Alergologia w praktyce klinicznej Część 1 - Jahnz-Różyk Karina, Kupczyk Maciej, Gawlik Radosław - książka

Alergologia w praktyce klinicznej Część 1 książka papierowa

Jahnz-Różyk Karina, Kupczyk Maciej, Gawlik Radosław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

124,00 zł
od 62,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dwuczęściowa publikacja Alergologia w praktyce klinicznej została przygotowana przez zespół specjalistów pod kierunkiem prof. Kariny Jahnz-Różyk, prof. Macieja Kupczyka i prof. Radosława Gawlika.
Monografia w sposób szczegółowy uwzględnia najnowszą wiedzę z zakresu alergologii, ukazując jej wielodyscyplinarny aspekt. Zaproszeni do współpracy wybitni naukowcy z całej Polski omówili najważniejsze krajowe i międzynarodowe zalecenia potrzebne w codziennej praktyce alergologicznej. Część pierwsza obejmuje: anafilaksję i wstrząs anafilaktyczny, diagnostykę molekularną, nadwrażliwość na pokarmy oraz leki, swoistą immunoterapię alergenową, alergię na jad owadów błonkoskrzydłych, odrębności alergiczne chorób u dzieci, choroby alergiczne związane z pracą zawodową oraz wrodzone błędy odporności.
Całość została poprzedzona wyczerpującym wstępem opisującym obecną sytuację alergologii w Polsce. W części drugiej poruszono tematy związane z alergicznymi chorobami oczu, nieżytem nosa i zapaleniem zatok przynosowych z polipami nosa, choroby układu oddechowego, obrzęk naczynioruchowy, zespoły eozynofilowe oraz choroby skóry. Kompleksowe ujęcie tematu oraz multidyscyplinarność sprawiają, że publikacja jest przydatna zarówno dla studentów uczących się alergologii, jak i profesjonalistów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z przedstawionej dziedziny.

Liczba stron: 261

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301230579

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.