Chłodnictwo -  - książka

Chłodnictwo książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak uniknąć strat jakości? Czy lepiej zamrażać ciasto z garą czy bez gary? Czym są i jak działają polepszacze do głębokiego mrożenia? Co się dzieje z drożdżami podczas mrożenia?
Przez siedem dni w tygodniu, o każdej porze dnia konsument chce mieć dostęp do szerokiej gamy świeżych produktów piekarniczych. Współczesna technologia pozwala rozdzielić czasowo fazy wytwarzania ciasta, garowania oraz wypieku. Najszersze pole manewru daje faza garowania, a największy sukces można osiągnąć dzięki zastosowaniu chłodnictwa.
Książka porusza szereg istotnych zagadnień technologicznych związanych z procesami chłodzenia i mrożenia różnych typów produktów spożywczych (stałych, płynnych, pakowanych, itp.). Ponadto znajdują się w niej informacje oraz wskazówki praktyczne na temat wykorzystania chłodnictwa w przemyśle spożywczym, takie jak:
- wydajność chłodzenia
- działanie chłodni a straty cieplne
- rodzaje urządzeń chłodniczych
– odroczone i przerwane garowaniu oraz technologia półzapieku
– mrożenie szokowe, próżniowe, kriogeniczne, adiabatyczne
– dopasowywanie receptur do potrzeb chłodnictwa
– produkcja drobnego pieczywa żytniego z zastosowaniem chłodnictwa
– analiza rentowności sklepowych stacji wypieku
– zapotrzebowanie mocy chłodniczej i porównywanie kosztów urządzeń chłodniczych
Dzięki zastosowaniu nowych technologii zakłady mają możliwość oferować swoim klientom szeroki asortyment produktów, usprawniać przebieg procesu produkcji, zaś klienci mają pewność zakupu produktów o najwyższej jakości.

Liczba stron: 440

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Błaszczak Agnieszka

Format (wymiary): 15.5x24.0cm

ISBN: 9788301181345

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.