Adobe Premiere Pro CC Oficjalny podręcznik - Jago Maxim - książka

Adobe Premiere Pro CC Oficjalny podręcznik książka papierowa

Jago Maxim

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Adobe Premiere Pro CC stało się klasycznym narzędziem do edycji filmów. Korzystają z niego twórcy na różnym stopniu zaawansowania - i amatorzy, i profesjonalni montażyści. Od dłuższego czasu to oprogramowanie charakteryzują skalowalność, wydajność i precyzja oraz intuicyjny interfejs. Premiere Pro obsługuje szeroki zakres formatów wideo, umożliwia szybką i prawdziwie kreatywną pracę. Zapewnia szeroką gamę doskonałych narzędzi, dzięki czemu użytkownicy Premiere mogą nas wciąż zaskakiwać dziełami najwyższej klasy.

Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku - podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych.

W tym podręczniku przedstawiono między innymi:

Jak rozpocząć pracę z Premiere i z jakich elementów składa się jego interfejs
Podstawy edycji filmów, dodawanie przejść, korzystanie ze znaczników
Edycja, miksowanie i dopracowywanie dźwięku
Zaawansowane efekty wideo i efekty kolorystyczne
Zarządzanie projektem, eksportowanie i importowanie klatek, klipów i sekwencji
Nowe możliwości Adobe Premiere Pro
Premiere Pro - więcej niż kreatywność!

Liczba stron: 480

Rok wydania: 2022

ISBN: 9788328347922

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.