Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry - Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk - ebook
PROMOCJA

Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry ebook

Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Avencast: Rise of the Mage” zawiera opis przejścia wszystkich dostępnych map oraz wykonania wszystkich pobocznych zadań.

Avencast: Rise of the Mage - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • The Hall of the Masters cz.1
  • The Archmages Secret Wing
  • The Hall of the Masters cz.3
  • The Hall of the Masters cz.2
  • Fortress of Dimensions cz.1
  • The Crystal Caves
  • The Academy cz.2
  • The Academy cz.1
  • Fortress of Dimensions cz.3
  • Fortress of Dimensions cz.2

Informacja o grze

Produkcja z gatunku action-RPG, w której zajmujemy się głównie gromieniem hord potworów. Mocną stroną gry jest rozbudowany system walki. Autorzy oddali na naszej dyspozycji 60 różnych technik bojowych i zaklęć (w tym złożone ciosy specjalne i combosy), podzielonych łącznie na sześć kategorii.

Gra Avencast: Rise of the Mage, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 25

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Avencast:Rise of the Mageporadnik do gry

autor: Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=727

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

The Academy cz.1

The Academy cz.2

The Crystal Caves

The Hall of the Masters cz.1

The Hall of the Masters cz.2

The Hall of the Masters cz.3

The Archmages Secret Wing

Fortress of Dimensions cz.1

Fortress of Dimensions cz.2

Fortress of Dimensions cz.3

Wprowadzenie

Witaj w świecie magii Avencast. Znajdziesz tutaj opis przejścia wszystkich dostępnych w grze map oraz wszystkich pobocznych zadań w grze. Mam nadzieję, że poradnik ten zawiera wszystko, czego oczekujesz. Milej zabawy!

Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk

Porady i informacje na dobry początek

Zdecyduj, w jakie umiejętności i w którą ze szkół magii chcesz inwestować zdobywane punkty doświadczenia.

Nie rozwijaj postaci wszechstronnej, tylko skup się na jednej szkole magii - szkołę przyzywania (Summoning), można potraktować jako dodatek do wybranej gałęzi magii.

Oszczędzaj pieniądze na zakup mikstur - większość niezbędnego wyposażenia i tak przyjdzie ci zdobyć lub znaleźć w trakcie gry.

Podczas walki korzystaj z dostępnych skrótów klawiszowych do wybranych czarów, niektórych sekwencji czarów powinno nauczyć się na pamięć.

Umiejętności, które polecam do nauki w pierwszej kolejności to: w przypadku Blood Magic Fire Thrust i Fire Wheel, jeśli chodzi o Soul Magic to Wave of Power i Meteor of Might.

Na mapach:

a) kolorem żółtym oznaczone są miejsca, które mają związek z głównym wątkiem gry,

b)kolorem zielonym miejsca związane z wątkiem pobocznym (może się zdarzyć, że element związany z wątkiem pobocznym nie jest oznaczony, gdyż w tym samym miejscu znajduje się element związany z wątkiem głównym),

c)kolorem czerwonym wyjścia z lokacji (nie dotyczy portali).

W tekście:

a) kolorempomarańczowym opisane są miejsca, których występowanie (z powodu ich ważności) zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem głównym gry,

b) koloremzielonym opisane są miejsca, których występowanie zaznaczone jest na mapach lokacji i są związane z wątkiem pobocznym gry,

c) kolorembrązowym imiona osób, które przyjdzie ci na swej drodze spotkać,

d) koloremniebieskim nazwy przedmiotów.

The Academy cz.1

The Academy Seminar Rooms Cz.1

Wątek główny:

Rozpoczynasz w pokoju w [01]. Porozmawiaj z Xivariusem. Zabierz ze swojej ławki Textbook orazAdept's Staff stojący przy drzwiach. Zaraz po wyjściu z sali, automatycznie zostajesz przeniesiony do pomieszczenia w [02]. Tam po rozmowie z Malvarenem, dostajesz zadanie Q:Malvaren: The Three Seal. Idź do [03] i porozmawiaj z Horatiem. Dostaniesz zadanie Q:Horatio's Seal. Jeśli wygrasz wszystkie walki na arenie, otrzymasz Horatio's Bracers oraz wykonasz zadanie Q:Horatio's Seal.

W pokoju w [04] znajdziemy Della Gustera, który przydzieli ci zadanie Q:Della Gustera's Seal. Idź teraz