Analizowanie danych jakościowych - Gibbs Graham - książka

Analizowanie danych jakościowych książka papierowa

Gibbs Graham

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przygotowanie materiału do analizy w formie dokumentów tekstowych to etap każdego badania jakościowego. Graham Gibbs w praktyczny sposób omawia podstawowe strategie analityczne, skupiając się na trzech wątkach: kodowaniu i kategoryzowaniu danych, analizie narracji i biografii oraz wykorzystaniu dostępnych programów komuterowych do wspomagania analizy jakościowej (Atlas.ti, NVivo, MAXqda). Jak w każdym tomie, sporo uwagi poświęcono kwestiom jakości oraz etyki badań.

Graham Gibbs
Socjolog i matematyk związany z brytyjskim University of Huddersfield, gdzie prowadzi zajęcia na temat metod badawczych, a zwłaszcza wykorzystania programów komputerowych do analizy danych jakościowych.

NIEZBĘDNIK BADACZA to osiem praktycznych przewodników, które razem stanowią najbardziej obszerne i szczegółowe wprowadzenie do badań jakościowych. Każdy tom może być czytany jako odrębna całość, prezentująca najważniejsze metody i etapy badawcze. Wszystkie tomy zostały napisane przez uznanych autorów z dużym doświadczeniem w poszczególnych dziedzinach, dlatego zainteresują nie tylko studentów i wykładowców, ale również praktyków.

W serii polecamy:
Michael Angrosino Badania etnograficzne i obserwacyjne
Marcus Banks Materiały wizualne w badaniach jakościowych
Rosaline Barbour Badania fokusowe
Uwe Flick Projektowanie badania jakościowego
Uwe Flick Jakość w badaniach jakościowych
Steinar Kvale Prowadzenie wywiadów
Tim Rapley Analiza konwersacji, dyskursu i dokumentów

Liczba stron: 272

Rok wydania: 2011

Tłumacz: Brzozowska-Brywczyńska Maja

Format (wymiary): 14.2x20.4

ISBN: 9788301166892

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.