Buduję poczucie własnej wartości Karty pracy 8-15 lat - Kolanko Agnieszka - książka

Buduję poczucie własnej wartości Karty pracy 8-15 lat książka papierowa

Kolanko Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem poczucia własnej wartości.
Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy czują się bezwartościowi i nieakceptowani.
Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - Jak akceptować samego siebie? - Jak przeciwdziałać niskiej samoocenie? - Jak radzić sobie z niepowodzeniami? - Jakie zachowania innych osób mogą powodować, że czujemy się niedowartościowani? - Jak może wyglądać osoba z wysoką/niską samooceną? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z brakiem wiary we własne umiejętności. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - wysoka i niska samoocena - talenty i słabości - zasady pozytywnego myślenia - sukcesy i porażki - optymizm i pesymizm - narcyzm.
Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik samooceny – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu budowania poczucia własnej wartości - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika.
Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych.
ublikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Poznaję emocje i Znajdę przyjaciela. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy.

Liczba stron: 60

Format (wymiary): 20.5x29.5cm

ISBN: 9788383090207

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.