Angielski bez kompleksów - Śmigielski Rupert - książka

Angielski bez kompleksów książka papierowa

Śmigielski Rupert

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

,,Życie to nieustanna ewolucja. Polega na tym, aby iść do przodu, wciąż stawać się w czymś coraz lepszym i w tym się spełniać. Chińczycy na proces zdobywania umiejętności poprzez lata pracy, kosztem wielkiego wysiłku mają swoją nazwę: kung fu.
Kung fu można osiągnąć w wielu dziedzinach. To niekoniecznie muszą być sztuki walki. Równie dobrze może to być sztuka parzenia herbaty, układania kwiatów lub nauka języka. Ta książka będzie właśnie o tym, jak osiągnąć kung fu w posługiwaniu się angielskim.
Mówiąc metaforycznie, zdobywanie nowej umiejętności można porównać do zdobywania szczytu. Na szczyt zawsze można próbować wejść samemu. Jednakże każdy, kto chce wejść tam szybciej, potrzebuje mentora. Kogoś, kto szedł już tą drogą wcześniej i może udzielać wskazówek, aby inni nie popełniali wciąż tych samych błędów i nie wyważali otwartych drzwi. Jeśli mi pozwolisz, będę właśnie takim twoim wirtualnym mentorem czy też saperem, który uświadomi ci pewne rzeczy, abyś nie wszedł na minę. Pokażę ci moje techniki, których będziesz potrzebować w pierwszych fazach nauki, dopóki ich nie wchłoniesz i nie wejdą ci one w krew, aż staną się drugą naturą i wówczas będziesz już na takim etapie, że nie będą ci one potrzebne.
Skoncentrujemy się głównie na zagadnieniach nauki języka angielskiego w kontekście języka polskiego. Kontekst jest ważny. Większość podręczników pomija to, tak jakby nie było ważne, czy dany podręcznik jest dla osoby mówiącej po polsku czy w języku swahili”.

fragment

Liczba stron: 182

Format (wymiary): 14.4x20.6cm

ISBN: 9788380117136

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.