Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry - Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski - ebook

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry ebook

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

0,0

Opis

W poradniku znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich licencji oraz mistrzostw. Nie zabrakło również informacji o trzech pucharach, które możesz rozegrać po zwycięstwie w mistrzostwach, a także sekretach np. miejscach ukrycia wszystkich wraków.

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ibiza – obszar 1 (Wraki)
  • Ibiza – obszar 2 (Wraki)
  • Możliwości świata gry (Elementy gry)
  • Hawaje – obszar 1 (Wraki)
  • Hawaje – obszar 2 (Wraki)
  • Hawaje (2) (Fotografie)
  • Początek kariery i przebieg (Elementy gry)
  • Ibiza (1) (Fotografie)
  • Hawaje (1) (Fotografie)
  • Hawaje – obszar 3 (Wraki)

Informacja o grze

Test Drive Unlimited 2 to druga część gry samochodowej, którą deweloperzy z francuskiego studia Eden klasyfikują do kategorii M.O.O.R. (Massively Open Online Racing). Tytuł łączy elementy wyścigowe z bogatymi funkcjami społecznościowymi, pozwalając graczom prowadzić luksusowe pojazdy i poczuć motoryzacyjny styl życia. Atutem gry jest możliwość płynnego przechodzenia pomiędzy trybami rozgrywki jedno i wieloosobowej.

Gra Test Drive Unlimited 2, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 138

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Test Drive Unlimited 2poradnik do gry

autor: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1108

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Elementy gry

Możliwości świata gry

Początek kariery i przebieg

Licencje

Szkoły jazdy

Licencja C4

Licencja B4

Licencja A7 - A6

Licencja A5 - A4

Licencja B3 (1)

Licencja B3 (2)

Licencja C3

Licencja A3 - A2

Licencja A1

Mistrzostwa

Mistrzostwa C4

Mistrzostwa C4 wysokiego szczebla

Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4

Mistrzostwa B4 wysokiego szczebla

Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7

Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla

Mistrzostwa A6

Mistrzostwa A6 wysokiego szczebla

Mistrzostwa A5

Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla

Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4

Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (1)

Mistrzostwa A4 wysokiego szczebla (2)

Mistrzostwa B3

Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla

Pojedynek z Chrisem Wilderem

Mistrzostwa C3

Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla

Mistrzostwa A3

Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla

Mistrzostwa A2

Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla

Pojedynek ze Stuartem Wintory

Mistrzostwa A1

Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1)

Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (2)

Puchary

Puchar Ibizy (1)

Puchar Ibizy (2)

Puchar Hawajów - obszar 1 (1)

Puchar Hawajów - obszar 1 (2)

Puchar Hawajów - obszar 2 (1)

Puchar Hawajów - obszar 2 (2)

Wraki

Informacje ogólne

Ibiza - obszar 1

Ibiza - obszar 2

Hawaje - obszar 1

Hawaje - obszar 2

Hawaje - obszar 3

Hawaje - obszar 4

Nagrody

Fotografie

Informacje ogólne

Ibiza (1)

Ibiza (2)

Hawaje (1)

Hawaje (2)

Wprowadzenie

Test Drive Unlimited 2 to następca gry TDU, która kilka lat temu odniosła duży sukces. Tym razem do dyspozycji gracze mają dwie wyspy, długą listę aut oraz dziesiątki wyścigów.

W poradniku znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich licencji oraz mistrzostw. Nie zabrakło również informacji o trzech pucharach, które możesz rozegrać po zwycięstwie w mistrzostwach. Nie brakuje również informacji o sekretach np. miejscach ukrycia wszystkich wraków.

Koloruniebieskiego użyłem do oznaczania miejsc np. fryzjera, szkoły jazdy czy danej wyspy. Kolorem pomarańczowym oznaczyłem postacie wystepujące w grze z którymi wchodzisz w interakcje. Natomiast kolorem brązowym oznaczyłem modele aut.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski (www.gry-online.pl)

Elementy gry

Możliwości świata gry

W Test Drive Unlimited 2 twoje poczynania nie są w żaden sposób ograniczone. Możesz swobodnie odkrywać wyspę szosa po szosie (najpierw Ibizę, a po osiągnięciu 10 poziomu możesz skorzystać z lotniska i przedostać się na Hawaje)

