Ciche cuda Moc słabości - Niemczynow Anna H. - książka

Ciche cuda Moc słabości książka papierowa

Niemczynow Anna H.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

64,90 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niezwykłe wydanie dwóch bestsellerowych książek Anny H. Niemczynow: Ciche cuda oraz Moc słabości – w nowej szacie graficznej. Trudy dzieciństwa, anoreksja, bulimia, nieudane małżeństwo, samotne macierzyństwo, wieloletnia terapia jako osoby współuzależnionej, odrzucenie przez osoby najbliższe, doświadczenia z wymiarem sprawiedliwości i wiele innych – nie odniosły zwycięstwa nad uśmiechem i głoszoną przez autorkę tezą, że cokolwiek nas w życiu spotka, nie należy zamykać serca na drugiego człowieka i miłość. Niemczynow, znana z niebywałego autentyzmu, dzieląc się skrawkami ze swojej codzienności, łamie stereotypy dotyczące osób pochodzących z trudnych środowisk. Jej odważne szczerość, wylewność i humor działają terapeutycznie, inspirując do poddania się refleksji nad własnym życiem. Napisane z gawędziarskim talentem opowieści o drodze zwykłej dziewczyny, która mimo licznych upadków i traum żyje życiem ze swoich marzeń, pozwalają spojrzeć w przyszłość z rozbudzoną nadzieją. Czytelnik – wciągnięty w wir wydarzeń pozbawionych przykrywki fikcji – otrzymuje dowody na to, że spokojna codzienność nie zależy od stanu posiadania, lecz od tego, co nosimy w najpilniej przez nas strzeżonych zakamarkach duszy. Optymizm bijący z szokujących faktów został przekuty w CUDA, a walka stoczona na polu ludzkiej słabości stała się fundamentem nieprawdopodobnej MOCY. Połączenie powyższych wciska w fotel, nie pozwalając oderwać się od lektury.

Liczba stron: 544

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788368226829

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.