Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga - ebook
PROMOCJA

Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry ebook

Karolina "Krooliq" Talaga

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry pt. Tajne Akta: Tunguska znajdziecie kompletny i drobiazgowy opis przejścia czekającej Was przygody, okraszony licznymi obrazkami. Niniejsza solucja zawiera listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę.

Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [31] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA
  • [21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY
  • [12] MOSKWA, WOJSKOWA STACJA
  • [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY
  • [27] CHINY, JASKINIE
  • [28] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA
  • [29] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA
  • [30] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA
  • [20] ROSJA, TUNGUSKA
  • [13] ROSJA, POCIĄG

Informacja o grze

Secret Files: Tunguska to klasyczna, dwuwymiarowa przygodówka Point & Click, opracowana przez naszych zachodnich sąsiadów. Fabuła gry nieodłącznie wiąże się z tzw. Katastrofą Tunguski, tajemniczą eksplozją, która miała miejsce na Syberii w 1908 roku.

Gra Secret Files: Tunguska, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, Wii, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 47

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Tajne Akta:Tunguskaporadnik do gry

autor: Karolina "Krooliq" Talaga

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=566

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

[01] BERLIN, MUZEUM, cz.1

[02] BERLIN, MUZEUM, cz.1

[03] BERLIN, DOM WLADIMIRA, cz. 1

[04] BERLIN, MUZEUM, cz. 2

[05] BERLIN, DOM WLADIMIRA, cz. 2

[06] BERLIN, MUZEUM, cz. 3

[07] BERLIN, DOM WLADIMIRA, cz. 3

[08] BERLIN, DOM OLEGA

[09] BERLIN, MUZEUM, cz. 4

[10] MOSKWA, WOJSKOWA STACJA

[11] MOSKWA, WOJSKOWA STACJA

[12] MOSKWA, WOJSKOWA STACJA

[13] ROSJA, POCIĄG

[14] ROSJA, POCIĄG

[15] ROSJA, POCIĄG

[16] ROSJA, SZPITAL

[17] ROSJA, SZPITAL

[18] ROSJA, TUNGUSKA

[19] ROSJA, TUNGUSKA

[20] ROSJA, TUNGUSKA

[21] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY

[22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY

[23] IRLANDIA, PUB, cz. 1

[24] IRLANDIA, ZAMEK, cz. 1

[25] IRLANDIA, PUB, cz. 2

[26] IRLANDIA, ZAMEK, cz. 2

[27] CHINY, JASKINIE

[28] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA

[29] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA

[30] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA

[31] ANTARKTYKA, STACJA BADAWCZA

WSTĘP

Witajcie w nieoficjalnym poradniku do gry pt. Tajne Akta: Tunguska. W poniższym tekście znajdziecie kompletny i drobiazgowy opis przejścia czekającej Was przygody, okraszony licznymi obrazkami.

Niniejsza solucja zawiera listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę. Niejednokrotnie można je realizować w innej kolejności, niż sugeruję, jednak ze względu na liniowość fabuły, nie będą to duże różnice. Ze swojej strony starałam się ułożyć opis przejścia w kolejności, jaka wydaje mi się najbardziej logiczna.

Zapraszam do lektury.

Karolina "Krooliq" Talaga

[01] BERLIN, MUZEUM, cz.1

BERLIN, MUZEUM, cz.1

[1]

[2]

Nina chciała się spotkać ze swoim ojcem w jego biurze. Jednak po wejściu do gabinetu, zastała w nim tylko wielki bałagan. Wygląda na to, że ktoś splądrował biuro, wszędzie widać porozrzucane papiery i inne przedmioty. Gdzie jest ojciec?! Co się tu stało?!

Obejrzyj biurko ojca, zwróć uwagę na wiszącą nad nim mapę. Poszperaj w szafce na dokumenty [#1]. Przejdź w stronę okna. Tutaj zwróć uwagę na kaloryfer oraz jego zawór [#2].

[3]

[4]

Przyjrzyj się gablocie z monetami - przeczytaj notatkę znajdującą się w jej prawym górnym rogu i zauważ, że w kolekcji brakuje jednej monety [#3]. Teraz podnieś zdjęcie leżące na podłodze nieopodal kaloryfera. Obejrzyj jeszcze wiszący na ścianie certyfikat i zdjęcie ślubne rodziców [#4].

