Alice: Madness Returns - Opis przejścia - Amadeusz "ElMundo" Cyganek - ebook
Opis

Opis przejścia do gry Alice: Madness Returns zawiera kompletną solucję głównego trybu fabularnego wraz z filmami obrazującymi najtrudniejsze momenty. Ponadto zaznaczone w nim zostały dodatkowe przedmioty oraz wrogowie.

Alice: Madness Returns - Opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Opis przejścia - Wprowadzenie
  • Houndsditch Home (Rozdział 1 - Hatter's Domain)
  • The Vale of Tears (Rozdział 1 - Hatter's Domain)
  • Slug with a shell (Rozdział 1 - Hatter's Domain)
  • Billingsgate (Rozdział 2 - Deluded Depths)
  • Oyster Garden- Beds Available (1) (Rozdział 2 - Deluded Depths)
  • Downtown Cellars (3) (Rozdział 5 - Dollhouse)
  • Fort Resistance Delivered (Rozdział 5 - Dollhouse)
  • Looking Glass Railway Station (Rozdział 5 - Dollhouse)
  • Always Elevenses (Rozdział 1 - Hatter's Domain)

Informacja o grze

Druga odsłona przygód Alicji znanej z prozy Lewisa Carolla. Tytuł stworzony przez znanego producenta gier, Americana McGee, oferuje jednak o wiele mroczniejszą wersję całej historii.

Gra Alice: Madness Returns, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 93

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Alice: Madness ReturnsOpis przejściaporadnik do gry

autor: Amadeusz "ElMundo" Cyganek

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8055-188-6

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1135

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Opis przejścia - Opis przejścia - Wprowadzenie

Rozdział 1 - Hatter's Domain

Houndsditch Home | Rozdział 1 - Hatter's Domain

The Vale of Tears | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Slug with a shell | Rozdział 1 - Hatter's Domain

The Crockery | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Hatter's Gate | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Always Elevenses | Rozdział 1 - Hatter's Domain

About Face | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Cranking Up & Pressing Down (1) | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Cranking Up & Pressing Down (2) | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Smelling & Regurgitating (1) | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Smelling & Regurgitating (2) | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Assemblage (Or Destruction) | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Rozdział 2 - Deluded Depths

Billingsgate | Rozdział 2 - Deluded Depths

Tundraful | Rozdział 2 - Deluded Depths

Sliding toward Oblivion | Rozdział 2 - Deluded Depths

HMS Gryphon | Rozdział 2 - Deluded Depths

Naval Disaster | Rozdział 2 - Deluded Depths

Barrelbottom | Rozdział 2 - Deluded Depths

Inky Veil | Rozdział 2 - Deluded Depths

Choral Coral | Rozdział 2 - Deluded Depths

Oyster Garden- Beds Available (1) | Rozdział 2 - Deluded Depths

Oyster Garden- Beds Available (2) | Rozdział 2 - Deluded Depths

Lost Souls Locker (1) | Rozdział 2 - Deluded Depths

Lost Souls Locker (2) | Rozdział 2 - Deluded Depths

Barrelbottom Revisited | Rozdział 2 - Deluded Depths

Rozdział 3 - Oriental Grove

Threeneedle Street | Rozdział 3 - Oriental Grove

Vale of Doom (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Vale of Doom (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scorched Earth (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scorched Earth (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scroll of Happy Times (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scroll of Happy Times (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Monastery Shelf Valley (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Monastery Shelf Valley (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Trunk (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Trunk (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scroll of Dark Skies | Rozdział 3 - Oriental Grove

West Peak Prison Village | Rozdział 3 - Oriental Grove

Hellish Hive (1) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Hellish Hive (2) | Rozdział 3 - Oriental Grove

