Armed  Dangerous - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Armed Dangerous - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry akcji Armed and Dangerous zawiera obszerny ilustrowany opis przejścia wszystkich misji wraz z informacjami o ważnych przedmiotach czy umiejscowieniu cennych tokenów, a także ciekawostkach, które mają za zadanie jedynie uprzyjemnić zabawę.

Armed & Dangerous - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 9 cz.1
  • Misja 13 cz.1
  • Misja 13 cz.2
  • Misja 4 cz.2
  • Misja 4 cz.1
  • Misja 1 cz.1
  • Misja 6 cz.1
  • Misja 8
  • Misja 9 cz.2
  • Misja 10 cz.2

Informacja o grze

Kolejny projekt pracowników firmy Planet Moon Studios, twórców nietuzinkowej gry Giants: Citizen Kabuto. Jest to pozycja łącząca mnóstwo dynamicznej akcji z elementami strategicznymi, zrealizowana w pełni trójwymiarowej oprawie graficznej.

Gra Armed & Dangerous, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 80

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Armed & Dangerousporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=262

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Misja 1 cz.1

Misja 1 cz.2

Misja 2 cz.1

Misja 2 cz.2

Misja 3 cz.1

Misja 3 cz.2

Misja 3 cz.3

Misja 4 cz.1

Misja 4 cz.2

Misja 4 cz.3

Misja 5 cz.1

Misja 5 cz.2

Misja 5 cz.3

Misja 6 cz.1

Misja 6 cz.2

Misja 7 cz.1

Misja 7 cz.2

Misja 8

Misja 9 cz.1

Misja 9 cz.2

Misja 10 cz.1

Misja 10 cz.2

Misja 11

Misja 12

Misja 13 cz.1

Misja 13 cz.2

Misja 14 cz.1

Misja 14 cz.2

Misja 15 cz.1

Misja 15 cz.2

Misja 16

Misja 17 cz.1

Misja 17 cz.2

Misja 18

Misja 19 cz.1

Misja 19 cz.2

Misja 20 cz.1

Misja 20 cz.2

Misja 21

Cenne porady

Wprowadzenie

Zanim rozpoczniesz właściwą grę radziłbym zapoznać się z dołączonymi do solucji poradami. Podpowiadają one między innymi jak skutecznie walczyć a także na jakie bronie i gadżety warto się decydować. Solucja dokładnie opisuje wszystkie misje jakie pojawiają się w grze. Na wstępie objaśniam cele tłumacząc podawane przez komputer rozkazy. Jeśli to będzie konieczne zwrócę ponadto Twoją uwagę na wybrane szczegóły związane z danym etapem.

W przypadku zaliczania kolejnych questów pojawiają się stosowne informacje:

ROZKAZ:

x) NAZWA (Tłumaczenie)

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

x) NAZWA (Tłumaczenie)

Istotną rolę w mojej solucji spełniają kolory. Zanim przejdziesz do właściwego opisu zapoznaj się z ich oznaczeniami:

Kolor czerwony - tawerny (puby) - lokacje, w których wypada zapisywać stan gry, dozbrajać sterowaną postać oraz leczyć całą drużynę; Uwaga! W przeciwieństwie do wersji konsolowej stan gry można zapisywać w każdym momencie przy czym ja będę na czerwono oznaczał tylko i wyłącznie tawerny

Kolor zielony - miejsca, w których ukryto cenne Tokeny, czyli przedmioty, które pozwalają odblokować dodatkowe opcje (np. filmiki czy etapy)

Kolor niebieski - ważne przedmioty; warto przy okazji zaznaczyć, iż nie ma ich tu tak dużo jak można by się początkowo spodziewać, podstawowe sprzęty (przede wszystkim nowe giwery) należy zabierać z tawern

Kolor szary - ciekawostki, które nie mają wpływu na właściwą grę a mają jedynie za zadanie uprzyjemnić zabawę czy wytłumaczyć sens niektórych scen (m.in. przerywnikowych)

Przy okazji chciałbym też uczulić na regularne zapisywanie stanu gry. "A&D" w niektórych miejscach może zaskoczyć nawet bardziej doświadczonych graczy. Lepiej jest odpowiednio wcześnie się zabezpieczyć.

Misja 1 cz.1

MISJA 1 - STORM THE BASE!

