7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.
Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Przygodówka w konwencji thrillera, w której wybieramy się do stacji badawczej położonej na obszarze Grenlandii. Doświadczamy przerażających koszmarów, próbując wraz z innymi naukowcami pozostać przy życiu.
Gra Alpha Polaris, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 26
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1129
Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi
Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności
Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia
Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa
Oczyść kości
Odpocznij
Znajdź źródło dźwięku
Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku
Wytrop niedźwiedzia
Przeanalizuj dane GPS
Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości
Bombe Alaska
Przyjrzyj się znalezisku ropy
Gdzie są wszyscy?
Zdobądź drugi artykuł od Novy
Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec
Opuść się w głąb szczeliny
Poszukaj odpowiedzi w jaskini
Zorientuj się w sytuacji
Pozbądź się kości
Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem
Uruchom generator
Wróć do budynku
Rozbrój Alisteira
Uratuj Novę
Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera:
Rune Knudsen, 28-leni biolog z Norwegii, trafia na stację badawczą Alpha Polaris. Ma prowadzić badania niedźwiedzi polarnych, ale na miejscu okazuje się, że co innego zaprząta umysły przebywających tam naukowców i zakłóca im sen...
W grze funkcjonują dwa rodzaje kursora myszy (oko i ręka) oraz kursory kierunkowe w postaci strzałek. Gromadzone przedmioty lądują w plecaku bohatera (lewy dolny róg ekranu), który otwierasz i zamykasz LPM. Oprócz typowych znajdziek przechowywany jest w nim również notes (z różnymi adnotacjami i artykułami do przeczytania), a później także laptop, na którym w pewnym momencie wykonujesz konkretne operacje.
Podczas dialogów co jakiś czas pojawiają się opcje do wyboru, jednak (poza jednym przypadkiem, o czym wspominam w treści poradnika), zdecydowanie się na którąkolwiek z nich nie ma większego znaczenia.
Pod spacją kryje się ujawnianie aktywnych punktów, a kliknięcie na bohatera LPM pozwala uzyskać podpowiedź co do jego aktualnych zamierzeń.
Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, pojawiające się w notesie dokumenty - niebieskim, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi "Tully'emu" Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo.
Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki).
Burko