Catwoman - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook
PROMOCJA

Catwoman - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Catwoman opowiadającej o przygodach komiksowej postaci kobiety-kota, zawiera garść porad oraz kompletny opis przejścia. Wraz z nim będzie wam łatwiej odnaleźć kolejne kontenery i drągi do wskoczenia oraz pokonać kolejnych przeciwników.

Catwoman - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jewelry Store (1) (Scena 1)
  • Scrap Yard (1) (Scena 2)
  • Parking Lot (4) (Scena 3)
  • Parking Lot (3) (Scena 3)
  • Parking Lot (2) (Scena 3)
  • Parking Lot (1) (Scena 3)
  • Scrap Yard (4) (Scena 2)
  • Scrap Yard (3) (Scena 2)
  • Scrap Yard (2) (Scena 2)
  • Jewelry Store (2) (Scena 1)

Informacja o grze

Trójwymiarowa gra akcji przygotowana przez wewnętrzne studio developerskie koncernu Electronic Arts. Przedstawiana przezeń historia bezpośrednio nawiązuje do fabuły przeboju kinowego o tym samym tytule z roku 2004.

Gra Catwoman, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, PS2, XBX, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Catwomanporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=292

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Wskazówki

Scena 1

Jewelry Store (1)

Jewelry Store (2)

Scena 2

Scrap Yard (1)

Scrap Yard (2)

Scrap Yard (3)

Scrap Yard (4)

Scena 3

Parking Lot (1)

Parking Lot (2)

Parking Lot (3)

Parking Lot (4)

Scena 4

Scene 83 (1)

Scene 83 (2)

Scene 83 (3)

Scena 5

Factory Perimeter (1)

Factory Perimeter (2)

Factory Perimeter (3)

Factory Perimeter (4)

Factory Perimeter (5)

Factory Perimeter (6)

Factory Perimeter (7)

Scena 6

Hedare Factory (1)

Hedare Factory (2)

Hedare Factory (3)

Hedare Factory (4)

Hedare Factory (5)

Scena 7

Mansion Grounds (1)

Mansion Grounds (2)

Mansion Grounds (3)

Mansion Grounds (4)

Mansion Grounds (5)

Scena 8

Mansion Interior (1)

Mansion Interior (2)

Mansion Interior (3)

Mansion Interior (4)

Mansion Interior (5)

Scena 9

Derelict Building (1)

Derelict Building (2)

Derelict Building (3)

Derelict Building (4)

Scena 10

Performance Center (1)

Performance Center (2)

Performance Center (3)

Performance Center (4)

Scena 11

Hedare HQ (1)

Hedare HQ (2)

Hedare HQ (3)

Hedare HQ (4)

Wprowadzenie

"Catwoman" to adaptacja nowego filmu na motywach komiksów o ponętnej Kobiecie-Kot. To typowa zręcznościówka przypominająca chociażby "Batmana: Vengeance". Produkt potrafi wielokrotnie sprawić problemy graczowi (związane w głównej mierze z trudnością odnalezienia dalszej drogi), dlatego zapraszam do skorzystania z niniejszego poradnika, który zawiera garść porad oraz kompletny opis przejścia. Wraz z nim będzie wam łatwiej odnaleźć kolejne kontenery i drągi do wskoczenia oraz pokonać kolejnych przeciwników. Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Wskazówki

Jak każdy kociak, tak i nasza bohaterka, posiada dziewięć żyć. Za każdym razem, kiedy zginiemy, zostaniemy odrodzeni dzięki przyjacielowi Kobiety-Kot - Midnight'owi. Na szczęście życia możemy odnawiać do maksymalnego poziomu dziewięciu. Można to uczynić, pomagając Midnight'owi wydostać się z pułapek, takich jak na przykład szyb wentylacyjny. Wystarczy, przy wykorzystaniu bata, odchylić pokrywę i już kotek uratowany.

Na każdym poziomie zostały rozmieszczone dodatkowe nagrody do zebrania. Część z nich jest łatwo dostępna, wystarczy do nich podejść, jednak do większości z nich trzeba się wspiąć i posłużyć batem, by sprowadzić do siebie. Zbieranie tychże obiektów nie jest konieczne do ukończenia gry!

Podczas ładowania się każdego z etapów otrzymujemy listę trików do wykonania. W sumie są cztery rodzaje ewolucji do wykonania:

Wild Cat

Bonus ten otrzymujesz za wkopywanie przeciwników w stronę rozmaitych obiektów (np. sterty pudeł) albo rzucanie w nich różnymi przedmiotami.

Scaredy Cat

Jeśli będziesz odpowiednio długo bić przeciwników, ci wreszcie przestraszą się i zacznie ich otaczać żółta obwódka. Za zadawanie ciosów zastraszonym wrogom otrzymujesz bonus.

Alley Cat

Podczas wykonywania powietrznych ewolucji na drągach możesz otrzymać bonus, ale dostaniesz go tylko wtedy, kiedy będziesz owe skoki wykonywać z dużą szybkością.

Pussycat

Ten bonus jest chyba najtrudniejszym ze wszystkich do otrzymania. Aby dostać za niego punkty, musisz zwabiać przeciwników poprzez prezentowanie swoich wdzięków.

Bardzo przydatną zdolnością Kobiety-Kot jest tryb polowania. Aktywujemy go przyciskiem [CTRL] i otrzymujemy wtedy widok z oczu bohaterki. Wówczas podświetlają się nam wszystkie obiekty, które możemy wykorzystać, a także ślady Midnight'a, prowadzące do jego miejsca ukrycia.

Bat jest nieodzownym elementem ekwipunku bohaterki. Przy jego wykorzystaniu otwieramy klapy od szybów wentylacyjnych i uruchamiamy przeróżne urządzenia. Przydaje się on również podczas walki, kiedy to możemy się nim posłużyć do przyciągnięcia przeciwników w naszą stronę itp.

Wielu naszych przeciwników dysponuje bronią. Ujrzymy wtedy fioletową smugę, symbolizującą kierunek mierzenia bronią przez wroga. Kiedy zostaniemy namierzeni, przybierze ona barwę czerwoną. Wtedy staraj się ją zgubić, skacząc w różne strony.

Scena 1

Jewelry Store (1)

Przebiegnij kawałek w prawo i załatw stojącego nieopodal przeciwnika - przytrzymaj [SHIFT] i naciśnij jeden z klawiszy służących do zadawania ciosów [2], [4], [6] lub [8].

Po krótkiej scence znajdziesz się na parterze. Biegnij w kierunku końca korytarza i wyeliminuj przebywającego tam oponenta, wykonując podobny ruch, jak w przypadku pierwszego wroga. Jednak tym razem twoim zadaniem jest wrzucenie kolesia do szafy obok, dlatego musisz odpowiednio celować. Następnie załatw jeszcze jednego, który pojawi się po drugiej stronie.