America's Army: Special Forces - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski, Adrian "Witek" Witkowski - ebook

America's Army: Special Forces - poradnik do gry ebook

Adrian "Witek" Witkowski, Piotr "Zodiac" Szczerbowski

5,0

Opis

W poradniku znajdziecie ilustrowany opis nowych map do gry American’s Army, zawartych w wersji Special Forces i Vonguard, wraz z informacjami o zasadach rozgrywki na poszczególnych mapach oraz radach jak się na nich sprawnie poruszać obiema drużynami.

America's Army: Special Forces - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • SF E and E (1) (Trening Komandosa)
  • Informacje (SF CSAR)
  • SF E and E (2) (Trening Komandosa)
  • SF AVWID (Trening Komandosa)
  • Ambush (SF Hospital)
  • Informacje (SF Hospital)
  • Informacje (SF Sandstorm)
  • Assault (1) (SF CSAR)
  • Assault (2) (SF CSAR)
  • Escort (SF Hospital)

Informacja o grze

Wydany bezpośrednio przez armię amerykańską taktyczny shooter w bardzo szybkim czasie zdobył ogromną popularność. "Special Forces" to kontynuator udanego "America's Army: Operations" (premiera tej gry miała miejsce w 2002 roku).

Gra America's Army: Special Forces, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł premierę światową miał w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 66

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
tos27

Nie oderwiesz się od lektury

Bardzo fajnie opisana gra i ciekawie się czyta.
00

Popularność



Podobne


America's Army:Special Forcesporadnik do gry

autorzy: Piotr "Zodiac" Szczerbowski, Adrian "Witek" Witkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=324

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Trening Komandosa

SF AVWID

SF E and E (1)

SF E and E (2)

SF CSAR

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Assault (3)

Defense (1)

Defense (2)

SF Hospital

Informacje

Ambush

Escort

SF Sandstorm

Informacje

Assault East (1)

Assault East (2)

Assault West (1)

Assault West (2)

SF Arctic

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Assault (3)

Defense (1)

Defense (2)

SF Taiga

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Defense (1)

Defense (2)

SF Oasis

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Defense (1)

Defense (2)

SF Recon

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Assault (3)

Assault (4)

Defense

SF Village

Informacje

Assault (1)

Assault (2)

Assault (3)

Defense

Wprowadzenie

America's Army: Special Forces świetnie kontynuuje serię bardzo popularnej, darmowej gry akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Ten symulator żołnierza od kilku lat zdobywa coraz większą rzeszę zapalonych graczy, którzy spędzają wiele godzin na zabawie z innymi ludźmi przez Internet. Silnik gry oparty na oprogramowaniu Epica (Unreal Torunament), świetna dynamika i realia rozgrywki, bardzo dobra grafika i dźwięk oraz cała gama serwerów do wyboru, na których nigdy nie brak graczy - to właśnie tym czynnikom AA zawdzięcza swój sukces.

W niniejszym poradniku znajdziecie bogato ilustrowany opis nowych map, zawartych w wersji Special Forces oraz Vonguard. Wyjaśnimy krok po kroku, jakie są zasady rozgrywki na poszczególnych mapach oraz jak się na nich sprawnie poruszać obiema drużynami. Nie zabraknie też informacji o ciekawych miejscach, które pomogą w zdejmowaniu wrogich żołnierzy.

Zapraszamy,

"Zodiac" & "Witek"

Trening Komandosa

SF AVWID

Wysłuchaj tego, co ma do powiedzenia Twój dowódca. Potem porozmawiaj z pozostałymi siedmioma członkami oddziału specjalnego.

Podchodząc do każdego z nauczycieli możesz się dowiedzieć czegoś na temat profesji, którą reprezentują.

Na początku każdego krótkiego wykładu żołnierz powie do Ciebie zdanie w obcym języku.

Dowiesz się, jakie zadania stawiane są przed każdym członkiem zespołu. Po rozmowie udaj się do sali, w której przejdziesz test. Gdy znajdziesz się w środku siądź przy stole i poczekaj na rozpoczęcie wykładu. Po kilkunastominutowym wykładzie będziesz mógł rozpocząć pisanie testu. Jeśli uda Ci się go zaliczyć na minimum 75% to zostaniesz zakwalifikowany do następnego treningu.

Na wykładzie dowiesz się miedzy innymi, jak rozpoznać pojazdy wrogich oddziałów i czym się one charakteryzują. Na sali, siedzą także inni przyszli żołnierze Special Forces z którymi, po wysłuchaniu wykładu będziesz pisał test.

SF E and E (1)

Nie musisz zaraz po wyczerpującym wykładzie przechodzić misji E&E, możesz do niej wrócić kiedy tylko chcesz uruchamiając trening z menu "TRENING" w grze.

Trening rozpoczynasz w helikopterze, który dolatuje właśnie na miejsce. Twoim zadaniem jest przedostanie się przez kolejne rejony, tak by pilnujący ich oponenci Cię nie zauważyli. Po wyjściu z helikoptera od razu skieruj się trasą między górami do wąskiego przesmyku. Pierwszy skaut będzie czekał już na górze z lewej.

Przez lornetkę dostępną pod klawiszem "B" możesz patrzeć w która stronę obrócony jest strażnik i przejść niezauważony w momencie, jak nie patrzy w Twoim kierunku.

