Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry The Matrix: Path of Neo znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów.
The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
The Matrix: Path of Neo to gra akcji oparta na filmowej trylogii braci Wachowskich. Kierujemy głównym bohaterem filmów czyli Neo – wybrańcem mającym oswobodzić ludzkość z niewoli maszyn.
Gra The Matrix: Path of Neo, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 59
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=465
Ever Had a Dream, Neo?
They're Coming for You, Neo
He's Heading for the Street
Kung Fu Training
Sword Training
Winter Training
Aerial Training
Weapon Training
Dojo Training
Deja Vu: "It's a trap"
Storming the Drain
Lobby Shooting Spree
Rooftop Assault: "Dodge This"
Helicopter Rescue
Subway Showdown
Stuck in the Loop
The Chase: "I Need an Exit!"
He is the One
Red Pill Rescue - The Security Guard
Red Pill Rescue - Skull's Lament
Red Pill Rescue - The Healer
Red Pill Rescue - The Key
Red Pill Rescue - The Librarian
The Captains' Meeting
Captains Rescue - Captain Niobe
Captains Rescue - Captain Ballard
Captains Rescue - Captain Roland
Captains Rescue - Morpheus and Trinity
Seraph's Apology
The Burly Braw
The Frenchman
Distorted Dimensions
Downside up
The Witch
Tuned Out
Ministry of Smiths
Taking the floor
Mr. Anderson, Welcome Back
Aerial Battle
This is My World
Od początku muszę przyznać, że jestem olbrzymim fanem Matrixa, więc ta pozycja była dla mnie obowiązkowa.
Początkowo sterowanie może być nieco problematyczne, jednak to wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Już po chwili będziemy zachwyceni, w jak profesjonalny sposób potrafimy dołożyć hordom przeciwników.
W tym poradniku znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów.
A teraz włączamy grę. Miłej zabawy.
Bartosz "Mr. Error" Weselak
1. Aktualnie wyposażona/gotowa do wyposażenia broń.
2. Ilość naboi w broni - tylko broń palna.
3. Wizerunki naszych sojuszników i ich poziom życia. Wizerunki znajdujące się po prawej stronie ekranu symbolizują stan życia naszych przeciwników.
4. Aktualny stan życia ("Health") - Odnawia się sama po pewnym czasie bezczynności, cały pasek może ulec skróceniu jeśli przyjmiemy dużą ilość obrażeń w krótkim czasie.
5. Pasek "Focus" - koncentracja, skupienie - pozwala nam na wykonywanie wielu skomplikowanych sztuczek, zarówno przy poruszaniu się jak i przy zwalczaniu przeciwników. Kiedy mówię o zrobieniu czegoś w skupieniu lub o skoncentrowaniu się to mam na myśli właśnie tę umiejętność.
To jest ekran rozwoju postaci. Na okręgu najbliżej sylwetki znajdują się najbardziej podstawowe umiejętności, im dalej od sylwetki tym bardziej zaawansowane techniki. Umiejętności na sąsiednich okręgach połączone złotą nicią są to te same umiejętności różniące się poziomami (level), co oznacza większą siłę, zasięg, skuteczność itp.
Złota kulka i mnożnik w prawym górnym rogu pokazuje ile umiejętności możemy i musimy (by móc rozpocząć poziom trzeba wykorzystać wszystkie kulki) się teraz nauczyć.
Po wybraniu umiejętności pojawia się takie okno.
U góry widzimy nazwę umiejętności.
Niżej opis jak ją stosować.
Ewentualnie "Tip" - wskazówki w związku ze stosowaniem umiejętności.
Opcja "View this upgrade" umożliwia nam obejrzenie tej umiejętności w "akcji".
Opcja "Acquire this upgrade" umożliwia nam uaktywnienie tej umiejętności.
Poszczególne umiejętności oznaczone są znaczkami:
Umiejętność automatyczna tzn. Neo poznaje ją po osiągnięciu pewnego punktu w grze.
Po lewej: umiejętność jeszcze nie znana,
Po prawej: umiejętność poznana.
Ikonka przedstawia umiejętność wyuczoną - te możemy uaktywniać przy pomocy złotych kulek, jednakże możemy uaktywnić tylko te które otoczone są białą obwódką.
Po lewej: umiejętność nieznana, lecz możną ją uaktywnić.
Po prawej: umiejętność już znana.
Element przedstawiający "Atman Principles".
Po lewej - zasada nie uaktywniona, gotowa do wyuczenia jej,
Po prawej - zasada uaktywniona.
Atman Principles - umiejętności na ostatnim kręgu. Są to wierszyki, które nie mówią wprost, z jakimi wiążą się umiejętnościami. Każdy zawiera jakieś specjalne ulepszenia, jak chwilowe zwiększenie siły lub uzdrawianie innych. Te umiejętności uaktywniane są tylko na czas trwania jednego poziomu. Następnie są wyłączane i musimy aktywować je po raz kolejny. Wyjątek stanowi zasada "Spoon", która raz uaktywniona pozostaje już taka na stałe.
Pierwsza możliwość zainwestowania w zasadę pojawia się dopiero przed planszą "Stuck in the Loop". Nie uaktywniamy często z tych umiejętności, raczej jeśli mamy możliwość kupienia nowego ciosu to właśnie to wybieramy. Zasady uaktywniamy jeśli nie mamy żadnej innej możliwości.
Oto lista wszystkich zasad (wymienione wg pozycji na okręgu - nigdy nie zmieniają miejsca):
Godzina 11 - "Heal Others" - pozwala nam uzdrawiać naszych sojuszników na danym poziomie,
Godzina 10 - "Jackpot" - chwilowo zwiększa wszystkie statystyki tzn. siłę, żywotność, koncentrację itp.
Godzina 8 - "Spoon" - jest to dodatkowy poziom. Wybieramy go poprzez opcję "Level select",
Godzina 5 - "Reflect Bullets" - pociski są odbijane bezpośrednio w osobę która je wystrzeliła bez konieczności użycia umiejętności "Bullet Stop"
Godzina 4 - "Revive" - gdy zostaniemy zabici Neo wraca automatycznie do pełni zdrowia i koncentracji bez konieczności rozgrywania poziomu od nowa.
Co pewien czas widzimy taki ekran - oznacza to, że nasz poziom koncentracji wzrósł. Często wiąże się to też z poznaniem nowej umiejętności.
Focus - "Kung Fu Training",
4-Hit Combo - "Sword Training",
Killing Blow - "Winter Training",
Off Wall Strike lv1 - "Dojo Training",
Off Wall Super lv1 - "Dojo Training",
5-Hit Combo - "Deja vu: It's a Trap",
Weapon Strip lv1 - "Deja vu: It's a Trap",
Focus Aerial Throw lv1 - "Storming the Drain",
Bullet Dodge - "Rooftop Assault",