Co jest w środku - Hinckley Peter - książka

Co jest w środku książka papierowa

Hinckley Peter

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: KROPKA
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Jedyna w swoim rodzaju popularnonaukowa książka dla spragnionych wiedzy dzieciaków! Co znajdziesz w środku przeciętego na pół zegarka, fajerwerku, piłeczki golfowej, ula lub karuzeli? Bez wątpienia coś zaskakującego! Co jest w środku? zaspokoi ciekawość nawet najbardziej dociekliwych umysłów. Młodzi poszukiwacze prawdy na własne oczy zobaczą zdumiewające mechanizmy ukryte w najzwyklejszych przedmiotach codziennego użytku, takich jak: prysznic, maszynka do lodów, kostka Rubika, kalkulator, stół bilardowy, tor do kręgli czy drukarka. Szczegółowe przekroje przedstawione na barwnych ilustracjach pobudzą wyobraźnię przyszłych wynalazców, naukowców i inżynierów. Gotowi, by zajrzeć do środka? ·48 stron niebywale szczegółowych ilustracji ·Przystępne wyjaśnienie działania urządzeń ·Fascynująca historia wynalazków ·Przedmioty, które dzieciaki znają z codziennego życia
Olga Zakharova (znana jako FaveteArt) ukończyła dwa kierunki studiów niemające nic wspólnego ze sztuką, a rysowania i liternictwa nauczyła się zupełnie sama! Z pochodzenia Rosjanka, Olga opuściła rodzinną Moskwę i wyjechała na Litwę, gdzie żyje do dziś. Wraz z mężem mieszka w ekologicznej wiosce pośród lasów. Inspirację do ilustracji czerpie z „doskonałych niedoskonałości” świata natury. Styl Olgi to pełna gracji mieszanka zabawnych kształtów i uroczych postaci, rysowanych ręcznie, a następnie digitalizowanych. W chwilach wolnych od rysowania zwykle śpi lub dogląda swoich kotów.

Liczba stron: 46

Tłumacz: Klonowski Tomasz

Format (wymiary): 22.8x27.9cm

ISBN: 9788367510325

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.