Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook
PROMOCJA

Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry Amnesia: Mroczny Obłęd znajduje się opis tego jak krok po kroku przemierzyć mroczne korytarze osiemnastowiecznego zamczyska. Rozwiązano w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.

Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Prolog (Opis przejścia)
  • Old Archives (Opis przejścia)
  • Entrance Hall - Wine Cellar (Opis przejścia)
  • Entrance Hall - Archives (Opis przejścia)
  • Entrance Hall - Laboratory (Opis przejścia)
  • Inner Sanctum (Opis przejścia)
  • Zakończenia
  • Nave IV (Opis przejścia)
  • Back Hall - Storage (Opis przejścia)
  • Back Hall - Machine Room (Opis przejścia)

Informacja o grze

Jeden z najstraszniejszych przygodówkowych survival horrorów, stworzony przez studio Frictional Games, czyli autorów serii Penumbra. W grze wcielamy się w bohatera, który trafia do mrocznego zamku i traci pamięć. Przemierzając ciemne korytarze trafiamy na przerażające potwory i obserwujemy tajemnicze zdarzenia. Na drodze do odkrycia wszystkich sekretów stoi mnóstwo zagadek. Autorzy stworzyli ciekawy system wchodzenia w interakcje z otoczeniem.

Gra Amnesia: The Dark Descent, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 40

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Amnesia:Mroczny Obłędporadnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1044

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Prolog

Old Archives

Entrance Hall - Laboratory

Entrance Hall - Archives

Entrance Hall - Wine Cellar

Laboratory

Entrance Hall - Refinery

Cellar Archives

Archive Tunnels

Back Hall - Study

Guest Room

Back Hall - Storage

Back Hall - Machine Room

Back Hall - Prison (Southern Block)

Prison (Northern Block)

Entrance to the Cistern I

Control Room

Entrance to the Cistern II

Entrance to the Cistern III

Morgue

Sewers

Nave I

Choir

Nave II, Transcept

Nave III

Chancel, Cells

Nave IV

Chancel

Inner Sanctum

Zakończenia

Wprowadzenie

Amnesia: Mroczny Obłęd to nowy horror szwedzkiego studia Frictional, które odpowiada za serię Penumbrai inspiruje się twórczością H.P. Lovecrafta. W produkcji wcielamy się w człowieka próbującego przedostać się przez mroczny zamek i szukającego odpowiedzi na wiele pytań.

W odróżnieniu od większości współczesnych horrorów Amnesia stawia na klimat, mroczną fabułę oraz mieszankę przerażających wydarzeń i zagadek. W tym poradniku dowiedziecie się jak krok po kroku przemierzyć korytarze tonące w mrokach. Rozwiązujemy w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.

Szymon "Hed" Liebert ( www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Prolog

W pierwszej scenie nasz bohater będzie próbował dojść do siebie - musimy po prostu iść przed siebie. [1] Gdy znajdziemy się na podłodze wstajemy - wciskając klawisz poruszania się (domyślnie W). [2]

Rozglądamy się w poszukiwaniu drzwi - za nimi w pomieszczeniu znajdziemy pudełko zapałek. [1] Teraz wyruszamy czerwonym śladem na korytarz i kierujemy się w stronę dwóch zbroi w oddali (w stronę dużych drzwi). [2]

Przechodzimy z korytarza w lewo - zobaczymyszafę. Otwieramy ją i zabieramy pudełko. [1] Naprzeciw szafy są drzwi a za nimi małe pomieszczenie ze stołem. Znajdziemy na nim kolejne zapałki. [2]

Wracamy do poprzedniego korytarza i skręcamy w prawo - zaglądamy do drugiej szafy[1] a następnie przechodzimy drzwiami, do których prowadzi czerwony ślad. Za nimi są schody w górę i korytarz - udajemy się nim. [2]

W pewnym momencie bohater zasłabnie, [1] ale szybko się pozbiera. W końcu dotrzemy do korytarza z kilkoma przedmiotami. [2]

Zanim przejdziemy dalej zaglądamy do ciemnego pomieszczenia po prawej (przed przewróconą szafą) - na jednej z półek są zapałki. [1] Teraz możemy minąć leżący mebel i skręcić w lewo - droga wiedzie w dół schodami. [2] Na dole przechodzimy przez czerwone drzwi do Starych Archiwów (Old Archives).

Old Archives

Podążamy przed siebie - jedne z drzwi nagle otworzą się. Wchodzimy do tego pomieszczenia i zgarniamy z półki na wprost dwa pudełka zapałek. [1] Idziemy korytarzem, który zakręca w lewo. [2]

Za zakrętem wchodzimy do pomieszczenia po lewej. [1] Tutaj bierzemy lampę, która leży pod stołem. [2]

Ze skrzyni stojącej nieopodal bierzemy zapałki[1] a potem udajemy się do mrocznego korytarza (drugie wyjście z pomieszczenia). [2]

Wspomagając się lampą przechodzimy przez drzwi po drugiej stronie ciemnego pomieszczenia. [1] Znajdziemy się w pokoju zapalonym piecykiem - w szafie koło niego są zapałki. [2]

Po zebraniu zapałek otwieramy następne drzwi (przez nimi widać czerwone ślady). [1] Za nimi trafimy na biurko i szafki z miksturami - z biurka zbieramy olej i list. [2]

Rozglądamy się po pokoju - na jedne ze ścian bocznych jest mały przełącznik. [1] Używamy go i przechodzimy drogą za odsuniętym regałem. [2] Wchodzimy do Sali Powitalnej (Entrance Hall).

Entrance Hall - Laboratory

Główny hall to miejsce, z którego udamy się do kilku innych lokacji. [1] Najpierw wchodzimy na środek - w okolicę czerwonych śladów aby obejrzeć retrospekcję. [2]

Teraz wchodzimy do wysokiego korytarza opatrzonego łukiem nad wejściem[1] - tutaj otwieramy skrzynię i zabieramy jej zawartość (na środkowym regale są też zapałki). [2]

Wracamy do głównego hallu i udajemy się w lewo - musimy wejść do małego korytarza koło nieuszkodzonych schodów. [1] W nim skręcamy w prawo - powinniśmy trafić na drzwi do laboratorium (Laboratory). [2]

W laboratorium będzie ciemno więc nie ociągamy się [1] - schodzimy schodami i obracamy się w prawo. Koło przejścia zasypanego kamieniami jest olej do lampy. [2]

Teraz obracamy się i wchodzimy pod schody/platformę - na