7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do gry Amnesia: Mroczny Obłęd znajduje się opis tego jak krok po kroku przemierzyć mroczne korytarze osiemnastowiecznego zamczyska. Rozwiązano w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.
Amnesia: Mroczny Obłęd - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Jeden z najstraszniejszych przygodówkowych survival horrorów, stworzony przez studio Frictional Games, czyli autorów serii Penumbra. W grze wcielamy się w bohatera, który trafia do mrocznego zamku i traci pamięć. Przemierzając ciemne korytarze trafiamy na przerażające potwory i obserwujemy tajemnicze zdarzenia. Na drodze do odkrycia wszystkich sekretów stoi mnóstwo zagadek. Autorzy stworzyli ciekawy system wchodzenia w interakcje z otoczeniem.
Gra Amnesia: The Dark Descent, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 40
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1044
Prolog
Old Archives
Entrance Hall - Laboratory
Entrance Hall - Archives
Entrance Hall - Wine Cellar
Laboratory
Entrance Hall - Refinery
Cellar Archives
Archive Tunnels
Back Hall - Study
Guest Room
Back Hall - Storage
Back Hall - Machine Room
Back Hall - Prison (Southern Block)
Prison (Northern Block)
Entrance to the Cistern I
Control Room
Entrance to the Cistern II
Entrance to the Cistern III
Morgue
Sewers
Nave I
Choir
Nave II, Transcept
Nave III
Chancel, Cells
Nave IV
Chancel
Inner Sanctum
Amnesia: Mroczny Obłęd to nowy horror szwedzkiego studia Frictional, które odpowiada za serię Penumbrai inspiruje się twórczością H.P. Lovecrafta. W produkcji wcielamy się w człowieka próbującego przedostać się przez mroczny zamek i szukającego odpowiedzi na wiele pytań.
W odróżnieniu od większości współczesnych horrorów Amnesia stawia na klimat, mroczną fabułę oraz mieszankę przerażających wydarzeń i zagadek. W tym poradniku dowiedziecie się jak krok po kroku przemierzyć korytarze tonące w mrokach. Rozwiązujemy w nim wszystkie zagadki, mówimy o różnych zakończeniach gry i ujawniamy każdą z tajemnic.
Szymon "Hed" Liebert ( www.gry-online.pl)
W pierwszej scenie nasz bohater będzie próbował dojść do siebie - musimy po prostu iść przed siebie. [1] Gdy znajdziemy się na podłodze wstajemy - wciskając klawisz poruszania się (domyślnie W). [2]
Rozglądamy się w poszukiwaniu drzwi - za nimi w pomieszczeniu znajdziemy pudełko zapałek. [1] Teraz wyruszamy czerwonym śladem na korytarz i kierujemy się w stronę dwóch zbroi w oddali (w stronę dużych drzwi). [2]
Przechodzimy z korytarza w lewo - zobaczymyszafę. Otwieramy ją i zabieramy pudełko. [1] Naprzeciw szafy są drzwi a za nimi małe pomieszczenie ze stołem. Znajdziemy na nim kolejne zapałki. [2]
Wracamy do poprzedniego korytarza i skręcamy w prawo - zaglądamy do drugiej szafy[1] a następnie przechodzimy drzwiami, do których prowadzi czerwony ślad. Za nimi są schody w górę i korytarz - udajemy się nim. [2]
W pewnym momencie bohater zasłabnie, [1] ale szybko się pozbiera. W końcu dotrzemy do korytarza z kilkoma przedmiotami. [2]
Zanim przejdziemy dalej zaglądamy do ciemnego pomieszczenia po prawej (przed przewróconą szafą) - na jednej z półek są zapałki. [1] Teraz możemy minąć leżący mebel i skręcić w lewo - droga wiedzie w dół schodami. [2] Na dole przechodzimy przez czerwone drzwi do Starych Archiwów (Old Archives).
Podążamy przed siebie - jedne z drzwi nagle otworzą się. Wchodzimy do tego pomieszczenia i zgarniamy z półki na wprost dwa pudełka zapałek. [1] Idziemy korytarzem, który zakręca w lewo. [2]
Za zakrętem wchodzimy do pomieszczenia po lewej. [1] Tutaj bierzemy lampę, która leży pod stołem. [2]
Ze skrzyni stojącej nieopodal bierzemy zapałki[1] a potem udajemy się do mrocznego korytarza (drugie wyjście z pomieszczenia). [2]
Wspomagając się lampą przechodzimy przez drzwi po drugiej stronie ciemnego pomieszczenia. [1] Znajdziemy się w pokoju zapalonym piecykiem - w szafie koło niego są zapałki. [2]
Po zebraniu zapałek otwieramy następne drzwi (przez nimi widać czerwone ślady). [1] Za nimi trafimy na biurko i szafki z miksturami - z biurka zbieramy olej i list. [2]
Rozglądamy się po pokoju - na jedne ze ścian bocznych jest mały przełącznik. [1] Używamy go i przechodzimy drogą za odsuniętym regałem. [2] Wchodzimy do Sali Powitalnej (Entrance Hall).
Główny hall to miejsce, z którego udamy się do kilku innych lokacji. [1] Najpierw wchodzimy na środek - w okolicę czerwonych śladów aby obejrzeć retrospekcję. [2]
Teraz wchodzimy do wysokiego korytarza opatrzonego łukiem nad wejściem[1] - tutaj otwieramy skrzynię i zabieramy jej zawartość (na środkowym regale są też zapałki). [2]
Wracamy do głównego hallu i udajemy się w lewo - musimy wejść do małego korytarza koło nieuszkodzonych schodów. [1] W nim skręcamy w prawo - powinniśmy trafić na drzwi do laboratorium (Laboratory). [2]
W laboratorium będzie ciemno więc nie ociągamy się [1] - schodzimy schodami i obracamy się w prawo. Koło przejścia zasypanego kamieniami jest olej do lampy. [2]
Teraz obracamy się i wchodzimy pod schody/platformę - na