Postępy i cele

001
002

To bardzo ważny panel dostępny z menu głównego na drugiej zakładce. Tutaj znajdują się wszystkie informacje o twoich dokonaniach. Na pierwszej zakładce poziom oraz informacje ogólne. W drugiej rzeczy dotyczące rywalizacji [001]: ukończone kursy w szkole jazdy, procent ukończonych mistrzostw, pucharów, pojedynków z "bossami" oraz wyzwań wieloosobowych i błyskawicznych rozgrywanych tylko przez sieć. W kolejnej zakładce elementy dotyczące zbierania [002]: zakupione pojazdy, domy, ubrania, liczba odwiedzin u fryzjera oraz w klinice kosmetycznej a także liczba zakupionych naklejek na posiadane auta. W kolejnej zakładce znajdują się informacje o odkrytych drogach (tzn. ile procent wszystkich dróg przemierzyłeś), ukończone wydarzenia (krótkie zadania), znalezione wraki oraz zrobione zdjęcia. Ostatnia zakładka dotyczy interakcji z innymi uczestnikami gry w grze online w tym w klubie, w ramach pościgów policyjnych czy kasyna. Pamiętaj, że każde odkrywanie kolejnych elementów przynosi ci korzyści w postaci odkrywania ulepszeń do aut, możliwości zakupu lepszych ubrań itp. Przemierzając wyspy odkrywasz różne miejsca jak sklepy z ubraniami, kluby, fryzjerów, agencje nieruchomości, posiadłości do kupienia czy wreszcie salony samochodowe, sklep z naklejkami czytunerów aut.

Agencja nieruchomości

003
004

W agencjach nieruchomości[003] możesz przeglądać oferty lokalowe [004], w tym kupować, zamieniać oraz sprzedawać posiadłości. Są ci one potrzebne m.in. po to, by mieć kolejne miejsca garażowe do przechowywania swoich kolejnych zdobywanych i kupowanych pojazdów.

Fryzjer

005
006

U fryzjera[005] możesz zmienić nie tylko fryzurę [006] i kolor włosów, ale także zarost i brwi.

Sklep z ubraniami

007
008

W sklepie z ubraniami[007], których na obu wyspach jest mnóstwo, możesz całkowicie zmienić swój strój korzystając z kilku dostępnych rodzajów ubrań [008].

Klinika kosmetyczna

009
010

Fryzjer oraz sklepy z ubraniami nie dadzą ci tego co klinika kosmetyczna[009]. Po obejrzeniu przez lekarza [010] będziesz mógł przystąpić do zmian, których zakres jest olbrzymi, dzięki czemu twój awatar w grze online może być unikalny.

011
012

Możesz zmieniać wygląd m.in. głowy [011] i twarzy oraz kolor skóry. Możesz regulować kości policzkowe, brodę, brwi, oczy, usta, uszy [012] etc.

013
014

Każdy z elementów posiada kilka suwaków za pomocą których zmieniasz swój wygląd [013]. Po operacji przez pewien czas będziesz w bandażach [014] i nie będziesz mógł odwiedzić ponownie kliniki kosmetycznej czyfryzjera.

Szybkie przemieszczanie się po mapie

015
016

Ta uwaga jest przydatna jeśli chcesz oszczędzić sporo czasu. Często miejsce startu imprezy znajduje się daleko od znanych ci terenów i nie możesz się tam bezpośrednio przenieść [015]. Musisz więc marnować dużo czasu by tam dotrzeć. Ale jest na to inny sposób. Będąc w grze online przejdź do mapy i za pomocą filtrów wyświetl graczy znajdujących się w grze [016].

017
018

Wybierz jednego z nich, który znajduje się blisko miejsca docelowego twojej podróży, kliknij na nim i wybierz "dołącz" [017]. W ten sposób przeniesiesz się w okolice miejsca gdzie on przebywa i do przejechania do celu będziesz miał zdecydowanie mniej kilometrów [018]. Oczywiście gracze, którzy lubię zwiedzać świat gry mogą do każdego kolejnego celu dojeżdżać.

Początek kariery i przebieg

019
020

Po wybraniu postaci [019], która będzie cię reprezentować w świecie gry udaj się do Tess, a następnie go garażu, do którego wejście znajduje się w głębi pomieszczenia za nią [020].

021
022

Otwierasz drzwi i wsiadasz do auta [021], a następnie udajesz się nim na przejażdżkę [022].

023
024

Szybko okaże się, że to wszystko było tylko snem. Zdenerwowana Tess ma jednak zadanie - musisz ją szybko zawieźć na plan filmowy [023]. Ruszaj spod hotelu [024] i kieruj się do celu za pomocą mapy. Masz 3,5 minuty na dotarcie do miejsca przeznaczenia i to naprawdę dużo czasu nawet jak dla niedoświadczonego gracza.

