Unreal Tournament - poradnik do gry - Grzegorz "KirkoR" Bernaś - ebook
PROMOCJA

Unreal Tournament - poradnik do gry ebook

Grzegorz "KirkoR" Bernaś

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis broni , trybów gry i map dostępnych dla każdego z nich (oczywiście z szeregiem wskazówek jak grać) - to wszystko znajdziecie w środku niniejszego poradnika.

Unreal Tournament - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Bronie (Podstawy)
  • Capture the Flag – November Sub Pen (Mapy)
  • Assault – Rook (Mapy)
  • Domination – Metal Dream (Mapy)
  • Assault - Frigate (Mapy)
  • Assault – Ocean Floor (Mapy)
  • Assault – Mazon (Mapy)
  • Capture the Flag – Last Command (Mapy)
  • Deathmatch – Oblivion (Mapy)
  • Domination – Cryptic (Mapy)

Informacja o grze

Gra bazująca na klasycznym FPS-ie Unreal stworzonym przez Epic Games, jednak przeznaczona przede wszystkim do rozgrywki wieloosobowej. Futurystyczny Unreal Tournament uznawany jest za największego konkurenta dla Quake III: Arena.

Gra Unreal Tournament, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Unreal ‌Tournamentporadnik ‌do gry

autor: Grzegorz "KirkoR" ‌Bernaś

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. ‌Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane ‌rozpowszechnianie całości lub fragmentu ‌niniejszej publikacji ‌w jakiejkolwiek postaci ‌jest ‌zabronione ‌bez ‌pisemnego zezwolenia ‌GRY-Online ‌S.A.

Prawa do ‌użytych w tej ‌publikacji ‌tytułów, ‌nazw własnych, zdjęć, ‌znaków ‌towarowych i ‌handlowych, itp. ‌należą do ‌ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona ‌jest wyłącznie do użytku ‌prywatnego. Nie może być ‌sprzedawana, odsprzedawana ‌lub udostępniana publicznie osobom ‌trzecim bez pisemnej ‌zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na ‌okładce - ‌wykorzystana ‌za zgodą © ‌Shutterstock ‌Images LLC. Wszelkie prawa ‌zastrzeżone. Zgoda ‌na wykorzystanie wizerunku podpisana ‌z Shutterstock, Inc.

Poradnik w ‌wersji WWW znajdziesz na ‌stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=83

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawy

Tryby ‌gry

Bronie

Mapy

Assault ‌- Frigate

Assault ‌- ‌Hight Speed

Assault - Rook

Assault ‌- Mazon

Assault - ‌Ocean Floor

Capture the Flag ‌- Niven

Capture the ‌Flag - ‌Facing World

Capture the Flag ‌- Enternal Cave

Capture the ‌Flag ‌- ‌Cornet

Capture the Flag - ‌The Gauntlet

Capture ‌the Flag - Deary

Capture ‌the Flag ‌- Last Command

Capture ‌the ‌Flag - ‌The ‌Lava Giant

Capture the Flag ‌- November ‌Sub ‌Pen

Deathmatch - Oblivion

Deathmatch - ‌Stalwart

Deathmatch - Fractal

Deathmatch - ‌Turbine

Deathmatch - Codex

Deathmatch - ‌Pressure

Deathmatch - Grinder

Deathmatch - ‌Galleon

Deathmatch ‌- Tempest

Deathmatch ‌- Barricade

Deathmatch - ‌Liandri

Deathmatch ‌- Conveyor

Deathmatch ‌- Peak

Domination - ‌Condemned

Domination - ‌Ghardhen

Domination ‌- ‌Cryptic

Domination - Cinder

Domination ‌- Gearbolt

Domination - ‌Leadworks

Domination - Olden

Domination - Sesmar

Domination - Metal Dream

Wprowadzenie

Poradnik do gry Unreal Tournament zawiera szczegółową charakterystykę wszystkich dostępnych w niej trybów zabawy. Oprócz tego pozwala na zapoznanie się z dokładnymi opisami dostępnych broni i specyfikacją poszczególnych poziomów, na których toczą się starcia w wirtualnym świecie. Poradnik powstał w oparciu o podstawową wersję gry.

Grzegorz "KikoR" Bernaś

Podstawy

Tryby gry

DEATHMATCH - Sprawa jasna - każdy zabija każdego do czasu kiedy jeden z graczy nie uzyska określonej ilości fragów. Oczywiście aby nie było zbyt łatwo za każde "samobójstwo" ilość twoich fragów spada o jedno oczko.

