Burnout 3: Takedown - poradnik do gry - Zbigniew "Emill" Pławecki - ebook
PROMOCJA

Burnout 3: Takedown - poradnik do gry ebook

Zbigniew "Emill" Pławecki

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Burnout 3: Takedown koncentruje się na najważniejszych aspektach samej jazdy, takich jak korzystanie z takedown’ów, dopalacza, hamulca, zawiera opis wszystkich misji Crash Events, a także informacje o bonusach i dekoracjach garażu.

Burnout 3: Takedown - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • (Silver Lake) Misja 1, 2, 3 (USA)
  • Tryby gry
  • Kilka uwag ogólnych
  • (Downtown) Misja 9, 10, 11 (USA)
  • (Downtown) Misja 5, 6, 7, 8 (USA)
  • (Downtown) Misja 1, 2, 3, 4 (USA)
  • (Waterfront) Misja 8, 9, 10 (USA)
  • (Waterfront) Misja 5, 6, 7 (USA)
  • (Waterfront) Misja 1, 2, 3, 4 (USA)
  • (Silver Lake) Misja 7, 8, 9 (USA)

Informacja o grze

Motyw karamboli miejskich swego czasu umiejętnie wykorzystała firma Criterion, która od dobrych kilku lat raczy nas grami z serii „Burnout”. Oto część trzecia, najbardziej dotychczas rozbudowana pozycja spod tego szyldu. Niewyobrażalne prędkości, nowe tryby gry, jeszcze groźniejsze i efektowniejsze kraksy.

Gra Burnout 3: Takedown, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 41

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Burnout 3:Takedownporadnik do gry

autor: Zbigniew "Emill" Pławecki

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=374

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Kilka uwag ogólnych

Tryby gry

USA

(Silver Lake) Misja 1, 2, 3

(Silver Lake) Misja 4, 5, 6

(Silver Lake) Misja 7, 8, 9

(Waterfront) Misja 1, 2, 3, 4

(Waterfront) Misja 5, 6, 7

(Waterfront) Misja 8, 9, 10

(Downtown) Misja 1, 2, 3, 4

(Downtown) Misja 5, 6, 7, 8

(Downtown) Misja 9, 10, 11

Europa

(Winter City) Misja 1, 2, 3, 4

(Winter City) Misja 5, 6, 7, 8

(Winter City) Misja 9, 10, 11

(Alpine) Misja 1, 2, 3

(Alpine) Misja 4, 5, 6

(Alpine) Misja 7, 8, 9

(Riviera) Misje 1, 2, 3, 4

(Riviera) Misje 5, 6, 7

(Riviera) Misje 8, 9, 10

(Vineyard) Misja 1, 2, 3, 4

(Vineyard) Misja 5, 6, 7

(Vineyard) Misja 8, 9, 10

Azja

(Island Paradise) Misja 1, 2, 3, 4

(Island Paradise) Misja 5, 6, 7, 8

(Island Paradise) Misja 9, 10, 11

(Golden City) Misja 1, 2, 3, 4

(Golden City) Misja 5, 6, 7, 8

(Golden City) Misja 9, 10, 11

(Dockside) Misja 1, 2, 3, 4

(Dockside) Misja 5, 6, 7, 8

Nagłówki w gazetach cz.1

Nagłówki w gazetach cz.2

Nagłówki w gazetach cz.3

Zdjęcia cz.1

Zdjęcia cz.2

Zdjęcia cz.3

Zdjęcia cz.4

Zdjęcia cz.5

Pocztówki

Punkty i samochody cz.1

Punkty i samochody cz.2

Punkty i samochody cz.3

Punkty i samochody cz.4

Nagrody

Wprowadzenie

Niniejszy poradnik to przede wszystkim skupienie się na najważniejszych aspektach samej jazdy, takich jak korzystanie z takedown'ów, dopalacza, hamulca, opis trybów gry, itp., następnie pozwoliłem sobie rozebrać na śrubki wszystkie Crash Events, a na koniec dodałem co nieco o czekających nas bonusach i tym, co możemy zastać w naszym garażu po wykonaniu kolejnych zadań. Zapraszam do lektury.

