The Sims: Historie z życia wzięte - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

The Sims: Historie z życia wzięte - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

3,0

Opis

Poradnik do gry „The Sims: Historie z życia wzięte” w dość znacznym stopniu różni się od innych poradników do gier z tej serii, a to dlatego, iż do rozegrania mamy tu dwa gotowe scenariusze, w których do wykonania są ściśle określone zadania (questy).

The Sims: Historie z życia wzięte - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Scenariusz 1] Rozdział 1 cz.1
  • [Scenariusz 2] Rozdział 12 cz.2
  • [Scenariusz 1] Rozdział 9
  • [Scenariusz 1] Rozdział 12 cz.2
  • [Scenariusz 1] Rozdział 12 cz.3
  • [Scenariusz 2] Rozdział 1 cz.1
  • [Scenariusz 2] Rozdział 2 cz.2
  • [Scenariusz 2] Rozdział 3 cz.1
  • [Scenariusz 2] Rozdział 6 cz.1
  • [Scenariusz 2] Rozdział 11 cz.2

Informacja o grze

The Sims Life Stories to pierwsza gra z nowej linii produktów firmy Electronic Arts zrzeszonych pod wspólną nazwą The Sims Stories. Bazuje ona bezpośrednio na obu częściach najpopularniejszego na świecie cyklu The Sims, dodając przy okazji kilka nowych elementów.

Gra The Sims: Life Stories, to przedstawiciel gatunku trudne do jednoznacznego sklas. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 77

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
3,0 (1 ocena)
0
0
1
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




The Sims:Historie z życia wzięteporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=602

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Scenariusz 1] Rozdział 1 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 1 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 2 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 2 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 3 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 3 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 4 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 4 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 5 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 5 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 6

[Scenariusz 1] Rozdział 7

[Scenariusz 1] Rozdział 8 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 8 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 9

[Scenariusz 1] Rozdział 10

[Scenariusz 1] Rozdział 11

[Scenariusz 1] Rozdział 12 cz.1

[Scenariusz 1] Rozdział 12 cz.2

[Scenariusz 1] Rozdział 12 cz.3

[Scenariusz 2] Rozdział 1 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 1 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 2 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 2 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 3 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 3 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 4 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 4 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 5 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 5 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 6 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 6 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 7

[Scenariusz 2] Rozdział 8 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 8 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 9

[Scenariusz 2] Rozdział 10

[Scenariusz 2] Rozdział 11 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 11 cz.2

[Scenariusz 2] Rozdział 12 cz.1

[Scenariusz 2] Rozdział 12 cz.2

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry "The Sims: Historie z życia wzięte" ("The Sims: Life Stories"). Tekst ten w dość znacznym stopniu będzie różnił się od innych poradników do gier z tej serii, a to dlatego, iż do rozegrania mamy tym razem dwa gotowe scenariusze. W każdym ze scenariuszy do wykonania są ściśle określone zadania (questy), które będą pojawiały się w formie dokładnie opisanych celów. Każde z tych zleceń będę starał się bardzo szczegółowo omówić, tak aby można było przystąpić do rozwiązywania kolejnych problemów. Zadania nie są szczególnie skomplikowane, ale mimo wszystko radziłbym zapoznać się z zawartymi w tym poradniku opisami. Jednocześnie pragnąłbym zaznaczyć, iż wszystkie sprawy związane z opiekowaniem się Simami, utrzymaniem domu, czy zarabianiem pieniędzy przeniesiono w praktycznie niezmienionej postaci. Osoby, które miały do czynienia z pierwszą lub drugą częścią gry nie powinny mieć żadnych problemów z poznaniem (a raczej przypomnieniem sobie) tych zależności. Ponadto w grze zawarto rozbudowany samouczek, z którym wypadałoby się zapoznać. Lekcje treningowe podzielono na dwie grupy. Na początek radziłbym ukończyć wszystkie zadania z grupy Podstawy, gdyż to właśnie tu dowiemy się najważniejszych rzeczy. Jeśli chodzi o same scenariusze, przez znaczną część zabawy dysponujemy oczywiście bardzo dużą swobodą działania. Ja postarałem się skoncentrować w głównej mierze na wykonywaniu wspomnianych już wcześniej zadań.

Życzę udanej gry!

Jacek "Stranger" Hałas

Dodatkowe wskazówki

Nie zapominaj o częstym zapisywaniu stanu gry. Jest to możliwe praktycznie w dowolnym momencie rozgrywki. Jedyny wyjątek stanowią sytuacje, gdy wykonujemy jakąś z góry zaplanowany czynność lub odwiedzamy inne miejsce na mapie (np. park albo galerię handlową). Pamiętaj też o tym, iż do dyspozycji masz tylko jeden slot. Postaraj się zapisywać stan gry przed wykonywaniem ważniejszych czynności, tak aby nie stracić cennego czasu lub pieniędzy.

