Advent Rising - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

Advent Rising - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Advent Rising zawiera pełny opis przejścia gry. Ponadto zawarte są w nim porady, pomagające przebrnąć przez najtrudniejsze momenty.

Advent Rising - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Opis przejścia - część czwarta - 01
  • Opis przejścia - część szósta
  • Opis przejścia - część czwarta - 02
  • Opis przejścia - część druga - 02
  • Opis przejścia - część piąta - 02
  • Opis przejścia - część piąta - 03
  • Opis przejścia - część trzecia - 02
  • Opis przejścia - część trzecia - 01
  • Opis przejścia - część pierwsza - 01
  • Opis przejścia - część piąta - 01

Informacja o grze

Gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, zrealizowana w oparciu o scenariusz napisany przez znanego pisarza science-fiction - Orsona Scotta Carda. Gracz wciela się w człowieka obdarzonego szerokim wachlarzem mocy psionicznych, takich jak otrzymuje nadprzyrodzone umiejętności - uderzenie kinetyczne, zdolność podnoszenia obiektów siłą woli, ciskanie energią i inne.

Gra Advent Rising, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 41

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Advent Risingporadnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=877

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia - część pierwsza - 01

Opis przejścia - część pierwsza - 02

Opis przejścia - część druga - 01

Opis przejścia - część druga - 02

Opis przejścia - część trzecia - 01

Opis przejścia - część trzecia - 02

Opis przejścia - część czwarta - 01

Opis przejścia - część czwarta - 02

Opis przejścia - część piąta - 01

Opis przejścia - część piąta - 02

Opis przejścia - część piąta - 03

Opis przejścia - część szósta

Wprowadzenie

W poradniku do gry Advent Rising znajdziesz pełny opis przejścia gry. Ponadto zawarte w nim porady pomogą Ci przebrnąć przez najtrudniejsze momenty. Jako że występuje w niej kilkanaście rodzajów broni, nigdy nie sugeruję, jakich masz używać - wybieraj te, które najlepiej Ci pasują. Pamiętaj również o tym, że Gideon dość dobrze walczy wręcz - jeśli więc chcesz, nie musisz wyłącznie strzelać.

Antoni "HAT" Józefowicz

Porady ogólne

Rozglądaj się dobrze wokół - na ścianach wiszą skrzynki z bronią.

Pojazdami steruje się nieco inaczej niż postacią - klawisze kierunkowe służą do przyśpieszania i zwalniania, aby skręcać musisz przesuwać myszkę.

Po pokonanych wrogach zostaje broń i granaty - zbieraj szczególnie te drugie.

Każda walka, choćby wydawała się morderczo trudna, jest do wygrania. Pamiętaj tylko o pozostawaniu w ruchu i unikach (domyślny klawisz SHIFT).

Niektóre elementy otoczenia eksplodują po trafieniu - wykorzystuj to, by ranić przeciwników.

W miarę używania broni lub umiejętności zdobywasz w niej coraz większe doświadczenie. Skutkuje to większym zasięgiem i siłą obrażeń.

Opis przejścia - część pierwsza - 01

Opis przejścia - część pierwsza

Zacumuj okręt na stacji kosmicznej Luriam

Po obejrzeniu intra otrzymasz proste zadanie pokierowania statkiem kosmicznym. Jest to również pierwszy checkpoint w grze - kolejne pojawiają się przed każdym zadaniem. Skręć nieco w lewo, a potem skieruj się prosto do środka okręgu - znajduje się tam błękitnie lśniący dok stacji. Gdy dolecisz do niego wystarczająco blisko, włączy się animacja.

Spotkaj się z Ethanem w hotelowej poczekalni

Do Ethana wiedzie prosta droga - w lewo, potem korytarzem i prosto, przed podwójne drzwi. Idź przed siebie, wymiń małą sadzawkę i w kolejnym pomieszczeniu podejdź do mężczyzny pod drzwiami - to właśnie on.

Pokonaj marines

Miła konwersacja przy barze zostaje zakłócona przez agresywnych marines - musicie im pokazać, kto rządzi! Najlepsza taktyka to doskok do przeciwnika i celne uderzenia. Gdy zajmujesz się jednym przeciwnikiem, Ethan walczy z drugim. Zaatakują was cztery pary marines. Gdy padnie ostatni, scenka filmowa.

Ukończ trening

Wstęp do tego zadania to checkpoint. Kieruj się w lewo, potem w prawo, a następnie prosto. Ciężkie drzwi (świeci nad nimi żółte światło) zostaną otwarte przez strażnika, potem kolejne. Znajdziesz się w końcu na strzelnicy. Zejdź na niższy poziom.

Najpierw przygotuj sobie broń - na początku nie będziesz musiał jej używać, ale później - owszem. Gdy jedna z lampek zaświeci się na zielono, przekręć kółko myszki (domyślnie), aby celownik znalazł się na niej. Wówczas zaświeci się inna - przekręć kółko, aby ją wskazać. I tak przez kilkanaście sekund. Następnie musisz wskazywać hologramy żołnierzy o tym samym kolorze, co światło lampki. Po wskazaniu strzelaj, póki hologram nie zniknie. Gdy trafisz ostatni, gra zostanie automatycznie zapisana.

Wyjdź z pomieszczenia drzwiami po prawej (od strzelnicy patrząc). Naciśnij dźwignię (klawisz domyślny E). Zobaczysz kolejnego instruktora. Wysłuchaj go, a potem wejdź w korytarz po prawej. Przy jego końcu masz na prawej ścianie broń - pistolet. Weź go, a następnie przejdź przez drzwi.

Biegnij korytarzem do końca. Tam na ścianie po prawej masz karabin - zabierz go i weź do drugiej ręki. Następnie zacznij likwidować pojawiające się hologramy. Po zlikwidowaniu ostatniego otrzymasz poleceni powrotu do instruktora, co też uczyń.

Podczas kolejnego wykładu pojawi się Ethan. Gdy otworzą się drzwi, pobiegnij korytarzem po lewej, zabierając po drodze pistolet ogłuszający. Na znanym Ci już placu boju musisz ogłuszyć czterech marines - trzej są na tym samym poziomie, co i Ty, a jeden na wyższym.

Pokonaj Buda

No cóż, widać, że niektórzy nie umieją przegrywać. Pojedynek sam na sam z Budem możesz rozegrać za pomocą pistoletu ogłuszającego lub po prostu pobić go pięściami. W razie spadku twojego zdrowia korzystaj z wiszących przy drzwiach automatów medycznych.

Idź za Ethanem do statku

Nic dodać, nic ująć - po prostu idź za Ethanem do doków i wejdź na statek. Jedyną czynnością będzie ponowne uruchomienie znanej Ci windy. Jeżeli nie możesz przekroczyć jego progu - przeskocz go.

Zabierz Ethana z miejsca wypadku

Idź prosto, do drzwi z błękitnym neonem. Wejdź w czerwony korytarz i wyjdź drugimi drzwiami.

Po scence filmowej podnieś z podłogi pistolet i