365 dni w świecie wiedzy i zabawy - praca zbiorowa - książka

365 dni w świecie wiedzy i zabawy książka papierowa

zbiorowa praca

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Człowiek uczy się każdego dnia…” A ta niezwykła księga pomoże zdobywać wiedzę i nowe umiejętności bez wielkiego wysiłku!

Zawiera mnóstwo wiadomości i ciekawostek z historii, geografii czy biologii, a także pomysły na samodzielne tworzenie ciekawych rzeczy, zagadki, rebusy i garść niby-bzdur, o których raczej nie mówi się na lekcjach w szkole… Jednym słowem – dla każdego coś ciekawego, i to codziennie!

Młody czytelnik może dzień po dniu dowiadywać się wielu nowych rzeczy, sprawdzać swoją spostrzegawczość i zręczność, rozwiązywać zagadki, uczyć się nowych słówek z języka angielskiego albo przez chwil1)ę się relaksować… A po roku będzie o wiele bystrzejszy, mądrzejszy i zręczniejszy!



Odbiorcy

– dzieci lubiące poszerzać wiedzę za pomocą ciekawych książek popularnonaukowych i rozwiązywać rozmaite zagadki;

– dorośli szukający nietuzinkowej i wartościowej merytorycznie książki dla dziecka;

– rodzice i opiekunowie poszukujący sposobu na zainteresowanie dziecka nauką i ogólnie pojętym światem.



Dlaczego warto nabyć tę książkę

– zawiera szeroki wybór wiadomości i ciekawostek na każdy dzień roku;

– zachęca do spędzania czasu inaczej niż przed komputerem, tabletem czy telefonem;

– przez swoją oryginalną formę może zainteresować dzieci mające problemy z motywacją do nauki;

– jest kolorowa, zabawna i wszechstronna pod względem tematyki.

Liczba stron: 376

Rok wydania: 2018

ISBN: 9788379719358

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.