Badanie danych Raport z pierwszej linii działań - Schutt Rachel, Oneil Cathy - książka

Badanie danych Raport z pierwszej linii działań książka papierowa

Schutt Rachel, Oneil Cathy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Unikalne wprowadzenie do nauki o danych!
W dzisiejszych czasach najcenniejszym dobrem jest informacja. Ogromne ilości danych są przechowywane w przepastnych bazach danych, a kluczem do sukcesu jest ich umiejętna analiza i wyciąganie wniosków. To dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy, w której do tej pory brakowało solidnych podręczników, pozwalających na dogłębne poznanie tego obszaru. Na szczęście to się zmieniło!

To unikalna książka, w której badacze z największych firm branży IT dzielą się skutecznymi technikami analizy danych. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, czym jest nauka o danych, model danych oraz test A/B. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat wnioskowania statystycznego, algorytmów, języka R oraz wizualizacji danych. Sięgnij po tę książkę, jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak wykrywać oszustwa, korzystać z MapReduce oraz badać przyczynowość. To obowiązkowa pozycja na półce czytelników zainteresowanych badaniem danych.

Wśród tematów poruszonych w książce odnajdziesz:

Wnioskowanie statystyczne, eksploracyjną analizę danych i proces (metodologię) nauki o danych
Algorytmy
Filtry spamu, naiwny algorytm Bayesa i wstępną obróbkę danych
Regresję logistyczną
Modelowanie finansowe
Mechanizmy rekomendacji i przyczynowość
Wizualizowanie danych
Sieci społecznościowe i dziennikarstwo danych
Inżynierię danych, systemy MapReduce, Pregel i Hadoop

Wyciągnij wartościowe wnioski z posiadanych informacji!

Liczba stron: 336

Rok wydania: 2015

Tłumacz: Płoski Zdzisław

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788324696260

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.