7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do strategii czasu rzeczywistego Armies of Exigo zawiera opis przejścia od początku do końca wszystkich misji z trzech kolejnych kampanii na najwyższym poziomie trudności.
Armie Exigo - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Strategia czasu rzeczywistego zrealizowana przez zespół developerski Black Hole Games, w którego skład wchodzą wielcy miłośnicy idei RTS-ów, w tym i kilku najlepszych graczy Starcrafta na świecie. Zgodnie z obecnymi trendami, AoE rozszerza standardowy schemat RTSa o elementy typowe dla gatunku cRPG, a ponadto obniża znaczenie i wpływ na walkę pojedynczej jednostki na rzecz ogromnych mas ścierających się wojsk.
Gra Armies of Exigo, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 34
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=365
Misja 1
Misja 2
Misja 3
Misja 4
Misja 5
Misja 6
Misja 7
Misja 8
Misja 9
Misja 10
Misja 11
Misja 12
Misja 1
Misja 2
Misja 3
Misja 4
Misja 5
Misja 6
Misja 7
Misja 8
Misja 9
Misja 10
Misja 11
Misja 12
Misja 1
Misja 2
Misja 3
Misja 4
Misja 5
Misja 6
Misja 7
Misja 8
Misja 9
Misja 10
Misja 11
Misja 12
Niniejszy przewodnik jest opisem przejścia gry od początku do końca, na najwyższym poziomie trudności (Trudny).
Misje można przechodzić na wiele sposobów, wybierając różne ścieżki, które jednak zawsze prowadzą do tego samego celu. Ja zdecydowałem się opisać drogę, która najbardziej mi odpowiadała. Oczywiście temat strategii nie został wyczerpany, ja tylko nakreśliłem drogę, która jest jedną z wielu prowadzących do celu. Zapraszam do zapoznania się z ową solucją,
Pod pojęciem oddział rozumiem 15 jednostek, które można zgrupować pod klawiszami 1-10,
Warto często zapisywać by móc cofnąć ruch i zebrać obrońców w odpowiednim miejscu,
Atakując dużym oddziałem na wroga najlepiej pokierować nasze wojska tak by atakowały pojedyncze jednostki nieprzyjaciela. Dzięki temu szybko rozbiją w proch nawet najmocniejszych przeciwników,
W późniejszych misjach gdy mamy do dyspozycji jednostki latające w pierwszej chwili skupiajmy się na niszczeniu Feniksów, Harpii, które robią najwięcej szkód wśród powietrznych jednostek.
Znajdujemy wyłom w murze obronnym. Po krótkiej rozmowie z ocalałym kapitanem dostaniemy pierwsze zadanie. Będzie nim dotarcie do obozu górników Heil. Jednak zanim się tam udamy warto skierować nasz oddział do przyczółku Łotrzyków. Po pokonaniu dwóch przeciwników, droga do skrzyni z 250 sztukami złota oraz dwoma eliksirami leczniczymi stanie otworem. Następnie udajmy się na południe do obozu górników (po drodze ubijając bestię). W wiosce czekają na nas jeszcze trzech kolejnych przeciwników. Po ich pokonaniu wioska będzie wolna, a my dostaniemy kolejne zadanie (wytresować muła jucznego i doprowadzić go do traktu do Margoth). Teraz zajmijmy się zasileniem naszych szeregów świeżą krwią. Zbudujmy koszary i powołajmy do życia dwóch wieśniaków. Reszta niech się zajmie pozyskiwaniem złota potrzebnego do szkolenia Knechtów. Pierwszy atak wroga nadejdzie z północnego-zachodu, drugi z północnego-wschodu. W międzyczasie zbudujmy dwa domy i szkolmy Knechtów by stworzyć 15-osobowy oddział. Jeżeli przejdziemy się w głąb lasu na północy wioski, natkniemy się na jedną bestię pilnującą skrzyni z 150 sztukami złota. Gdy wyszkolimy 15 wojów możemy ruszyć na Berserkera, który wysyła kolejne ataki na wioskę (pamiętajmy jednak by nie zostawiać bezbronnych górników, do tego celu wystarczy 5 Knechtów). Udając się do Berserkera napotkamy małe oddziały wroga. Gdy uporamy się z wszystkimi oraz Berserkerem ataki na wioskę skończą się, a my będziemy mogli spokojnie wyszkolić muła i przeprowadzić go na trakt do Margoth. I tak kończy się pierwsza misja.