300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych - Engqvist Thomas - książka

300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych książka papierowa

Engqvist Thomas

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: RM
  • Język: polski
Opis

Najważniejszą rzeczą jest systematyczność i czynienie stopniowych postępów. Kiedy już wciągniesz się w studiowanie tajników szachów, możesz spodziewać się znacznego poszerzenia swojej wiedzy w tej dziedzinie i opanowania coraz liczniejszych technik prowadzenia taktycznej i pozycyjnej walki na szachownicy.
[z Wprowadzenia]

Sprawność taktyczna stanowi połączenie wyczucia kombinacyjnego i obliczania skomplikowanych wariantów. Obie te umiejętności trzeba opanować w odpowiednim stopniu, jeśli ktoś chce stać się naprawdę wytrawnym szachistą taktykiem.
Istnieje wiele podręczników kombinacji szachowych, więc celem tej książki nie jest wyłącznie skupienie się na tym dość dobrze już omówionym aspekcie gry taktycznej. Ważniejszy wydaje się inny, niedoceniany temat – jak osiągnąć pozycję, w której można przeprowadzić kombinację, bo to właśnie prawdziwa sztuka w szachach i ukazuje taktykę w szerszym wymiarze.
W tej książce Thomas Engqvist skupia się na taktyce szachowej. Czytelnik znajdzie w niej 300 najważniejszych idei taktycznych w debiucie, grze środkowej i końcowej.
300 najważniejszych taktycznych pozycji szachowych – analizuj po pięć z nich na tydzień, aby stać się lepszym szachistą!
Thomas Engqvist – międzynarodowy mistrz z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w królewskiej grze. Jest także trenerem szachowym oraz redaktorem strony schacksnack.se.

Liczba stron: 304

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788381518611

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.