025
026

Trasa również nie jest trudna. Pierwszego napotkanego ronda nie objeżdżaj tylko skróć sobie trasę pod prąd [025]. W końcu dotrzesz do celu [026].

027
028

Po scenkach znajdziesz się w komisie [027], gdzie musisz zakupić swój pierwszy samochód. Możesz porównać sobie osiągi trzech dostępnych aut, a nawet udać się na próbną jazdę. Polecam zakupić Lancia Delta[028].

029
030

W tym momencie musisz wybrać poziom wspomagania jazdy [029]. Wybór, na który powinieneś się zdecydować zależy od twojego doświadczenia z grami wyścigowymi oraz od posiadanego kontrolera. Poziom "zawodowiec" przeznaczony jest dla doświadczonych graczy, którzy lubią poczuć symulacyjny charakter prowadzonego auta i posiadają analogowy kontroler np. kierownicę bądź pada. Tryb "sport", w którym część opcji wspomagania jest wyłączonych jest przeznaczony dla większości graczy. Tryb "pełne" przeznaczony jest dla początkujących graczy.

Twoim celem jest zdobyć pierwszy poziom KZT (F.R.I.M). Nie jest to trudne, wystarczy szybko jeździć [030], wchodzić w zakręty poślizgami, mijać inne samochody w niewielkiej odległości a wykonując te czynności nie spowodować kolizji z innymi pojazdami czy obiektami. Gdy pasek na górze ekranu dojdzie do końca potwierdź zgadnięcie pieniędzy odpowiednim przyciskiem (domyślnie "Enter").

031
032

Po spełnieniu warunku z KZT czas udać się do twojego pierwszego domu - podążaj za GPSem. Nie jest on zbyt okazały [031], ale masz tutaj wszystko czego potrzebujesz. Aby kontynuować grę udaj się do garażu [032] i wyjedź z niego swoim autem.

W tym momencie uzyskasz dostęp do pełnego świata gry i jeśli jesteś zalogowany będziesz już widział innych graczy. Teraz rozpoczynasz prawdziwą rozgrywkę. Musisz zdobyć licencję C4, a następnie możesz przystąpić do mistrzostw C4, a potem do kolejnych. Warto wykonać wszystkie poniższe mistrzostwa:

mistrzostwa C4

mistrzostwa C4 wysokiego szczebla

mistrzostwa B4

mistrzostwa B4 wysokiego szczebla

mistrzostwa A7

mistrzostwa A7 wysokiego szczebla

mistrzostwa A6

mistrzostwa A6 wysokiego szczebla

puchar Ibizy

033
034

Następnie udaj się na lotnisko (znajduje się na południu wyspy [033]) i poleć na Hawaje[034].

035
036

Przyjdzie ci poprowadzić Pagani Zonde[035]. Udaj się na podstawie GPSu do swojego domu na Hawajach[036].

Teraz możesz przystąpić do zdobywania kolejnych licencji i wygrywania kolejnych mistrzostw. Pamiętaj, że aby wziąć udział w danych mistrzostwach musisz najpierw uzyskać licencje. Następnie pokonuj kolejne mistrzostwa:

mistrzostwa A5

mistrzostwa A5 wysokiego szczebla

mistrzostwa A4

mistrzostwa A4 wysokiego szczebla

mistrzostwa B3

mistrzostwa B3 wysokiego szczebla

mistrzostwa C3

mistrzostwa C3 wysokiego szczebla

mistrzostwa A3

mistrzostwa A3 wysokiego szczebla

mistrzostwa A2

mistrzostwa A1 wysokiego szczebla

mistrzostwa A1

mistrzostwa A1 wysokiego szczebla

puchar Hawajów - obszar 1

puchar Hawajów - obszar 2

Licencje

Szkoły jazdy

Licencje to kilka sprawdzianów, w których musisz przejechać wyznaczoną trasę w określonym czasie. Zdobycie danej licencji otwiera ci możliwość wzięcia udziału w mistrzostwach danej kategorii. Warto zaznaczyć, że bez względu na to jaki tryb wspomagania wybierzesz podczas rozgrywki (przypomnijmy, że do wyboru jest "zawodowiec", "sport" i "pełne") podczas zdobywania licencji wspomaganie będzie ustawione zawsze na "sport".

001
002

W grze jest do zdobycia łącznie 11 licencji [001], a zdobywasz je w trzech szkołach jazdy [002].

Szkoły jazdy

Szkoła jazdy klasycznej na Ibizie

003
004

Znajduje się ona w pobliżu miejsca gdzie zaczynasz grę [003][004].

