta Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Projektuj, programuj, promuj! Zostań twórcą gier komputerowych!
Nie zaglądaj tu, nie warto! Stracisz tylko czas, na sto procent nie dowiesz się niczego ciekawego, znudzisz się i będziesz rozczarowany, bo... z pewnością nie chcesz dołączyć do prawdziwej elity programistów, zdobyć poszukiwanych na rynku umiejętności, nauczyć się czegoś naprawdę ekscytującego ani uzyskać wpływu na jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi przemysłu komputerowego, prawda?

Jeśli jednak mocno pragniesz zostać twórcą gier komputerowych, dobrze trafiłeś! Ta książka powstała właśnie z myślą o tych, którzy chcą rozpocząć karierę profesjonalnego game developera. Bezboleśnie wprowadzi Cię w zagadnienia związane z tworzeniem gier sieciowych 2D w językach: HTML5, PHP i MySQL. Nauczysz się projektować oprogramowanie, dbać o jakość rozwiązania, opracowywać niezbędne materiały graficzne i dźwiękowe, a nawet promować i sprzedawać swoje dzieło.

Niszczenie terenu jak w grach Worms i Soldat
Scrollowanie obrazu (kamera 2D)
Pseudooświetlenie (2D lighting)
Manipulowanie pikselami (getImageData) i proste efekty, na przykład blur (rozmycie)
Różne typy kolizji, perfekcyjna kolizja (pixel perfect collision)
System cząsteczek (efekty 2D): efekt gwiezdny (starfield effect), deszcz, śnieg, deszcz 3D, mgła lub dym
NW.js (node-webkit)
Rysowanie prostych kształtów, obrazków i sprite'ów
Własny loader plików
Grawitacja
Menu obsługiwane za pomocą klawiatury lub myszy
Zrób pierwszy krok na drodze do profesjonalnej kariery!

Liczba stron: 352

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788328349988

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.