Aplikacja radcowska. Prawo pracy - Wujczyk Marcin, Mędrala Małgorzata, Kulig Karol, Korus Paweł - książka

Aplikacja radcowska. Prawo pracy książka papierowa

Wujczyk Marcin, Mędrala Małgorzata, Kulig Karol, Korus Paweł

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka zawiera szczegółowo opracowane odpowiedzi na pytania (kazusy) obowiązujące na kolokwium ustnym z zakresu prawa pracy, przewidzianym w programie aplikacji radcowskiej od 2022 r. Stanowi doskonałą pomoc w lepszym zrozumieniu i sprawdzeniu zdobytej wiedzy teoretycznej oraz uczy stosowania prawa w praktyce.

Autorzy odwołują się do wybranego orzecznictwa Sądu Najwyższego i przedstawiają przegląd ważniejszych instytucji zarówno indywidualnego, jak i zbiorowego prawa pracy, w tym omawiają przepisy regulacji covidowych.

W książce poruszono wątpliwe i kontrowersyjne zagadnienia najczęściej pojawiające się w praktyce. Ich umiejętne przedstawienie i staranna analiza oraz zaprezentowana argumentacja merytoryczna pozwali Czytelnikowi nie tylko na wszechstronne poznanie poglądów doktryny i judykatury, lecz także zajęcie odpowiedniego stanowiska w danej sprawie.

Dodatkowym atutem opracowania jest usystematyzowanie ważnych informacji z wykorzystaniem diagramów i tabel.

Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla aplikantów radcowskich, a także dla osób przystępujących do egzaminów wstępnych na aplikację. Będzie przydatna również dla aplikantów adwokackich, sędziowskich i prokuratorskich do powtórki całego materiału. Może być przydatna także dla praktyków, którzy odnajdą w niej niezbędne regulacje ustawowe i trendy orzecznicze z prezentowanej tematyki.

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 14.8x21.0cm

ISBN: 9788382868876

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.