Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki? - Prof. Marian Noga, Magdalena Stawicka - ebook

Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki? ebook

Marian Noga , Magdalena Stawicka

0,0
17,06 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Od lat istotnymi kategoriami ekonomicznymi są konkurencja, konkurencyjność, pozycja konkurencyjna czy międzynarodowa zdolność konkurencyjna zarówno w odniesieniu do gospodarek świata, ale również w stosunku do regionów, a także przedsiębiorstw. W warunkach globalizacji pojęcie konkurencyjności rozpatrywać można na dwóch poziomach: mikro i makro. Poziom mikro – to pozycja firmy na rynku wewnętrznym, a poziom makro – pozycja kraju w gospodarce światowej. Książkę tę powinien przeczytać każdy, kto chce wzbogacić swoją wiedzę i lepiej zrozumieć funkcjonowanie różnych dziedzin gospodarki polskiej oraz podjąć próbę odpowiedzenia sobie na pytanie, czy Polska gospodarka jest w rzeczywistości konkurencyjna na rynku światowym, jeśli tak, to jakie czynniki to powodują?

Autorzy niniejszej publikacji to pracownicy naukowi polskich uczelni publicznych i prywatnych, którzy w swojej działalności naukowej badają różne aspekty życia gospodarczego polskiej gospodarki, takie jak: wpływ kapitału zagranicznego na działalność polskich eksporterów, funkcjonowanie szarej strefy jako alternatywy dla legalnej sfery gospodarczej, realizacja założeń gospodarki opartej na wiedzy, znaczenie pojęcia innowacyjności i technologia w polskiej gospodarce, a także tematyka związana z rynkiem pracy i zmianami, które się na nim dokonują.

Walorem pracy jest jej aktualność. Autorzy niniejszej publikacji dołożyli wszelkich starań, by ich poruszana przez nich problematyka oraz przedstawiane dane były aktualne. Ponadto w wielu artykułach można odnaleźć unikatowe badania przeprowadzone przez autorów dla celów niniejszej publikacji.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne