Atos w Ameryce i inne historie - Jason - książka

Atos w Ameryce i inne historie książka papierowa

Jason

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Sześć opowieści o miłości i stracie, lekko podrasowane patosem i smakiem melancholijnej makabry.

W tytułowej opowieści pozornie wiekowy awanturnik pojawia się w nowojorskim barze w 1920 roku i opowiada historię o tym, jak pojechał do Hollywood, aby zagrać siebie w filmowej wersji Trzech muszkieterów. W Uśmiechniętym koniu bohaterowie porywają kobietę. Kot z nieba, pastisz Charlesa Bukowskiego, w którym Jason pracuje nad swoim komiksem, ma spotkanie w księgarni, upija się i robi z siebie głupca. Mózg które nie może Virginii Woolf to swoiste połączenie filmów Mózg, który nie może umrzeć oraz Kto się boi Virginii Woolf?, ale opowiedziany w odwrotnej kolejności. Tom czeka na księżycu jest pozbawiony dialogów, za to z dymkami pokazującymi, co myślą bohaterowie. Śledzimy losy czterech osób (jednym z nich jest naukowiec pracujący nad maszyną do teleportacji), dopóki coś nie pójdzie nie tak. So Long, Mary Ann to historia miłosnego trójkąta i ucieczce z więzienia.

Wyobraź sobie nigdy nienakręcone filmy Alfreda Hitchcocka, Bustera Keatona czy odkryte powieści Aleksandra Dumasa, zaadaptowane i sfilmowane przez współczesnego minimalistę, takiego jak Jim Jarmusch czy Wes Anderson, a będziesz mieć pojęcie o wyjątkowym smaku komiksów Jasona. Dodaj do tego prostotę kreski i zwierzęce postacie. Jason, jeden z najbardziej ekscytujących współczesnych twórców komiksu nie boi się mieszać gatunków i wykorzystywać elementów fantastycznych. Dziwne, nieszablonowe opowieści ze zgryźliwymi dialogami i ponurym humorem.

Liczba stron: 192

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Syty Jakub

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788397370166

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.