[5]

[6]

Podejdź do stołu - zabierz leżącą na nim porcelanową miskę [#5], następnie podejdź do telefonu i zadzwoń na policję. Niestety, policja nie podzieli Twojego niepokoju o ojca i nie zdecyduje się interweniować w sprawie jego zniknięcia [#6]. Tuż obok telefonu zauważysz kawałek skały - zabierz go.

[7]

[8]

Teraz skieruj się w stronę maszyny - przyjrzyj się jej, po czym zabierz stojącą tutaj kolbę [#7]. Wyjdź z gabinetu.

Właśnie znajdujesz się w holu. Skieruj się do drzwi znajdujących się po lewej stronie [#8]. Tutaj przeczytaj wiszącą obok nich tabliczkę - wygląda na to, że biuro ojca sąsiaduje z gabinetem niejakiego Maxa Grubera. Może on wie, gdzie podział się Twój ojciec. Zapukaj do drzwi - niestety, muzyka jest tak głośna, że Max Cię nie usłyszy.

[9]

[10]

Tuż obok kaloryfera stoi roślina - ułam jej kawałek [#9]. W rogu holu zauważysz skrzynkę bezpiecznikową - niestety, jest zamknięta [#10]. Zanim przejdziesz przez drzwi znajdujące się po prawej stronie, możesz jeszcze przeczytać tabliczkę wiszącą przy drzwiach gabinetu ojca, przeczytać informacje zamieszczone na tablicy ogłoszeń oraz zwrócić uwagę na kaloryfery.

[11]

[12]

Z holu przejdziesz do sali muzealnej. Tutaj obejrzyj sobie Tyranozaura, następnie odczytaj wiszącą na ścianie listę pracowników [#11] i zwróć uwagę na plan ewakuacyjny [#12].

[02] BERLIN, MUZEUM, cz.1

[13]

[14]

Następnie spróbuj wyłączyć lampę, wiszącą na ścianie po prawej stronie [#13], po czym wejdź na zaplecze. Tutaj zwróć uwagę na posąg, a odkryjesz sekretne przejście [#14].

[15]

[16]

W takim razie otwórz drzwi [#15]. W posągu ukrywał się inny pracownik muzeum, Eddy. Biedaczysko, jest tak przestraszony, że po chwili bezskładnych wyjaśnień ucieknie w popłochu, gubiąc przy tym klucz [#16].

[17]

[18]

Oczywiście, bez wahania zabierz ów klucz [#17]. Zanim udasz się ponownie do holu, na zapleczu możesz obejrzeć jeszcze kolejny eksponat - Triceratopsa oraz przyjrzeć się schematowi [#18].

[19]

[20]

Gdy wrócisz do holu, skorzystaj z klucza zgubionego przez Eddy'ego i otwórz nim skrzynkę bezpiecznikową, po czym ucisz muzykę, dobiegająca z gabinetu Maxa :-) [#19]. Teraz możesz spokojnie z nim porozmawiać [#20].

[21]

[22]

Gdy zakończysz rozmowę z Maxem, udaj się ponownie do gabinetu ojca [#21]. Tutaj zastaniesz detektywa Kanskiego - porozmawiaj z nim [#22]. Dziwne, przecież policja nie przyjęła Twojego zgłoszenia…

[23]

[24]

Teraz znajdujesz się przed wejściem do muzeum. Zwróć uwagę na dwa posągi strzegące wejścia do budynku. Odczytaj transparent wystawcy, zawieszony nad frontowymi drzwiami, następnie zwróć uwagę na odłamki żółtego szkła, leżące pod rusztowaniem [#23]. Podnieć jeden żółty odłamek, następnie wsiądź na motocykl. Pojedziesz do mieszkania taty [#24].

[03] BERLIN, DOM WLADIMIRA, cz. 1

BERLIN, DOM WLADIMIRA, cz. 1

[25]

[26]

Po niemiłym incydencie, ockniesz się w pokoju ojca. Obejrzyj dokumenty leżące na półkach niedaleko drzwi [#25]. Następnie podejdź do