Scroll of Destiny | Rozdział 3 - Oriental Grove

Peak Temple | Rozdział 3 - Oriental Grove

Rozdział 4 - Queensland

Bow Street Lock-Up | Rozdział 4 - Queensland

Cardbridge (1) | Rozdział 4 - Queensland

Cardbridge (2) | Rozdział 4 - Queensland

Least Wing (1) | Rozdział 4 - Queensland

Least Wing (2) | Rozdział 4 - Queensland

Waste Wing Part 1 (1) | Rozdział 4 - Queensland

Waste Wing Part 1 (2) | Rozdział 4 - Queensland

Waste Wing Part 1 (3) | Rozdział 4 - Queensland

Waste Wing Part 1 (4) | Rozdział 4 - Queensland

Waste Wing Part 2 | Rozdział 4 - Queensland

Labirynthine Revenge | Rozdział 4 - Queensland

Harder they Fall | Rozdział 4 - Queensland

Dark of Heartness | Rozdział 4 - Queensland

Rozdział 5 - Dollhouse

Rutledge Asylum | Rozdział 5 - Dollhouse

Hide Park | Rozdział 5 - Dollhouse

Fort Resistance | Rozdział 5 - Dollhouse

Frog's Way (1) | Rozdział 5 - Dollhouse

Frog's Way (2) | Rozdział 5 - Dollhouse

Frog's Way (3) | Rozdział 5 - Dollhouse

Off With Her Head Part 1 | Rozdział 5 - Dollhouse

Downtown Cellars (1) | Rozdział 5 - Dollhouse

Downtown Cellars (2) | Rozdział 5 - Dollhouse

Downtown Cellars (3) | Rozdział 5 - Dollhouse

Dollgirl's Pursuit | Rozdział 5 - Dollhouse

Fort Resistance Delivered | Rozdział 5 - Dollhouse

Looking Glass Railway Station | Rozdział 5 - Dollhouse

Dollmaker Workshop | Rozdział 5 - Dollhouse

Rozdział 6 - Infected Train

Whitechapel | Rozdział 6 - Infected Train

Infernal Train Carriage | Rozdział 6 - Infected Train

Dollmaker | Rozdział 6 - Infected Train

The End | Rozdział 6 - Infected Train

Opis przejścia - Opis przejścia - Wprowadzenie

Poradnik Opis Przejścia

do gry Alice: Madness Returns zawiera:

Kompletny opis przejścia gry.

Szczegółowe filmy dotyczące trudniejszych momentów.

Poradnik do gry Alice: Madness Returns zawiera kompletny opis przejścia głównego trybu fabularnego wraz z instruktażami filmowymi wyjaśniającymi najtrudniejsze momenty rozgrywki.

Pomarańczowym kolorem oznaczyłem wszystkie dodatkowe przedmioty, zielonym przeciwników, zaś niebieskim klawisze wymagane do wykonania danej czynności.

Osobny poradnik pomoże Ci odnaleźć wszystkie sekrety w grze.

Alice: Madness Returns to gra polegająca w głównej mierze na eksploracji otoczenia, nie sposób jednak nie zwrócić uwagi na fantastyczne kreacje poziomów, jakimi uraczyli nas projektanci ze studia Spicy Horse. Mowa tu przede wszystkim o niesamowicie wyglądającej lokacji w pełni zbudowanej z kart, czyli Cardbridge. Nie można pominąć także wyjątkowej i oryginalnej scenerii miasteczka Barrelbottom - podwodnej ostoi spokoju i towarzyskiego życia, wszak niedaleko znajduje się Dreary Line Theater, jedna z głównych lokacji w tym rozdziale. Rozgrywka w Alicji to jednak nie tylko beztroskie przeskakiwanie z platformy na platformę - to także wymagające pojedynki z różnorodnymi przeciwnikami. Do najtrudniejszych należą pojedynki z Colossal Ruin - ogromnym potworem zbudowanym z mazi, z kilkoma głowami, które musimy jak najszybciej wyeliminować. Sporo problemów sprawia także walka z większą ilością Dollgirls - ciężko skupić się na jednej z lalek, a ich atak w grupie jest trudny do powstrzymania. Paradoksalnie sporo szumu robią też Samurai Ink Wasps - małe, czarne pszczółki skutecznie uniemożliwiają ataki na innych przeciwników, dlatego tak ważne jest szybkie niszczenie ich siedlisk.

