9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry - Mateusz "Boo" Bartosiewicz - ebook
PROMOCJA

9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry ebook

Mateusz "Boo" Bartosiewicz

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek to wszystko czego potrzebujesz do ukończenia tego tytułu. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia głównej fabuły gry oraz informacje na temat lokalizacji wszystkich ukrytych znajdziek.

9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Powrót do hotelu (Solucja)
  • Muzeum (Solucja)
  • Hotel (Solucja)
  • Komisariat (Solucja)
  • Ulice miasteczka (Solucja)
  • Kanały (Solucja)
  • Cmentarz (Solucja)
  • Zagadki (Znajdźki i łamigłówki)
  • Biblioteka (Solucja)
  • Latarnia morska (Solucja)

Informacja o grze

Casualowa przygodówka z zagadkami typu hidden objects (ukryte przedmioty) oraz logicznymi łamigłówkami. Akcja tytułu toczy się w latach 50. XX wieku. Gracz wciela się w postać specjalizującej się w paranormalnych śledztwach pani detektyw, która na prośbę przyjaciółki przyjeżdża do skrywającego mroczne sekrety miasteczka – Serpent Creek. Tytuł wyprodukowany został przez studio Tap It Games.

Gra 9 Clues: The Secret of Serpent Creek, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 28

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



9 Poszlak:Tajemnica Serpent Creekporadnik do gry

autor: Mateusz "Boo" Bartosiewicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1347

[email protected]

Spis treści

9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry

Solucja

Hotel

Ulice miasteczka

Komisariat

Powrót do hotelu

Muzeum

Kanały

Biblioteka

Cmentarz

Więzienie

Posiadłość

Latarnia morska

Znajdźki i łamigłówki

Przedmioty do skompletowania

Poszlaki

Gazety

Zagadki

Sceny z ukrytymi obiektami (hidden-object)

Tryb detektywa

9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek - poradnik do gry

Poradnik zawiera kompletny opis przejścia gry 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek. W solucji znajdują się szczegółowe wskazówki, które krok po kroku doprowadzą gracza do końca gry. Kolejny dział natomiast poświęcony został wszelkim znajdźkom oraz łamigłówkom napotykanym w trakcie rozgrywki. Dzięki niemu gracz będzie w stanie ukończyć Nine Clues zdobywając wszystkie możliwe osiągnięcia (achievements).

Dla ułatwienia nawigacji, w poradniku zastosowano poniższe oznaczenia kolorystyczne w tekście:

Zielony

- przedmioty, które możemy podnieść

Niebieski

- clues

(poszlaki), newspapers (gazety)

Pomarańczowy

- bohaterowi

e

Czarny

- lokacje, zadania, osiągnięcia

[cyfra]

- odnośnik

do

ilustracji

Styl

pochylony

- podrozdziały poradnika

Symbole na ilustracjach są natomiast przypisane określonym elementom:

Cyfry - przedmioty, interaktywne elementy otoczenia, fragmenty łamigłówek

Gwiazdki - znajdźki związane z osiągnięciami (gazety oraz poszlaki)

Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)

Solucja

Hotel

Z krótkiego intro dowiadujemy się, iż nasza postać to pani detektyw, która otrzymała dziwny telefon od swojej przyjaciółki z dawnych lat - Helen Hunter. Jest ona dziennikarką, która przyjechała do Zatoki Węży by zebrać informacje do artykułu o miejscowym festynie. Z rozmowy dowiadujemy się, że przy okazji odkryła jakąś straszną tajemnicę. Wsiadamy więc w samochód i ruszamy do małej, przybrzeżnej miejscowości. Podjeżdżając pod motel Rattle Snake, zauważamy potwora pochylonego nad recepcjonistą hotelu. Gdy klikniemy na klakson [1], potwór ucieknie.

Clue:The Monster

Rozpoczęcie zadania:Helen; Emergency

Po wyjściu z samochodu klikamy w okolicę nieprzytomnego mężczyzny (kursor zmieni się w lupę). Podnosimy Inhalerfluid[1], a następnie używamy go na inhalatorze [2], którego z kolei musimy użyć na twarzy chłopaka. Z rozmowy wynika, że recepcjonista nazywa się Falsen Black i zdaje się nic nie pamiętać.

Zakończenie zadania:Emergency

Znajdujemy się w pierwszej lokacji, przed Hotelem. Po kliknięciu w okolicy roweru nastąpi zbliżenie - pięciokrotna interakcja z kotem [1], za pomocą LPM, odblokuje pierwsze osiągnięcie. Następnie klikamy na Horn[2], po czym zbieramy pierwszy Gear[3]. Możemy też przyjrzeć się ciężarówce. Wchodzimy do recepcji (Reception).

Osiągnięcie:Cat Lady

Znajdźki: Gear

Na obrazie po lewej znajdziemy pierwszy ze znaków zapytania, natomiast na fotelu znajduje się gazeta, którą możemy przejrzeć. Klikamy na notatkę zawieszoną przy recepcji [1]. Dowiadujemy się z niej, że Blackowi została zlecona naprawa jakiegoś mechanizmu - to właśnie do niego będziemy szukać siedmiu Gear'ów. Następnie klikamy na biurko [2] i zabieramy z niego mapę. Gdy klikniemy na księgę gości, pojawi się recepcjonista. Wręczy nam Klucz do pokoju nr8, po czym zachęci, byśmy poszli do swojego pokoju. Ruszamy na korytarz (Corridor).

Rozpoczęcie zadania: My Room

Znajdźki:znak zapytania, gazeta

Podchodzimy