Bulinka, czyli niewielka księga przysłów - Łękawa-Kaczanowska Iwonna - książka

Bulinka, czyli niewielka księga przysłów książka papierowa

Łękawa-Kaczanowska Iwonna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy to prawda, że psy i koty się nie lubią? Dlaczego trzeba pytać, żeby nie błądzić? Kiedy poznaje się prawdziwych przyjaciół? Na te i wiele innych pytań próbuje znaleźć odpowiedzi Bulinka - psia piłeczka, która jest bardzo mądra, chociaż ludzie o tym nie wiedzą. Ludzie są dziwni i tylu rzeczy nie rozumieją, więc Bulinka nie wie, czy przyznać się, co naprawdę potrafi! Kacperek, jego Mama, Tata i Babcia Bula są bardzo fajni, chociaż to też ludzie - może kiedyś im powie… Najfajniejszy jest Bąbelek. No ale wiadomo, to przecież pies! Piesek Bulinki. To dzięki niemu rozwiązała wiele tajemniczych zagadek zwanych PRZYSŁOWIAMI. Bulinka bardzo chętnie podzieli się swoją nową wiedzą z wszystkimi dziećmi. Chociaż jej zdaniem dorosłym też się przyda! Dorośli czasem nie rozumieją najbardziej oczywistych rzeczy! Więc warto, żeby się dowiedzieli!
Iwonna Łękawa-Kaczanowska - dziennikarka telewizyjna, autorka wielu programów o filmie dla dorosłych widzów, m.in. cykli „Zbliżenia”, „Kinoteka Polska”, „HollyŁódzki Gwiazdozbiór”, „Filmmufka”, a także wielu cyklicznych programów o filmie dla dzieci, m.in. „Klatka po klatce”, „Klapsik”, „Abecadło kina”. Matka dwóch dorosłych już synów : Filipa i Wiktora. Nareszcie!... Babcia. „Bulinka” jest debiutem książkowym dla dzieci.

Liczba stron: 82

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788394437305

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.