7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Avencast: Rise of the Mage” zawiera opis przejścia wszystkich dostępnych map oraz wykonania wszystkich pobocznych zadań.
Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Produkcja z gatunku action-RPG, w której zajmujemy się głównie gromieniem hord potworów. Mocną stroną gry jest rozbudowany system walki. Autorzy oddali na naszej dyspozycji 60 różnych technik bojowych i zaklęć (w tym złożone ciosy specjalne i combosy), podzielonych łącznie na sześć kategorii.
Gra Avencast: Rise of the Mage, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 25
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=727
Witaj w świecie magii Avencast. Znajdziesz tutaj opis przejścia wszystkich dostępnych w grze map oraz wszystkich pobocznych zadań w grze. Mam nadzieję, że poradnik ten zawiera wszystko, czego oczekujesz. Milej zabawy!
Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk
Zdecyduj, w jakie umiejętności i w którą ze szkół magii chcesz inwestować zdobywane punkty doświadczenia.
Nie rozwijaj postaci wszechstronnej, tylko skup się na jednej szkole magii - szkołę przyzywania (Summoning), można potraktować jako dodatek do wybranej gałęzi magii.
Oszczędzaj pieniądze na zakup mikstur - większość niezbędnego wyposażenia i tak przyjdzie ci zdobyć lub znaleźć w trakcie gry.
Podczas walki korzystaj z dostępnych skrótów klawiszowych do wybranych czarów, niektórych sekwencji czarów powinno nauczyć się na pamięć.
Umiejętności, które polecam do nauki w pierwszej kolejności to: w przypadku Blood Magic Fire Thrust i Fire Wheel, jeśli chodzi o Soul Magic to Wave of Power i Meteor of Might.
a) kolorem żółtym oznaczone są miejsca, które mają związek z głównym wątkiem gry,
b)kolorem zielonym miejsca związane z wątkiem pobocznym (może się zdarzyć, że element związany z wątkiem pobocznym nie jest oznaczony, gdyż w tym samym miejscu znajduje się element związany z wątkiem głównym),
c)kolorem czerwonym wyjścia z lokacji (nie dotyczy portali).
a) kolorempomarańczowym opisane są miejsca, których występowanie (z powodu ich ważności) zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem głównym gry,
b) koloremzielonym opisane są miejsca, których występowanie zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem pobocznym gry,
c) kolorembrązowym imiona osób, które przyjdzie ci na swej drodze spotkać,
d) koloremniebieskim nazwy przedmiotów.
Rozpoczynasz w pokoju w [01]. Porozmawiaj z Xivariusem. Zabierz ze swojej ławki Textbook orazAdept's Staff stojący przy drzwiach. Zaraz po wyjściu z sali, automatycznie zostajesz przeniesiony do pomieszczenia w [02]. Tam po rozmowie z Malvarenem, dostajesz zadanie Q:Malvaren: The Three Seal. Idź do [03] i porozmawiaj z Horatiem. Dostaniesz zadanie Q:Horatio's Seal. Jeśli wygrasz wszystkie walki na arenie, otrzymasz Horatio's Bracers oraz wykonasz zadanie Q:Horatio's Seal.
W pokoju w [04] znajdziemy Della Gustera, który przydzieli ci zadanie Q:Della Gustera's Seal. Idź teraz