Angielski w tłumaczeniach Słownictwo 2 B1-B2 + mp3 - Filak Magdalena - książka

Angielski w tłumaczeniach Słownictwo 2 B1-B2 + mp3 książka papierowa

Filak Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Próbujesz mówić po angielsku, ale wciąż brakuje Ci słówek? Tworzysz kolejne listy wyrazów, ale nie potrafisz ich praktycznie wykorzystywać? A może chcesz ponownie zmierzyć się z tym, czego uczyli Cię w szkole lub na studiach?
Książka “Angielski w tłumaczeniach. Słownictwo 2 (B1-B2) + mp3” została stworzona właśnie po to, żeby Ci to ułatwić!

W książce znajdziesz aż 50 tematów z listami słówek, które wyćwiczysz, tłumacząc zdania. Dołączone testy pozwolą Ci sprawdzić wiedzę i utrwalić zapamiętany materiał. W podręczniku znajdziesz wiele przydatnych wskazówek, które pomogą Ci opanować angielskie słówka na poziomie średnio zaawansowanym. Książkę uzupełnia dostępny w internecie kurs audio ze zdaniami nagranymi przez natywnego lektora. Ułatwi Ci on udoskonalenie angielskiej wymowy.

Dzięki tej książce:
– nauczysz się wielu przydatnych słówek na poziomie średnio zaawansowanym,
– razem z angielskim lektorem przećwiczysz wymowę i utrwalisz przyswojone już wyrazy,
– poznasz wiele praktycznych wyrażeń i zwrotów.

W książce znajdziesz słówka związane między innymi z: przyrodą, motoryzacją, podróżami, zawodami, kosmetykami, potrawami i kuchnią, częściami ciała czy ze sportem.

Angielski. Słownictwo cz. 2 to doskonały wybór dla osób kontynuujących naukę rozpoczętą dzięki pierwszej części serii, dla poszukujących nowych, skutecznych metod doskonalenia umiejętności językowych, a także dla tych, którzy chcieliby przypomnieć sobie poznane niegdyś słówka.

Liczba stron: 157

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788364211942

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.