Black  White 2 - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook
PROMOCJA

Black White 2 - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do Black & White 2 zawiera gruntowny opis wszystkich dziewięciu wysp, wraz ze szczegółami na temat zadań z srebrnych zwojów (i innych). Ponadto znajdziecie tu listę cudów oraz garstkę cennych porad.

Black & White 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • WYSPA CZWARTA – zadania
  • WYSPA TRZECIA - gameplay
  • WYSPA SZÓSTA – zadania
  • WYSPA TRZECIA - zadania
  • WYSPA PIĄTA – zadania
  • WYSPA PIĄTA – gameplay
  • WYSPA DRUGA - zadania
  • WYSPA PIERWSZA – zadania
  • WYSPA PIERWSZA – gameplay
  • CUDA

Informacja o grze

Kontynuacja przebojowego tytułu zespołu Lionhead Studios, która sposobem rozgrywki zbliża się do RTS. Dzięki możliwości wydobycia i obróbki metalu możemy produkować broń, którą nasze plemię walczy z wrogiem.

Gra Black & White 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 39

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Black & White 2poradnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=453

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

WYSPA PIERWSZA - gameplay

WYSPA PIERWSZA - zadania

WYSPA DRUGA - gameplay

WYSPA DRUGA - zadania

WYSPA TRZECIA - gameplay

WYSPA TRZECIA - zadania

WYSPA CZWARTA - gameplay

WYSPA CZWARTA - zadania

WYSPA PIĄTA - gameplay

WYSPA PIĄTA - zadania

WYSPA SZÓSTA - gameplay

WYSPA SZÓSTA - zadania

WYSPA SIÓDMA - gameplay

WYSPA SIÓDMA - zadania

WYSPA ÓSMA - gameplay

WYSPA ÓSMA - zadania

WYSPA DZIEWIĄTA cz.1

WYSPA DZIEWIĄTA cz.2

STAWIANIE MIAST

CUDA

CUDA CHOWAŃCA

WSTĘP

Czas rozpocząć zabawę na malowniczo wyglądających wyspach, gdzieś... niewiadomo gdzie. Dzięki swoim boskim umiejętnościom poprowadzisz lud Greków do zwycięstwa nad brutalnymi Aztekami. Trzymając ich silną ręką bądź pomagając w potrzebach, otrzymywać będziesz należną Ci chwałę, którą wykorzystasz do pokonania wszystkich wrogów. Nie mogło również zabraknąć chowańca, Twojego ziemskiego wysłannika, który przy większej lub mniejszej ingerencji pomoże Ci we wszelkich przeciwieństwach losu - w bitwach i rozbudowie miast.

Poradnik zawiera gruntowny opis wszystkich dziewięciu wysp, wraz ze szczegółami na temat zadań z srebrnych zwojów (i innych). Ponadto dorzuciłem garstkę cennych porad.

Życzę miłej zabawy!

Łukasz "Crash" Kendryna

CHOWANIEC

Dzięki temu stworzeniu żadne zagrożenie nie powinno wywoływać u Ciebie strachu. Jego siła i umiejętności z dużą łatwością przeciwstawiają się potędze oponentów. Nie będę ukrywał, że jest on stworzony w głównej mierze do bitew, gdyż przy rozbudowie miast często nie można na nim polegać.

Jako dobry

Głównymi zadaniami, którymi Twój pupil powinien się zajmować będąc tym dobrym, jest pomaganie w pracach miejskich. Dzięki umiejętnościom (rolom) budowniczego, zbieracza czy komedianta będziesz mógł zrobić z niego potulnego pupila. Odpowiednio ustawiona rola nakazuje mu rozwijanie wyłącznie wybranej umiejętności, dlatego najlepiej umieszczać go w odpowiednich miejscach. Dla przykładu, gdy postawisz kilka fundamentów i chcesz, by chowaniec pomógł wieśniakom w budowaniu, wybierz rolę budowniczego i przywiąż go do jednego z budynków (pojawi się wokół niego granica, w zasięgu której będzie wykonywał daną pracę).

Możesz go również pozostawić samego sobie ustawiając mu "wolną wolę". Obserwując go i reagując zaraz po tym, jak wykona jakąś czynność (a wykonuje ich naprawdę duży wachlarz) karz go bądź nagradzaj. W ten sposób pozwalasz wykonywać mu daną pracę lub powodujesz, że nie jej powtórzy. Dzięki temu kreujesz jego charakter.

Najbardziej przydatną rolą, którą polecam rozwijać (kupując jej kolejny poziom w pasku narzędzi, w dziale daniny) jest zbieractwo. Dzięki temu zwiększasz szybkość wzrostu surowców, które później z łatwością samemu wykorzystujesz do rozbudowy (gdy robi to podopieczny zajmuje do dużo czasu i jest mało efektywne). Ponadto możesz go wykorzystywać do pozyskiwania surowców spoza linii wpływów.

Jako zły

W przypadku, gdy chcesz, by jego osobowość była negatywna (w sensie moralnym), maksymalnie wykorzystuj rolę wojownika. Jego siła jest tak duża, że sam w niektórych misjach z łatwością pokonuje wielkie zastępy armii nieprzyjaciela. Priorytetowo daninę wydawaj na podnoszenie tej umiejętności, gdyż jest niezwykle ważna.

Jego siłę można dodatkowo zwiększyć kupując mu możliwość stosowania magii. To ona z bardzo dużą łatwością niszczy wojska. Najbardziej przydatna wydaje się kula ognia, dzięki niej zabija z większej odległości (unikając obrażeń) łuczników, którzy nawet nie reagują. Kule ognia może również rzucać poza mury przeciwnika, by niszczyć stacjonujące tam oddziały i budynki. Niezwykle przydatna jest też sposobność uzdrawiania. Stosuje ją w chwili zagrożenia własnego życia, jak również życia sojuszniczych jednostek.

Chowaniec idealnie nadaje się jako mur obronny, oczywiście nie dosłownie. Gdy nasze miasto usytuowane jest tak, że droga do niego prowadzi tylko przez jedno miejsce, umieszczamy tam chowańca (przywiązując go smyczą wojownika), a ten wykańcza wszystkich zbliżających się napastników.

WYSPY - objaśnienie

Każda wyspa, którą opisałem, składa się z dwóch większych działów: gameplay i zadania. W pierwszym opisałem, w jaki sposób prowadzić właściwą rozgrywkę - rozbudowę i bitwy. W dziale 'zadania' znajduje się opis do misji ze srebrnych zwojów i z zakładki 'zadania specjalne'. W niektórych przypadkach napomniałem co nieco o poleceniach z innych działów (jak miasto czy chowaniec), lecz przez ich częste powtarzanie się i ogólnie łatwość nie fatygowałem się pisać o rzeczach oczywistych.

Większość z wysp opisałem w dwojaki sposób (w działach gameplay). Akapity rozpoczynające się kolorem pomarańczowym przeznaczone są dla osób chcących przejść grę będąc dobrym bogiem i ten opis zazwyczaj jest skromniejszy, gdyż strategia takiej rozgrywki powtarza się na większości z wysp. Akapity zaczynające się od koloru niebieskiego to te, w których znajduje się opis do strategii i taktyk wojennych. Znajdziesz tu szerszy opis i więcej wskazówek.