Gdy usłyszysz jego głos, oznacza to, że Cię zauważył. Wtedy od razu lepiej padnij na ziemię i pozostań przez kilka sekund bez ruchu. Najlepiej podejść tędy trzymając się prawej strony, tuż pod wzgórzem. Zauważ wąski przesmyk z prawej strony, odchodząc od trasy na której teraz się znajdujesz. Trzymając się tym razem prawej strony biegnij aż do miejsca ze skałami. Tam zacznij wspinać się na niewielkie wzniesienie, uważając na widoczny z prawej strony wrogi obóz. Idąc tą trasą dojdziesz w końcu do charakterystycznego mostu. To tutaj znajduje się punkt kontrolny A.

SF E and E (2)

Teraz czeka Cię troszkę trudniejsze zadanie: musisz przedostać się na drugą stronę kanionu. Niestety, przejście przez most jest praktycznie niemożliwe, więc musisz znaleźć inny sposób. Teraz most jest bardzo dobrze obstawiony, jeśli się jednak postarasz, będziesz w stanie przeczołgać się w dół kanionu po jego prawej stronie. Udaj się kawałek w głąb kanionu, by tam (przy wielkiej skale) wdrapać się z powrotem na łąkę, pilnowaną przez strażnika na wieży. Musisz przeczołgać się, będąc jak najbliżej skał z Twojej prawej strony. Tylko w ten sposób możesz pozostać niezauważony. Teraz czeka Cię wędrówka kanionem aż do kolejnej wieży strażnika. Ukryj się za skałami z prawej strony i potem na otwartym terenie przeczołgaj się dalej. Właśnie w okolicy z wieżą powinieneś przedostać się (oczywiście w pozycji leżącej) na lewą stronę kanionu, gdyż inaczej strażnik jest w stanie od razu Cię zauważyć. Kontynuuj czołganie się (najbezpieczniejszy sposób). Dojdziesz w końcu do zwężenia pomiędzy skałami, które chroni bardzo wyczulony strażnik. By przedostać się przez owe zwężenie musisz trzymając się lewej strony przeczołgać się, korzystając ze sposobu na bardzo ciche przemieszczanie się (włączenie Shiftem). Tuż za zwężeniem zauważysz drogę prowadzącą na wzniesienie z lewej. Omiń ją i idź dalej przed siebie kanionem. W ten sposób dojdziesz do punktu kontrolnego oznaczonego literą B. kolejnym etapem będzie przedostanie się pod wieżę strażnika w kanionie widocznym z prawej. Najlepszym sposobem na przejście tą trasą jest szybki bieg (!) tuż pod prawym wzniesieniem. Dobiegniesz tą trasą, aż do miejsca z mostem, na który w żadnym razie nie wchodź. Udaj się do kanionu z mokradłami, schodząc w dół na prawo od mostu i tą trasą przejdź do końca. Tam wespnij się po kamieniu na wzgórze z lewej i omijając strażników podejdź pod ciężarówkę do punktu C. Nie pozostanie Ci już nic innego jak podejść do drzwi ciężarówki i użyć jej do nadania sygnału.

Strażnicy znudzeni ciągłym staniem na warcie często rozmawiają ze sobą i się przeciągają… co nie znaczy, ze nie są czujni. Zawsze gdy usłyszą jak się skradasz, podniosą alarm i misję musisz zaczynać od punktu, który jako odstani zaliczyłeś.

Gdy pomyślnie przejdziesz oba testy: pisemny i sprawnościowy, zostaje Ci nadana wirtualna możliwość wcielenia się w żołnierza sił specjalnych. Dzięki temu będziesz mógł grać na mapach, na których właśnie od żołnierzy Special Forces zależy powodzenie akcji. Dostajesz również karabin M4 oraz przedmioty, dzięki którym możesz dowolnie modyfikować własną broń. Na każdą mapę możesz sobie przygotować broń pod względem taktycznym dołączając do niej np.: granatnik m203, celownik kolimacyjny czy też zbliżający czterokrotnie. W zależności od tego, na jakiej mapie rozgrywa się walka twoja broń jest malowana tak, aby nie rzucała się w oczy i była zakamuflowana.

Masz do wyboru: granatnik m203, flara do oświetlania terenu oraz nóżki wspomagające celne strzelanie na dalekie odległości.

SF CSAR

Informacje

Jedna z niewielu tak pięknie wymodelowanych map w America's Army. Przy wyższych rozdzielczościach i włączonym filtrowaniu anizotropowym oraz wygładzaniu krawędzi mapa wygląda wprost jak cukiereczek. Sceneria mapy, to opuszczone ruiny miasteczka położonego gdzieś na pustyni. Klimatem przypomina Afganistan. Na mapie są dwa kluczowe miejsca, wrak Black Hawka oraz pokoik, w którym schronił się pilot tegoż helikoptera. Mapa jest średniej wielkości, ale dosyć skomplikowana. Drużyny startują po dwóch przeciwnych krańcach mapy spotkanie trzeciego stopnia z opforem następuje już po ok. 20 sekundach od rozpoczęcia rundy.

W drużynie prócz żołnierzy Special Forces są też siły lokalne. Ubrani po wiejsku chłopaki w zielonych hełmach mają do dyspozycji tylko rosyjskie uzbrojenie: AK74su, RPK oraz RPG7.

Assault (1)

Zadaniem