DOMINATION - Jest to tryb drużynowy polegający na zajmowaniu określonych punktów kontrolnych, na każdej z plansz są trzy określone miejsca, które należy jak najdłużej utrzymać w swoim posiadaniu.

CAPTURE THE FLAG - Kolejny tryb drużynowy sprowadzający się do wykradnięcia flagi przeciwnikowi i przetransportowania jej do własnej bazy. Jednocześnie nie można dopuścić do utraty własnej flagi. Wszystko wydawałoby się dziecinnie proste, jest tylko ten jeden problem, flagi są ukryte w prawdziwych fortecach, które może zdobyć tylko doświadczony gracz.

ASSAULT - Tym razem ze swoimi kompanami zabawisz się w jednostkę specjalną. Masz określony czas na wykonanie zadań np. dojście do jakiegoś punktu, zniszczenie pewnego obiektu. Aby całość nie była zbyt łatwa wszystkie cele twojej wyprawy są ukryte w trudno dostępnych miejscach. Ale nie znaczy to, iż zadania są niewykonalne. Kiedy uda ci się wykonać zlecone zadanie w określonym czasie, przechodzisz na drugą stronę barykady. To znaczy, iż teraz to ty nie możesz dopuścić do wykonania twojego wcześniejszego zadania przez boty przeciwnika.

TEAM DEATHMACH - Identyczny tryb jak Deathmatch tylko tym razem grasz drużyną.

LAST MAN STANDING - Jak sama nazwa wskazuje gramy tu do ostatniego "żywego". Każdy z graczy ma określoną ilość "żyć" i gra się do momentu gdy na mapie zostanie jeden gracz. Jest to trudny, ale zarazem bardzo interesujący tryb rozgrywki.

TOURNAMENT - Tym razem przechodzisz kolejne mapy walcząc z coraz to lepszymi przeciwnikami - botami. Tutaj wygrywają tylko najlepsi, którzy nie mają skrupułów aby fragować wszystko co się rusza.

Bronie

W nawiasach kwadratowych został podany klawisz, któremu standardowo przyporządkowany jest dany rodzaj broni.

[1] IMPACT HAMMER - Jak sama nazwa wskazuje jest to młot pneumatyczny. Tą broń dostajesz od razu i masz ją przez cały czas trwania gry. Nie posiada ona amunicji, co przemawia za jej częstym używaniem. Jednak, aby z niej korzystać potrzebny jest bezpośredni kontakt z wrogiem, co może być dość kłopotliwe jeśli przeciwnik posiada np. ROCKET LAUNCHER. Ale ile jest przyjemności ze strącenia głowy z karku przeciwnika, który stał sobie odwrócony od ciebie tyłem...

[2] ENFORCER - Jest to mały pistolecik, który używa tej samej amunicji, co MINI GUN. Jest to broń podstawowa, która obok Impact Hammer znajduje się w naszym ekwipunku, od początku gry. Nie jest to może siejąca postrach wśród przeciwników pukawka, ale można się nią miło pobawić. Posiada ona tak jak większość broni dwa tryby strzału. Pierwszy - po prostu sobie strzela. Drugi - ilość pocisków wystrzeliwanych w jednostce czasu jest większa w porównaniu z pierwszy trybem, jednak kosztem celności. Plusem tej broni jest fakt, iż możemy mieć w rękach aż dwie maszyny tego typu.

[3] BIORIFE - Tutaj wyobraźnia twórców pracowała "na maxa"!! Ta broń wyrzuca "kupki" jakiegoś radioaktywnego świństwa. Jeśli nie możesz sobie wyobrazić jak to cacko wygląda to pomyśl jak twoja babcia wyglądałaby podczas rzucania w ciebie zielonym, radioaktywnym kisielem!! Teraz tylko babcię zminiaturyzuj do wielkości pistoletu i już masz BIORIFE. Ale tak na poważnie to jest to naprawdę silna broń. Kiedy trafisz taką "kupką" w przeciwnika to on albo ginie albo traci wiele swej energii. Jednak, kiedy ta sztuka się nie uda to nie martw się, wystarczy, że nadepnie na "zielony kisiel" a skutek jest prawie taki sam jak podczas trafienia. Jest jeszcze jedna możliwość. Po pewnym czasie "gluty" zamieniają się w gaz i zabijają przeciwnika. Dodatkowym atutem są dwa tryby strzałów. 1 - Pojedyncze "gluty" 2 - wystrzeliwana jest większa ich ilość w postaci jednej dużej zielonej kuli, która rozpryskuje się po zetknięciu z podłożem na wszystkie strony.