Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Unreal Tournament 2004 dedykowany szczególnie wszystkim aspektom rozgrywki w trybie multiplayer. Zawiera rady dotyczące taktyk w poszczególnych trybach gry oraz wykorzystania pojazdów.

Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ustawienia i opcje
  • Ekran rozgrywki
  • ONSLAUGHT (Tryby)
  • Wybór serwera
  • INVASION (Tryby)
  • MUTANT (Tryby)
  • ASSAULT (Tryby)
  • Manta, Goliath (Pojazdy)
  • LAST MAN STANDING (Tryby)
  • BOMBING RUN (Tryby)

Informacja o grze

Unreal Tournament 2004 to trzecia odsłona cyklu pierwszoosobowych gier akcji, rozwijanego przez firmy Epic Games i Digital Extremes. Deweloperzy zdecydowali się wprowadzić szereg zmian polepszających jakość oprawy audio-wizualnej, a także zaimplementować dwa nowe warianty rozgrywki wieloosobowej - Assault Mode i Onslaught Mode.

Gra Unreal Tournament 2004, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 24

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Unreal Tournament 2004Multiplayerporadnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=301

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Ustawienia i opcje

Wybór serwera

Ekran rozgrywki

Tryby

ASSAULT

DEATHMATCH i TEAM DEATHMATCH

MUTANT

DOUBLE DOMINATION

BOMBING RUN

LAST MAN STANDING

INVASION

CAPTURE THE FLAG

ONSLAUGHT

Pojazdy

Manta, Goliath

Scorpion, Hellbender

Raptor, Leviatan

Wstęp

Witam w poradniku do gry Unreal Tournament 2004, dedykowanym szczególnie trybowi multiplayer. Celowo omijam tryb single player, gdyż różni się on tylko zdobywaniem doświadczenia przez boty grające z nami w drużynie oraz odkrywaniem kolejnych plansz. Pomijam również porady dotyczące opcji np. ustawień grafiki. Tu należy poeksperymentować, gdyż jak się przekonałem - nie ma złotego środka na zachowanie płynności wyświetlania. Po prostu wszystko zależy od kondycji naszego komputera, gdyż na teoretycznie słabszym sprzęcie gra potrafi chodzić szybciej niż na odrobinę mocniejszym. Podstawowym warunkiem jednak jest zakupienie kości RAM o rozmiarze 512 MB - bez tego lepiej nie włączać gry. Postaram się przedstawić wszystkie aspekty rozgrywki, a także doradzę, jaką taktykę obrać w poszczególnych trybach gry. Opiszę również jak najlepiej wykorzystać pojazdy...

Ustawienia i opcje

Zacznijmy od pokazania, jak należy odpowiednio włączyć się do gry. W menu głównym widać 2 opcje: Join Game i Host Game. Zajmijmy się najpierw tą drugą. Służy ona tym, którzy chcą udostępnić swoje łącze innym w celu rozgrywki. Nie trzeba chyba dodawać, że takowe łącze musi być w miarę dobre i wydajne. Inaczej będą towarzyszyły nam lagi. Ekran tej opcji wygląda tak:

Możemy tu ustawić takie opcje jak: nazwa serwera, nick admina, hasło na serwer, liczba obserwatorów, liczba graczy (maksymalna i minimalna), czat, zbalansowanie drużyn i wiele innych. Możemy również wybrać mapy, na których będą grać ludzie, mutatory (urozmaicają rozgrywkę), zasady (ilość czasu, liczbę botów i ich umiejętności itd.). Podczas rozgrywki admin, dzięki skrótom na klawiaturze, może szybko podejmować decyzje co do dalszej gry. Całość jest ładnie opisana w instrukcji dołączonej do gry, dlatego nie będę podawał szczegółów.

Teraz czas na drugą opcję - Join Game. Klikając na nią, błyskawicznie przenosimy się na osobny ekran opcji:

Opis poszczególnych działów znajdujących się na górze ekranu:

NEWS

- "Unrealowa gazetka". Dzięki niej dowiadujemy się, jaki patch ostatnio wyszedł, jake są nowe mody, turnieje, konkursy itd. Ponadto dostajemy informacje o najlepszych serwisach internetowych UT2004.

CHAT

- dzięki niemu możemy porozmawiać z graczami z całego świata, możemy również stworzyć swój własny kanał rozmów.

FAVORITES