Opis misji: Podwładni króla zabrali Rexusa do swej bazy, musisz go uwolnić

ROZKAZY:

1) GET TICKER BOMBS FROM PUB (Weź bomby z okolicznego pubu)

2) BLOW 2 GATES BETWEEN YOU AND BASE (Wysadź w powietrze dwie bramy oddzielające Twoją drużynę od właściwej bazy wroga)

Ważne informacje: Jest to misja treningowa także nie musisz się stresować, przeciwników jest niewielu a ponadto stanowią znikome zagrożenia dla Ciebie i Twojej ekipy. Wykorzystaj okazję do zaznajomienia się z interfejsem a przede wszystkim szybkim zmienianiem przedmiotów w ekwipunku i wydawaniem poleceń kolegom z zespołu.

Opis przejścia:

Jeśli chcesz możesz porozglądać się po okolicy aczkolwiek nie posuwaj się jeszcze za bardzo do przodu ponieważ znajdują się tam pierwsi wrogowie. Podejdź do widocznego na screenie obrazu i podnieś go. Zdobędziesz pierwszy Token (w sumie jest ich 21, po jednym na każdy poziom).

Przygotuj się do pierwszego starcia. Biegnij do przodu. Po chwili powinieneś zauważyć pierwszych przeciwników. W pierwszej kolejności eliminuj gostków zaopatrzonych w łuki. Tak naprawdę to tylko nimi musisz się martwić. Pamiętaj, aby często strafe'ować co pomoże Ci uniknąć wystrzeliwanych przez nich strzał.

Nie idź jeszcze na dół (niedaleko miejsca z pingwinami) a skieruj się w lewo. Podejdź do przepaści. Spokojnie, nie musisz się obawiać tego, że zlecisz na dół. Broni Cię przed tym specjalna niewidzialna bariera. W oddali powinieneś zauważyć pierwsze domy. O wiele ważniejsze są wybuchowe beczki, które przy nich stoją. Strzel w nie i obserwuj fajerwerki. Dzięki temu posunięciu ułatwiłeś sobie dalszą część etapu.

Możesz już się kierować na dół. Uważaj ponieważ po prawej przyczaiło się kilku wrogów. W oddali powinieneś zauważyć kolejne budynki. Podobnie jak wcześniej, strzel w jedną z wybuchowych beczek. Dwie po prawej stoją tuż przy budynkach także celuj w nie w pierwszej kolejności.

Po raz pierwszy spotkasz tu pingwiny. Nie mają one żadnego wpływu na zabawę. Teoretycznie możesz je wykorzystywać do zasłaniania się przed strzałami wrogów, ale ich ataki są na tyle słabe, że byłoby to zwykłym tchórzostwem :-) Jeśli chcesz możesz za to w nie strzelać i oglądać jak ładnie odlatują! To samo tyczy się zresztą całego otoczenia a w szczególności drzew, które powalisz kilkoma celnymi strzałami. Jeśli chcesz możesz wykorzystywać to, że Hawkings Rifle ma nielimitowaną amunicję i szukać obiektów, które można zniszczyć lub uszkodzić.

Jeśli chcesz możesz się zająć przeciwnikami przy bramie. Są oni jednak dość mocno oddaleni także musisz mocno wytężyć wzrok albo pomagać sobie specjalnym klawiszem zoomu. Postaraj się zdjąć dwóch gostków widocznych na screenie.

Biegnij w prawo a konkretnie w stronę domów, które przed chwilą wysadziłeś. Znajdziesz tu ścieżkę prowadzącą na dół. Podążaj nią do upragnionej bramy. Po drodze wpadniesz na pierwsze przedmioty. Jeżeli wcześniej zostałeś zraniony koniecznie zabierz apteczkę. Zajmij się kolejnymi przeciwnikami przy bramie. Nie pozwól im, aby zbliżyli się do stanowiska maszynowego.

Kolejną porcję rozrywki może zapewnić Ci platforma wiertnicza widoczna po lewej. Jeżeli ją zniszczysz wysadzony zostanie cały lodowiec (a także spora część otoczenia). Oprócz tego możesz skorzystać z CKM-u i postrzelać sobie do pingwinów czy drzew.

Misja 1 cz.2

Odwróć się, biegnij prosto a następnie w lewo. Dojdziesz do upragnionej tawerny. Wejdź do środka (klawisz używania). Automatycznie otrzymasz potrzebne bomby (była o nich mowa w celach misji) oraz Topsy Turvy Bomb. Zostaw ją sobie na przysłowiową czarną godzinę. Najlepiej jest ją wykorzystywać w sytuacji gdy drużyna zostaje okrążona przez wielu przeciwników. Zabierz też karabin maszynowy (Fleming Machinegun) z górnego slotu. To będzie Twoja podstawowa giwera praktycznie aż do samego końca gry.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

1) GET TICKER BOMBS FROM PUB (Weź bomby z okolicznego pubu)

Pierwszą część zadania masz już za sobą. Wyjdź z tawerny i skieruj się w stronę charakterystycznej zamkniętej bramy. Podejdź do niej i załóż ładunek. Aby to zrobić będziesz musiał przytrzymać klawisz używania. Nie zapomnij o dwóch rzeczach: wycofaniu się na bezpieczną odległość i odczekaniu (już po wybuchu) na wolne przejście (płomienie).

