Atlas osteopatycznych technik stawowych Tom 3 - Tixa Serge, Ebenegger Bernard - książka

Atlas osteopatycznych technik stawowych Tom 3 książka papierowa

Tixa Serge, Ebenegger Bernard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

124,00 zł
od 62,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Osteopatyczne techniki stawowe potrafią szybko przynieść ulgę pacjentowi, a ich praktyka przeżywa prawdziwy rozkwit. Jednak posługiwanie się nimi wymaga specjalistycznej wiedzy. Atlas stanowi przewodnik metodologiczny. Proponuje oryginalne techniki oraz poświęca dużą uwagę okolicom opisywanym dotychczas w innych książkach w niewielkim stopniu.

Dla każdego odcinka kręgosłupa ograniczenia ruchomości stanowią obiekt diagnostyki, na którą składają się liczne testy ruchomości, najważniejsze elementy obrazu klinicznego, a także podstawowe przyczyny zaburzeń.

Techniki, wybrane ze względu na swoją skuteczność, zostały zilustrowane przez około 200 fotografii, które dobrano według precyzyjnego , dydaktycznego klucza. Przedstawiają kolejno:

- pozycję terapeuty i pacjenta

- ułożenie rąk terapeuty

- dokładne rozmieszczenie punktów oddziaływania terapeutycznego

- proces korekcji ograniczenia ruchomości

W osiągnięciu optymalnej mobilizacji pomagają także porady i podpowiedzi Autorów pozwalające na skuteczne opanowanie gestu korekcyjnego.

Format publikacji oraz sposób prezentacji treści pozwala na szybkie odnalezienie potrzebnych informacji.

Autorzy zwracają się zarówno do profesjonalistów szukających podręcznika stanowiącego punkt odniesienia dla ich codziennej praktyki, osteopatów, fizjoterapeutów, terapeutów manualnych, a także studentów tych kierunków

Liczba stron: 136

Rok wydania: 2021

Tłumacz: Naumiuk Małgorzata

Format (wymiary): 20.5x28.5cm

ISBN: 9788320057621

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.