The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry The Raven: Legacy of a Master Thief zawiera szczegółowy opis przejścia gry. Znajdziesz w nim wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwiązania zagadek i ukończenia śledztw. W tekście opisano również dostępne w grze osiągnięcia.

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Morderstwo na morzu (Rozdział 2 - Wenecja i podróż)
  • Uwięzieni (Rozdział 1 - Szwajcaria)
  • Pociągiem przez Alpy (Rozdział 1 - Szwajcaria)
  • Rejs trwa (Rozdział 3 - Na statku)
  • Ogień, stal i para (Rozdział 1 - Szwajcaria)
  • Przystań (Rozdział 2 - Wenecja i podróż)
  • MS Lydia (Rozdział 2 - Wenecja i podróż)
  • Muzeum (Rozdział 4 - Kair)
  • Podczas rejsu (Rozdział 7 - Na statku)
  • The Eye of The Sphinx (Osiągnięcia)

Informacja o grze

The Raven: Legacy of a Master Thief to klasyczna gra przygodowa typu point and click, stworzona przez niemieckie studio KING Art. W trakcie zabawy wcielamy się w tajemniczego włamywacza o pseudonimie Kruk oraz ścigającego go detektywa. Akcja rozgrywa się w Europie w połowie ubiegłego wieku.

Gra The Raven: Legacy of a Master Thief, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 33

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Raven:Legacy of a Master Thiefporadnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1354

[email protected]

Spis treści

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

Rozdział 1 - Szwajcaria

Pociągiem przez Alpy

Uwięzieni

Ogień, stal i para

Rozdział 2 - Wenecja i podróż

Przystań

MS Lydia

Morderstwo na morzu

Rozdział 3 - Na statku

Rejs trwa

Rozdział 4 - Kair

Muzeum

Rozdział 5 - Zurych

Dworzec kolejowy

Orient Express

Rozdział 6 - Okręt

MS Lydia

Rozdział 7 - Na statku

Podczas rejsu

Następnego dnia

Rozdział 8 - Kair

Przed muzeum

Muzeum

Osiągnięcia

The Eye of The Sphinx

Ancestry of Lies

A Murder of Ravens

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

Poniższy poradnik stanowi solucję gry The Raven: Legacy of Master Thief - będącej grą przygodową, podzieloną na trzy rozdziały. Pierwszy, The Eye of The Sphinx, zakończył się w momencie uśpienia naszego protagonisty, konstabla Antona Zellnera, przed Dr Gebhardta. Rozdział drugi, o nazwie "Ancestry of Lies", rozpoczyna się kilka minut później, gdy nasz podopieczny jest wciąż pod działaniem środka odurzającego - dlatego też można odnieść wrażenie, że wysiadła nam karta graficzna, jest to jednak efekt zamierzony. Z kolei rozdział trzeci - A Murder of Ravens - wieńczy całą opowieść i mamy tu okazję pokierować krokami kolejnej postaci -Patricii.

W grze sterujemy szwajcarskim konstablem Antonem Jakobem Zellnerem, którego poznajemy podczas podróży Orient Expressem przez Alpy. Nie będzie to jedyna lokacja, w jakiej pomożemy mu rozwikływać zagadki kryminale. Na naszej trasie znajdzie się między innymi statek wycieczkowy oraz Kair. Dość istotną role pełnią w grze dialogi, które pozwalają nam poznać ważne fakty i wydarzenia związane z fabułą.

Swoją przygodę rozpoczniemy w słynnym Orient Expresie

Porady ogólne:

Aby połączyć przedmioty w inwentarzu, musisz przesunąć jeden na drugi

Zanim porozmawiasz z kimś, przyjrzyj mu się

Gdy chcesz zabrać przedmiot lub trafił on do twojego inwentarza,

koniecznie

obejrzyj go przed użyciem; niektóre musisz obejrzeć więcej niż raz, by odkryć ich sekret

Antoni "HAT" Józefowicz (www.gry-online.pl)

Rozdział 1 - Szwajcaria

Pociągiem przez Alpy

Spokojna podróż

Zaczynasz od rozmowy z chłopcem, podczas której dowiesz się, że ma on na imię Matthew Miller i pochodzi z Pensylwanii. Spytaj także o pistolecik. Potem porusz temat włamania w Londynie. Gdy Legrande przerwie wam pogawędkę, spytaj go najpierw o to, co właściwie się dzieje. Po dalszej dyskusji wybierz trzecią odpowiedź - "He's guarding something". Potem - "A jewel", następnie "It's a trap".

Tutorial

Po zakończeniu dialogów możesz zgodzić się na krótki tutorial. Wówczas Zellner przyjrzy się papierkowi po kanapce. Twoim zadaniem będzie zabrać go, a następnie wyjąć z inwentarza i użyć na ogryzku jabłka, stojącym na stoliku. Do tak przygotowanego odpadka dodaj serwetkę z inwentarza. Całości użyj na tacce. Na tym kończy się tutorial.

Poznanie Lucien'a

Obejrzyj książkę na stoliku. Spójrz na okno po lewej i otwórz je. Potem podejdź do skrzypka i porozmawiaj z nim. Przejdź do korytarza z tyłu wagonu. Tu mała scenka w korytarzu, a zarazem poznanie profesora Luciena. Spytaj go koniecznie o cel podróży oraz porozmawiaj o Legrandzie. Potem pożegnaj się i obejrzyj scenkę. Przyjrzyj się drzwiom sąsiadującym z przedziałem profesora. Zapukaj i porozmawiaj z lokajem.

Miła niespodzianka

Przejdź do kolejnego wagonu, gdzie poznasz panią Miller oraz Lady Westmacott. Spytaj, dokąd podróżuje. Drąż temat do końca, a następnie porusz kolejne tematy, aż do wyczerpania puli. Potem przejdź do kolejnego wagonu.

Za barem

Wybierz opcję rzucenia okiem za bar. Tu przyjrzy się misie, w której znajdują alkohole, a następnie notesowi stewarda. Spróbuj go wziąć - zabierzesz długopis. Wykorzystaj go na leżących na ladzie nożyczkach, a otrzymasz grafitowy proszek.