Szkoła jazdy terenowej na Ibizie

005
006

Znajduje się ona w centralnej części wyspy przy jednej z głównych dróg [005][006].

Szkoła jazdy szosowej na Ibizie

007
008

Znajduje się ona w na południu wyspy, niedaleko lotniska[007][008].

Szkoła jazdy klasycznej na Hawajach

009
010

Znajduje się ona na samym południu wyspy, na wschód od Honolulu [009][010].

Szkoła jazdy terenowej na Hawajach

011
012

Znajduje się ona na samej północy wyspy [011][012].

Szkoła jazdy szosowej na Hawajach

013
014

Szkoła ta znajduje się ona na północnym-zachodzie, niedaleko lotniska [013][014].

Licencja C4

015
016

Licencja ta jest konieczna do zdobycia przed przystąpieniem do pierwszych mistrzostw. Po odwiedzeniu pierwszy raz swojego domu, którym jest przyczepa udaj się do szkoły jazdy klasycznej i porozmawiaj z Toddem Bishopem[015]. Następnie przystąp do wykonania sześciu powierzonych ci zadań [016].

Pierwszy krok

017
018

Twoim zadaniem jest przejechanie prostego i szerokiego łuku. Rozpędź auto i staraj się wejść w łuk od prawej strony [017] - możesz minimalnie zwolnić, aby się zmieścić. Pamiętaj, że nie możesz nawet dotknąć barierek. Po wyjściu z łuku dodaj gazu - pamiętaj, żeby zacząć wcześniej hamować tak, by auto zatrzymało się w wyznaczonym obszarze [018].

Próba slalomu

019
020

Slalom musisz przejechać po wyznaczonej trasie (zielone strzałki) [019]. Pamiętaj, że nie możesz dotknąć beczek. Przy przejeżdżaniu pomiędzy nimi będziesz musiał zwolnić, ale gdy tylko wyjdziesz na prostą [020] maksymalnie dodaj gazu by dotrzeć do mety jak najszybciej (przejedź przez nią z maksymalną prędkością, nie musisz się tutaj zatrzymywać).

Różnorodne łuki

021
022

Musisz przejechać ponad kilometrowy odcinek prowadzący po ulicach Ibizy. Czeka na ciebie dwa ostre zakręty. Pierwszy w lewo po 460 metrach trasy [021] - musisz tutaj zwolnić. Następnie po kolejnych 400 metrach drugi raz zwolnij i skręć w lewo [022].

023
024

Za nim odbij ostro w prawo i przejedź przez checkpoint [023]. Do mety pozostało ci już niewiele po prostej drodze [024].

Hamowanie na mokrym torze

025
026

Rozpędź auto i wejdź w zakręt na hamulcu ręcznym [025] - musisz "trafić" pomiędzy beczki i nie uderzyć w nie. Po wyjściu z zakrętu pędź jak najszybciej się da i zahamuj samochodem w wyznaczonym miejscu na mecie [026]. Pamiętaj, że nawierzchnia jest mokra, więc musisz zacząć hamować wcześniej.

Pierwsze wyprzedzanie

027
028

Zadanie jest proste - musisz przejechać wyznaczony odcinek nie zjeżdżając z trasy i nie zderzając się z wyprzedzanymi autami. Po drodze napotkasz ich kilka [027]. Musisz uważać szczególnie na dwóch ostrzejszych zakrętach. Zwracaj uwagę jak zachowują się te auta - pamiętaj, że nie ma znaczenia czy ty wpadniesz na nie czy one na ciebie. Dlatego staraj się je omijać nawet na zakrętach, ale będąc bardzo ostrożnym [028].

Odcinek treningowy

029
030

Musisz przejechać dwa okrążenia po łatwej trasie. W zasadzie znajduje się na niej trzy zakręty. Pierwszy [029] i drugi [030] to ostre skręty w prawo.

031
032

Trzeci zakręt jest równie ostry jest jednak niejako schowany za budynkiem [031]. Po dwóch okrążeniach przekraczasz metę [032].

033
034

Zwróć uwagę, że po prawej stronie ekranu znajduje się informacja o karze. Za każdym razem, gdy zjedziesz z trasy jesteś za to karany utratą cennych setnych sekundy [033]. Po lewej stronie natomiast przy przejeżdżaniu przez "checkpointy" widzisz jak twój czas rożni się od modelowego przejazdu z docelowym czasem będącym limitem. Jeśli jest wyświetlany na zielono