Być jak Paddington - Bond Michael - książka

Być jak Paddington książka papierowa

Michael Bond

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Znak
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Dobrze jest być niedźwiadkiem. Zwłaszcza niedźwiadkiem o imieniu Paddington. Ma puchate serce i chowa kanapkę z marmoladą pod kapeluszem. Wie, że na świecie nie ma nic lepszego niż miła pogawędka z przyjacielem przy kubku kakao. To Paddington, ulubiony niedźwiadek wszystkich dzieci. Dlaczego Paddington wylicza dobre rzeczy przed snem? I czemu wylizuje talerz po obiedzie? Czy do patrzenia na świat w różowych barwach potrzebne są specjalne okulary? Książka pełna dobroci dla wszystkich mających misia w sercu. Paddington to niezwykły przyjaciel twojego dziecka. Mały niedźwiadek o wielkim sercu. Wielbiciel marmolady, dobrych manier i przygód! Opowieści o nim to klasyka brytyjskiej literatury dziecięcej w najlepszym wydaniu. Seria przetłumaczona na ponad 30 języków, która już od przeszło 60 lat rozgrzewa serca maluchów i pokazuje, że gafy zdarzają się nawet najlepszym. I misiom, i dzieciom. Dla wszystkich, którzy mają misia w sercu. A szczególnie dla dzieci w wieku 4+. Poznaj przygody Paddingtona i przeczytaj: „Miś zwany Paddington” „Jeszcze o Paddingtonie” „Paddington daje sobie radę” „Paddington za granicą” „Nowe przygody Paddingtona” „Paddington się krząta” „Paddington przy pracy” „Paddington wyrusza do miasta” „Paddington na wycieczce” W serii ukazały się również bogato ilustrowane picturebooki: „Paddington. Historia niedźwiadka z Peru” „Paddington w ogrodzie” „Paddington i Spacerek literek” Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Liczba stron: 128

Tłumacz: Kamińska Aleksandra

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788324076031

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.