Bezpieczeństwo międzynarodowe w erze strategicznej rywalizacji - Banasik Mirosław - książka

Bezpieczeństwo międzynarodowe w erze strategicznej rywalizacji książka papierowa

Mirosław Banasik

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Difin
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

W monografii przedstawione zostały teoretyczne i praktyczne aspekty prowadzenia rywalizacji strategicznej oraz jej implikacje dla bezpieczeństwa międzynarodowego. Określono również zależności występujące pomiędzy rywalizacją strategiczną a procesem kreowania bezpieczeństwa międzynarodowego. Wskazano na konieczność kształtowania strategii rywalizacji oraz bezpieczeństwa w oparciu o zintegrowane wykorzystanie wszystkich dostępnych instrumentów oddziaływania oraz myślenie i działanie bazujące na efektach. Zaprezentowano główne determinanty środowiska bezpieczeństwa międzynarodowego oraz zaproponowano obszary i mechanizmy kreowania bezpieczeństwa międzynarodowego w warunkach permanentnie prowadzonej rywalizacji strategicznej.

Monografia może stanowić impuls do prowadzenia debaty naukowej w Polsce na temat współczesnych i przyszłych stosunków bezpieczeństwa międzynarodowego. Może również inspirować do poszukiwania nowych podejść badawczych oraz innowacyjnych rozwiązań systemowych dotyczących kreowania bezpieczeństwa międzynarodowego w warunkach agresji podprogowej.

Publikowane treści są adresowane do osób uprawiających nauki o bezpieczeństwie oraz dyscypliny pokrewne, a także wszystkich tych, którzy są zainteresowani kreowaniem bezpieczeństwa międzynarodowego w realiach prowadzenia rywalizacji strategicznej w szarej strefie.

Liczba stron: 654

Format (wymiary): 16.0x22.5cm

ISBN: 9788382702231

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.