Zdecydowaną większość zadań wykonuje się w godzinach popołudniowych. Jeśli masz dzień wolny, postaraj się zadbać o rozwijanie współczynników postaci. W przypadku udawania się do pracy będziesz z kolei musiał zadbać o odpowiednią ilość godzin snu, tak aby współczynnik Energii nie wyczerpał się w trakcie wykonywania właściwego zlecenia.

Koncentruj się w głównej mierze na tych czynnościach, które będą potrzebne do zaliczenia zadania lub będą mogły się przydać w najbliższej przyszłości. Oczywiście (poza paroma wyjątkami) gra nie stara się nas w żaden sposób pośpieszać, tak więc wszystkie zadania będzie można dowolnie odkładać. Zauważ też, że w trybach kampanii zablokowane zostało starzenie się Simów.

Dokładnie czytaj pojawiające się wraz z zadaniami wskazówki. Aby to zrobić będziesz musiał kliknąć na ikonie celu. Na ekranie powinno pojawić się z okienko z szerszym opisem tego, co w danym momencie będziesz musiał zrobić.

Nie zapominaj o dokupowaniu nowych sprzętów, także tych, na które wydaje się zdobywane punkty aspiracji. Niestety, w trakcie rozgrywania scenariuszy nie będziesz mógł dokonywać żadnych zmian w kwestii zabudowy domu. W przypadku scenariusza Wincentego dotyczy to też znajdującego się w ogrodzie basenu.

[Scenariusz 1] Rozdział 1 cz.1

Uwaga! W celu przeglądania aktualnie zlecanych zadań należy otwierać okno aspiracji. Znajduje się tu pole, które oznaczono jako Cele (screen). Po najechaniu na ikonkę możesz oczywiście zapoznać się bliżej z zadaniem a także przewidywaną liczbą punktów aspiracji, które za jego wykonanie można otrzymać. Wszystkie zadania (w przeciwieństwie do pragnień) są obowiązkowe, ale jak już wcześniej pisałem, z ich wykonaniem nie ma zazwyczaj dużych problemów.

Cel: Zbliżyć się do domu (250 punktów aspiracji)

Po obejrzeniu krótkiego filmiku znajdziesz się przed domem zamieszkiwanym przez ciotkę głównej bohaterki (#1). Pojawi się tu pierwszy cel, z wykonaniem którego nie powinieneś mieć żadnych problemów. Jedyne co musisz zrobić, to podejść bliżej do domu. Po chwili ze środka wyjdzie wspomniana kobieta. Zwróć uwagę na okienko rozmowy, które pojawi się w prawym górnym rogu ekranu (#2). Informacje te warto oczywiście czytać. Po chwili gra wyświetli też okno z podpowiedziami. Dowiesz się więcej na temat kolejnego celu.

Cel: Objąć ciocię Szarlotę (250 punktów aspiracji)

Teraz będziesz musiał objąć ciocię. Zgodnie z wyświetloną przez grę podpowiedzią, będziesz musiał (już po kliknięciu na tej osobie) wybrać Obejmij, a następnie Przyjaźnie (#1). Po krótkiej chwili będziesz mógł wejść do domu. Otrzymasz tu nowe wskazówki. Z racji tego, iż ciocia wychodzi z domu (#2), będziesz miał więcej czasu żeby rozejrzeć się po okolicy. Wykonamy też oczywiście kilka kolejnych zadań.

Cel: Przygotować posiłek (250 punktów aspiracji)

To kolejne bardzo proste zadanie. Tym razem będziesz musiał kliknąć na znajdującej się w kuchni lodówce (#1). Masz tu do wyboru wiele różnych opcji. Najlepiej będzie przygotować jakiś gotowy posiłek, a następnie udać się z nim w stronę kuchennego stołu (#2). Po wykonaniu tej czynności powinieneś otrzymać kolejne zlecenie.

Cel: Wybrać sobie nowe ubranie (250 punktów aspiracji)

Tym razem będziesz musiał udać się w stronę szafy lub komody, tak wybrać dla głównej bohaterki nowe ubranie. Niezbędną do wykonania tego zadania szafę będziesz mógł odnaleźć w sypialni (#1). Wybierz jedną z dwóch dostępnych czynności. Ciekawiej będzie oczywiście zaprojektować własny strój. W tym celu gra załączy nowy ekran, na którym będziesz mógł ustalić szczegóły (#2). Wszystko powinno być bardzo oczywiste, tak więc nie muszę chyba dokładniej tych opcji opisywać.

Cel: Poprawić makijaż (250 punktów aspiracji)

To kolejne proste zadanie. Tym razem będziesz musiał udać się do łazienki i skorzystać ze znajdującego się tu lustra (#1). Wybierz oczywiście opcję zmiany wyglądu. Musisz zaczekać na załadowanie nowego okna (#2). Po raz kolejny będziesz miał w czym wybierać. Dostępne zakładki to między innymi makijaż, brwi czy okulary. Co ciekawe, wybór makijażu nie wpłynie na rozwiązanie tego zadania, tak więc nie musisz się szczególnie martwić o odpowiedni dobór komponentów (np. szminki).

[Scenariusz 1] Rozdział 1 cz.2

Cel: Przywitać gości (1000 punktów aspiracji)

Kolejny