Czekają Cię tu nieco trudniejsze walki. Przeciwników jest sporo a okolica nieosłonięta. Zacznij od zabicia najbliższych przeciwników oraz zniszczenia syreny alarmowej dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o nadciągające posiłki. Kolejny priorytet to snajperzy na dachach. Staraj się trzymać drużynę przy sobie.

Uważaj ponieważ okolicę patroluje komandos, który dysponuje ciężkim karabinem maszynowym. Załatw go w pierwszej kolejności (jest ubrany na czarno). Biegnij prosto. Zbliż się do widocznego na screenie zadaszonego budynku. Zauważ, że co jakiś czas ze środka wybiegają nowi wrogowie. Musisz go zniszczyć. Do tego celu wykorzystaj posiadane bomby (te, z którymi zaczynałeś misję, dwie w zupełności wystarczą). Identycznie postępuj też w przyszłości. Korzystając z okazji zbadaj okolicę w poszukiwaniu cennych przedmiotów. Zainteresuj się przede wszystkim apteczkami.

Biegnij w lewo. Przy większej bramie wpadniesz na całą masę wrogich jednostek. To dobry moment na wykorzystanie zebranej w tawernie bomby. Oczywiście ostateczna decyzja należy do Ciebie. Możesz spokojnie wyeliminować wrogów tradycyjnymi metodami, musisz tylko dużo strafe'ować. Biegnij do miejsca, które tak usilnie bronili.

Przede wszystkim, zajmij się kolejnym budynkiem, z którego wybiegają wrodzy żołnierze. Dodatkowo będziesz się musiał pozbyć kilku wrogów, którzy stali tu już wcześniej. Wykorzystuj drzewa do zasłaniania się przed ich strzałami.

Podbiegnij do drugiej bramy i w analogiczny sposób podłóż ładunek wybuchowy. Otrzymasz co prawda nowy cel, ale jest on banalnie prosty do wykonania. Wystarczy, że przejdziesz na drugą stronę a zacznie ładować się kolejna misja. Ewentualnie, zanim to zrobisz, możesz wykorzystać okazję i zbadać okolicę w poszukiwaniu cennych przedmiotów.

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

2) BLOW 2 GATES BETWEEN YOU AND BASE (Wysadź w powietrze dwie bramy oddzielające Twoją drużynę od właściwej bazy wroga)

ROZKAZ:

3) RUN THROUGH BLOWN GATE! (Przebiegnij przez wysadzoną bramę)

ROZKAZ WYPEŁNIONY:

3) RUN THROUGH BLOWN GATE! (Przebiegnij przez wysadzoną bramę)

Misja 2 cz.1

MISJA 2 - RESCUE REXUS!

Opis misji: Znajdujesz się w bazie króla, musisz odszukać porwanego Rexusa i wrócić z nim do reszty ekipy

ROZKAZY:

1) GET TO THE PRISON, TAKE OVER FORGE CANNONS (Dostań się do więzienia i przejmij kontrolę nad działami)

2) BLOW UP THE PRISON GATES (Wysadź bramę prowadzącą do więzienia)

3) FREE REXUS (Uwolnij Rexusa)

Ważne informacje: W tej misji będziesz sobie musiał radzić sam. Nie martw się, nie będzie wcale tak ciężko. Komputer w dalszym ciągu będzie Ci dawał duże fory a na solidnych przeciwników możesz liczyć tylko na samym końcu. Początkowa faza misji nie powinna Ci sprawić żadnych problemów. Ona sama też nie jest zbyt długa, ale za to dość intensywna :-)

Opis przejścia:

Biegnij prosto. Jeżeli chcesz możesz obejrzeć sobie zabawną scenkę, która przedstawia wdrapującego się na ścianę wrogiego żołnierza. Kiedy już się na niego napatrzysz wyeliminuj najbliższych wrogów. Uwaga! W przypadku tego konkretnego etapu zdecydowanie polecam taktykę nieustannego posuwania się do przodu. Wrodzy pojawiają się niemal wszędzie a eliminacja wszystkich obiektów, z których mogli wyskoczyć jest raczej pozbawiona sensu.

Początkowo będziesz wpadał na pojedynczych wrogów, dopiero po dotarciu do widocznej na screenie ścieżki pojawi się ich więcej.