Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook
PROMOCJA

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera szczegółowy opis przejścia gry wzbogacony licznymi obrazkami. Ponadto wymienione zostały przedmioty które powinny trafić do ekwipunku bohatera, pojawiające się w notesie dokumenty, a także rozwiązania zagadek.

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi (Dzień 1)
  • Oczyść kości (Dzień 1)
  • Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa (Dzień 1)
  • Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia (Dzień 1)
  • Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności (Dzień 1)
  • Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości (Dzień 2)
  • Przeanalizuj dane GPS (Dzień 2)
  • Wytrop niedźwiedzia (Dzień 2)
  • Znajdź źródło dźwięku (Noc 1)
  • Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec (Dzień 3)

Informacja o grze

Przygodówka w konwencji thrillera, w której wybieramy się do stacji badawczej położonej na obszarze Grenlandii. Doświadczamy przerażających koszmarów, próbując wraz z innymi naukowcami pozostać przy życiu.

Gra Alpha Polaris, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 26

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Alpha PolarisOpis przejściaporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1129

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Dzień 1

Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi

Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności

Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia

Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa

Oczyść kości

Odpocznij

Noc 1

Znajdź źródło dźwięku

Sprawdź, czy z innymi wszystko w porządku

Dzień 2

Wytrop niedźwiedzia

Przeanalizuj dane GPS

Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości

Bombe Alaska

Przyjrzyj się znalezisku ropy

Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał

Dzień 3

Gdzie są wszyscy?

Zdobądź drugi artykuł od Novy

Zgromadź sprzęt niezbędny na wyprawę na lodowiec

Opuść się w głąb szczeliny

Poszukaj odpowiedzi w jaskini

Dzień 4

Zorientuj się w sytuacji

Pozbądź się kości

Dowiedz się, co stało się z Tullym i Alem

Noc 4

Uruchom generator

Wróć do budynku

Rozbrój Alisteira

Uratuj Novę

Wprowadzenie

Poradnik do gry Alpha Polaris zawiera:

Kompletny opis przejścia gry.

Rozwiązania wszystkich zagadek.

Rune Knudsen, 28-leni biolog z Norwegii, trafia na stację badawczą Alpha Polaris. Ma prowadzić badania niedźwiedzi polarnych, ale na miejscu okazuje się, że co innego zaprząta umysły przebywających tam naukowców i zakłóca im sen...

W grze funkcjonują dwa rodzaje kursora myszy (oko i ręka) oraz kursory kierunkowe w postaci strzałek. Gromadzone przedmioty lądują w plecaku bohatera (lewy dolny róg ekranu), który otwierasz i zamykasz LPM. Oprócz typowych znajdziek przechowywany jest w nim również notes (z różnymi adnotacjami i artykułami do przeczytania), a później także laptop, na którym w pewnym momencie wykonujesz konkretne operacje.

Podczas dialogów co jakiś czas pojawiają się opcje do wyboru, jednak (poza jednym przypadkiem, o czym wspominam w treści poradnika), zdecydowanie się na którąkolwiek z nich nie ma większego znaczenia.

Pod spacją kryje się ujawnianie aktywnych punktów, a kliknięcie na bohatera LPM pozwala uzyskać podpowiedź co do jego aktualnych zamierzeń.

Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, pojawiające się w notesie dokumenty - niebieskim, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Dzień 1

Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi

Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi "Tully'emu" Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo.

Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki).

Burko