Amadeusz "ElMundo" Cyganek (www.gry-online.pl)

Rozdział 1 - Hatter's Domain

Houndsditch Home | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Houndsditch Home

Grę zaczynamy w gabinecie doktora Rumby'ego. Po zakończeniu konsultacji i próby zwalczenia powracających koszmarów z przeszłości opuszczamy budynek. Kierujemy się korytarzem w stronę schodów, przechodząc obok dzieci grających w klasy. Po zejściu na parter idziemy jedyną dostępną drogą, wchodzimy do salonu i wychodzimy na zewnątrz.

Po wyjściu z budynku skręcamy w lewo w stronę "Whitechapel Market". Przechodzimy spokojnie przez targowisko do momentu, w którym spotkamy białego kota. Podążamy za nim. Dochodzimy do placu, w którym spotykamy się ze starszą panią i oglądamy jedną z wielu retrospekcji, jakie znajdziemy w trakcie całej gry.

Trafiamy na dach budynku. Przechodzimy przez drewniany mostek i podchodzimy do babci. Sprawy przybierają nieoczekiwany bieg - ziemia się rozstępuje, my zaś trafiamy wprost do Krainy Czarów.

The Vale of Tears | Rozdział 1 - Hatter's Domain

The Vale of Tears

Idziemy ścieżką w górę - po chwili znajdujemy pierwsze wspomnienie. Podążamy dalej w górę, przeskakujemy przez małe urwisko.

Docieramy do trzech platform zbudowanych z kostek domina. By spokojnie przeskoczyć z miejsca na miejsce, wciskamy drugi raz spację w trakcie lotu lub przytrzymujemy spację, by dryfować w powietrzu. Po zeskoczeniu z urwiska znajdujemy kolejne wspomnienie.

Wskakujemy po grzybach na wyższą półkę. Wyskakujemy na górę za pomocą grzybka-trampoliny. W rogu platformy znajdujemy kolejne wspomnienie. Zeskakujemy na dół. Zdobywamy nową zdolność - wciskając klawisz ctrl możemy się zmniejszyć, co pozwoli przechodzić przez mysie dziurki i znajdować ukryte przedmioty oraz platformy. Udajemy się w kierunku mysiej dziurki i podnosimy wspomnienie. Wciskamyctrl i przeciskamy się przez dziurkę.

Przechodzimy przez tunel i wyskakujemy po trampolinie na wyższą półkę. Przechodzimy przez mysią dziurkę zlokalizowaną po lewej. Zbieramy pierwsze zęby - w przyszłości posłużą nam do ulepszenia naszych broni. Schodzimy w dół i przechodzimy przez kolejną mysią dziurkę. Zmniejszamy się i przechodzimy pod kostkami domina.

Odnajdujemy następne wspomnienie - jest zlokalizowane za skałą po lewej od niebieskiego grzybka. Wyskakujemy w górę odbijając się od trampoliny.

Slug with a shell | Rozdział 1 - Hatter's Domain

Slug with a shell

Zjeżdżamy w dół po pochylni. Sterowanie podczas ślizgu jest takie samo, klawiszem S zmniejszamy prędkość zjazdu. Zeskakujemy ze zjeżdżalni i idziemy w dół czerwonej rzeki. Po chwili otrzymujemy naszą pierwszą broń - zakrwawiony kuchenny nóż. Po lewej stronie od małej wysepki znajdujemy kolejne wspomnienie.

Torujemy sobie drogę, niszcząc muszle - przy okazji zbieramy zęby oraz płatki róży, które uzupełnią nam pasek życia. Dochodzimy do placu, na którym znajdziemy pierwszego przeciwnika, nazwanego Insidious Ruin. Zabijamy go bardzo prosto - wystarczą trzy pchnięcia nożem. Wciskając klawisz Caps Lock koncentrujemy się na pojedynczym stworze, z kolei klawiszem Tab możemy przełączać się pomiędzy kolejnymi przeciwnikami.

Przechodzimy