Ciekawostki matematyczne - Lehmann Ingmar, Posamentier Alfred S. - książka

Ciekawostki matematyczne książka papierowa

Lehmann Ingmar, Posamentier Alfred S.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wielu ludzi nie potrafi doszukać się w matematyce niczego interesującego. Książka Alfreda S. Posamentiera i Ingmara Lehmanna z pewnością to zmieni. Zebrane przez nich ciekawostki matematyczne pozwalają cieszyć się potęgą i pięknem matematyki nawet tym czytelnikom, dla których takie słowa jak algebra czy geometria brzmią dziś co najmniej obco, o ile nie groźnie. Zgłębianie tajemnic matematycznej rzeczywistości przez ciekawostki, pozornie trudne – lecz w rzeczywistości bardzo proste do wyjaśnienia – problemy, zdumiewające wywody logiczne czy odnajdywanie niezwykłych relacji zupełnie zmienia sposób postrzegania matematyki, ukazując ją jako niezwykłe dzieło ludzkiego intelektu. Dlatego „Ciekawostki matematyczne” to nie tylko doskonała lektura, nieustępująca napięciem powieściom kryminalnym, ale też wspaniała rozrywka, otwierająca przed czytelnikami wrota do skarbca nieprzebranej wiedzy. Alfred S. Posamentier jest popularyzatorem matematyki, dziekanem School of Education i profesorem w City College of New York. Wydał ponad pięćdziesiąt książek z dziedziny matematyki.
Ingmar Lehmann jest pracownikiem katedry matematyki na Uniwersytecie Humboldtów w Berlinie i autorem licznych publikacji o matematyce. W Polsce ukazały się książki „Niezwykłe liczby Fibonacciego”, „Piękno natury i potęga matematyki” oraz „Pi”. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie autorstwa Posamentiera i Lehmanna.

Liczba stron: 350

Rok wydania: 2017

Tłumacz: Szajkowska Julia

Format (wymiary): 14.6x22.4

ISBN: 9788380972193

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.