Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry - Zamęcki "g40st" Przemysław - ebook
PROMOCJA

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry ebook

Zamęcki "g40st" Przemysław

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Star Wars: The Force Unleashed II pozwoli Ci bezproblemowo ukończyć kampanię, podpowie najodpowiedniejsze techniki walki z różnymi rodzajami przeciwników oraz wskaże miejsca ukrycia wszystkich holocronów w grze.

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Kamino - Ucieczka (Opis przejścia)
  • Zbawienie – Bitwa o Zbawienie (Opis przejścia)
  • Cato Neimoidia – Zachodni Łuk (Opis przejścia)
  • Kamino – Konfrontacja (Opis przejścia)
  • Cato Neimoidia – Arena Tarko-se (Opis przejścia)
  • Kamino – Powrót (Opis przejścia)
  • Cato Neimoidia – Wschodni Łuk (Opis przejścia)
  • Moce
  • Zbawienie – Na pokładzie Zbawienia (2) (Opis przejścia)
  • Zbawienie – Na pokładzie Zbawienia (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Star Wars: The Force Unleashed II to druga część wydanej w 2008 roku gry akcji, przedstawiającej historię Starkillera - sekretnego ucznia Dartha Vadera. Za deweloping sequela odpowiada firma Aspyr Media. Fabuła gry osadzona została pomiędzy wydarzeniami przedstawionymi w III i IV epizodzie Gwiezdnych Wojen. Kierując poczynaniami głównego bohatera gracze mają okazję poznać sekrety ciemnej strony mocy.

Gra Star Wars: The Force Unleashed II, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC, Wii, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 28

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Star Wars:The Force Unleashed IIporadnik do gry

autor: Zamęcki "g40st" Przemysław

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1048

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Moce

Opis przejścia

Kamino - Ucieczka

Cato Neimoidia - Wschodni Łuk

Cato Neimoidia - Zachodni Łuk

Cato Neimoidia - Arena Tarko-se

Dagobah

Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (1)

Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia (2)

Zbawienie - Bitwa o Zbawienie

Kamino - Powrót

Kamino - Konfrontacja

Ukryte holocrony

Kamino - Ucieczka

Cato Neimoidia - Wschodni Łuk

Cato Neimoidia - Zachodni Łuk

Cato Neimoidia - Arena Tarko-se

Dagobah

Zbawienie - Na pokładzie Zbawienia

Zbawienie - Bitwa o Zbawienie

Kamino - Powrót

Wprowadzenie

Poradnik do gry Star Wars: The Force Unleashed II pozwoli Ci bezproblemowo ukończyć kampanię, podpowie najodpowiedniejsze techniki walki z różnymi rodzajami przeciwników oraz wskaże miejsca ukrycia wszystkich holocronów w grze.

- postaraj się wykonać chociaż kilka pierwszych wyzwań dostępnych z menu gry. Nauczą Cię nie tylko wszystkich ciosów i combosów, ale także odblokują filmiki, dzięki którym poznasz kilka tajemnic dotyczących Starkillera.

- w grze bardzo często pojawiają cię tzw. quick time events. Obserwuj więc bacznie ekran i postępuj zgodnie z wyświetlanymi na nim instrukcjami.

- aby zobaczyć dwa zakończenia gry konieczne będzie ponowne rozegranie starcia z głównym bossem w rozdziale Kamino - Konfrontacja.

Przemek "g40st" Zamęcki ( www.gry-online.pl)

Moce

Miecz

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Standardowe możliwości walki mieczem świetlnym

Koszt - 20 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowe combo

Koszt - 45 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowy typ ataku

Pchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha przeciwników. Można ładować przytrzymując dłużej przycisk

Koszt - 16 500

Zwiększone obrażenia, siła i obszar działania. Dodaje nowy atak

Koszt - 45 000

Zwiększeniu ulegają obrażenia, moc oraz pole rażenia

Błyskawica

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Razi przeciwników piorunami

Koszt - 20 000

Czasowo obezwładnia przeciwników. Jednocześnie może porazić do trzech wrogów

Koszt - 52 000

Wydłuża czas obezwładnienia. Jednocześnie może porazić do pięciu wrogów

Chwyt

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Umożliwia pochwycenie przedmiotu lub przeciwnika i rzut nim

Koszt - 22 500

Można podnieść jednocześnie dwa obiekty lub dwóch przeciwników

Koszt - 52 000

Można podnieść jednocześnie trzy obiekty lub trzech przeciwników

Opanowanie umysłu

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala wpłynąć na umysł wroga, który zaczyna walczyć po stronie gracza lub popełnia samobójstwo

Koszt - 20 500

Działa na dwóch przeciwników na raz

Koszt - 50 000

Działa na trzech przeciwników na raz

Rzut mieczem

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala na rzut oboma mieczami. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Koszt - 50 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Odepchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha i zadaje obrażenia otaczającym postać wrogom. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia

Koszt - 50 000

Znacząco zwiększone moc i obrażenia. Słabsi przeciwnicy zostają zdezintegrowani