Kilka uwag ogólnych

Dobry kierowca to podstawa

Jak w każdej ścigałce, realistycznym symulatorze, czy futurystycznej arcade'ówce, najważniejsza sprawa to unikanie kolizji. Możesz jeździć jak szatan, robić najwymyślniejsze Takedown'y, albo jechać pod prąd podczas ślizgu i jeszcze w dodatku mijać inne wozy o grubość włosa - nic ci to nie da jeśli bez przerwy będziesz na coś wpadał. Poza tym, należy pamiętać o odpowiednim korzystaniu z dopalacza i hamulca - odpowiednio wcześnie rozpoczęty ślizg w zakręcie spowoduje nie tylko, że pokonasz ów zakręt szybciej niż normalnie, ale też otrzymasz bonus w postaci dodatkowej porcji boost'a. B3 to oczywiście arcade'ówka, więc jeśli chodzi o sama technikę jazdy nie ma się specjalnie nad czym rozwodzić, bo nie uświadczymy tu ani skomplikowanego systemu zmiany biegów, a ocieranie się o bandy wcale nie powoduje specjalnej utraty prędkości.

Takedown'y

Technika jazdy swoją drogą, a technika walki - swoją. Najważniejsze są oczywiście tytułowe Takedown'y - najlepszy sposób na bonusy w postaci dopalacza i punktów. Takedown'y to nic innego jak efektowne uderzenie w przeciwnika, połączone najczęściej z jego utratą kontroli nad pojazdem i efektownymi zderzeniami z różnymi przeszkodami, które (na moment) wyłączają jego samochód z dalszego udziału w grze. Gdy damy popalić jednemu z nich, nasz pasek dopalacza zwiększa długość dwukrotnie, następnie zwiększa się trzy i czterokrotne - więcej niestety nie można. :P Samo "stukanie" w oponenta nic nam nie daje, najważniejsze w całej zabawie jest właśnie wpakowanie go w coś - najlepiej dużego.

Najlepszy sposób to atak od tyłu. Z tym, że jeśli jedziemy z podobną do niego prędkością, to niewiele się wydarzy, dlatego najlepiej mieć w zapasie trochę dopalacza, zbliżyć się do bagażnika ofiary (chyba, że bagażnik ma z przodu, to wtedy do silnika), wcisnąć R1... i podziwiać, jak wykonuje efektowny piruet i trafia w najbliższą przeszkodę terenową. A jeśli uda nam się dogonić całą stawkę, to być może dzięki uzyskanemu rozpędowi bez przeszkód wyprzedzimy wszystkich.

Drugi sposób to uderzenie z boku - wiadomo, podjeżdżamy z boku, skręcamy i TRACH! Trzeba tylko uważać, by nie skręcić zbyt gwałtownie, szczególnie jeśli jedziemy na dopalaczu, bo prędzej sami w coś się wpasujemy, niż trafimy w cel. Ta metoda przydaje się szczególnie w miejscach, gdzie panuje spory ruch - drobne "szturchnięcie" może spowodować, że przeciwnika czeka bliskie spotkanie trzeciego stopnia z cysterną.

Znając życie, pewnie większość z czytelników będzie po prostu uderzać, bez specjalnego przygotowania, w końcu po kilku razach każdy samochód wyląduje gdzieś na poboczu, ale warto mieć na uwadze sposoby opisane powyżej. Zapomniałbym o jeszcze dwóch - "psyche out" i wspomaganiu się hamulcem. Pierwszy polega na tym, że jeśli utrzymamy się na ogonie któregoś z wozów wystarczająco długo, jego kierowcy po prostu odbije i sam się w coś wpakuje. Natomiast drugi to przyhamowanie, jeśli jest bezpośrednio za nami (wpakuje nam się w kuper), a gdy nas minie - dodajemy gazu i taranujemy boczkiem.

Z