Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook
PROMOCJA

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry ebook

Krystian Smoszna

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Spider-Man 2: The Game. Zawiera kompletny i ubarwiony dużą liczbą grafik opis, który nawet największego laika w dziedzinie gier action/adventure, poprowadzi przez wszystkie niuanse związane z rozgrywką.

Spider-Man 2: The Game - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 2] Napad na bank cz.1
  • [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3
  • [Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1
  • [Misja 3] Pojedynek z Pumą cz.1
  • Umiejętności Spider-Mana
  • [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.2
  • [Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1
  • [Misja 2] Napad na bank cz.2
  • [Misja 3] Pojedynek z Pumą cz.2
  • [Misja 1] Oswobodzenie Rhino cz.1

Informacja o grze

Druga część gry, oparta o fabułę filmu pod tym samym tytułem. Tym razem głównymi przeciwnikami Petera Parkera są: szalony Doctor Octopus, wyposażony w mechaniczne macki i Doctor Connors, na skutek nieudanego eksperymentu, zmieniający się w potwornego Jaszczura.

Gra Spider-Man 2: The Game, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, GCN, XBX, PS2, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 36

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Spider-Man 2:The Gameporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=284

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Umiejętności Spider-Mana

[Misja 1] Oswobodzenie Rhino cz.1

[Misja 1] Oswobodzenie Rhino cz.2

[Misja 2] Napad na bank cz.1

[Misja 2] Napad na bank cz.2

[Misja 3] Pojedynek z Pumą cz.1

[Misja 3] Pojedynek z Pumą cz.2

[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.1

[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.2

[Misja 4] Zamach w Oscorp cz.3

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.1

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.2

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.3

[Misja 5] Iluzje Mysterio cz.4

[Misja 6] Octopus atakuje cz.1

[Misja 6] Octopus atakuje cz.2

[Misja 7] Ostatnia potyczka cz.1

[Misja 7] Ostatnia potyczka cz.2

Wprowadzenie

Niniejszy poradnik zawiera kompletny i ubarwiony dużą liczbą grafik opis, który nawet największego laika w dziedzinie gier action/adventure, poprowadzi przez wszystkie niuanse związane z rozgrywką.

Choć sama gra do najtrudniejszych nie należy i przy odrobinie wprawy można ją ukończyć w przeciągu dwóch godzin, istnieje kilka miejsc, w których można się zaciąć - a już na pewno solidnie pomęczyć. Poniższy opis kładzie największy nacisk na te właśnie kwestie, przedstawiając skuteczne sposoby na rozwiązanie problemu, w każdym bądź razie najlepsze, jakie udało się znaleźć autorowi podczas kilku sesji ze Spider-Manem w roli głównej.

Umiejętności Spider-Mana

Umiejętności pająka wyrażają się tym, co aktualnie wskazuje kursor umieszczony w centralnej części ekranu. Wszystkie akcje wykonuje się klikając lewym przyciskiem myszy, jeśli obok kursora pojawi się odpowiedni tekst.

Swing

Klasyczna podróż w przestworzach, możliwa jednak tylko przy użyciu specjalnych symboli pajęczej sieci. Spider-Man automatycznie chwyci się kolejnego symbolu, jeśli będzie on w zasięgu (zmieni kolor na zielony), pojawi się napis Swing i klikniemy lewym przyciskiem myszy. Dla potrzeb tego opisu, akcja nazwana "bujaniem", gdyż po zawiśnięciu na symbolu, Człowiek Pająk huśta się, raz w jedną, raz w drugą stronę.

Zip

Standardowa akcja pozwalająca na przyczepienie pajęczyny do ściany i natychmiastową podróż w jej kierunku. Przydaje się, jeśli chcemy szybko dotrzeć na jakiś budynek a w pobliżu brakuje symbolów pajęczych sieci, umożliwiających bujanie.

Web

Akcja uniemożliwiająca ruch przeciwnikowi. Po wskazaniu na cel, Spider-Man wypuszcza sieć, która albo związuje poszkodowanego, albo zalepia mu twarz. Przydatne w czasie walki.

Pull

Pociągnięcie celu za pomocą pajęczyny. Przydaje się w sytuacjach, gdy chcemy wyrwać broń przeciwnikowi lub zdobyć trudno dostępny bonus. Czasem za pomocą tej umiejętności będziemy uruchamiać dźwignie.

Shoot

Umiejętność, która pojawia się podczas wizyty w Oscorp. Polega ona na wypuszczeniu w kierunku celu pajęczych pocisków, przypominających kulki. W grze stosowana głównie do niszczenia stacjonarnych środków obronnych lub rozbijania szyb/ścian.

Oprócz powyższych, istnieje także kilka innych umiejętności, nie wyrażanych za pomocą kursora. Pierwszą z nich jest chodzenie po ścianach. Człowiek Pająk automatycznie przylepia się do ścian po zetknięciu z nimi, możliwe jest wówczas pełzanie we wszystkich kierunkach. W późniejszej fazie gry pojawiają się ściany, do których przylgnąć się nie da, warto o tym pamiętać, zwłaszcza w ferworze walki.

Kolejną umiejętnością jest atak za pomocą pięści, wykorzystywany - jak nietrudno się domyślić, podczas anihilacji przeciwników. Istnieje jeszcze alternatywny i mocniejszy sposób ataku - konkretnie nogami, który wykonuje się wciskając równocześnie klawisz odpowiedzialny za skok i i lewy przycisk myszy.

Pod energią życiową Spider-Mana znajduje się mniejszy pasek, który "napełnia się" w trakcie walk oraz wykonywania ewolucji na pajęczej sieci. Gdy będzie on już cały, Człowiek Pająk otrzymuje super-moc, która pozwoli mu niszczyć wszystkich wrogów tylko jednym uderzeniem. Przydaje się to zwłaszcza w konfrontacji z bossami i bardziej wytrzymałymi bandziorami. Problem polega na tym, że z reguły trudno zapełnić pasek do konkretnej sytuacji, dlatego też często będziemy atakować mocniejszych przeciwników w zwykły sposób.

[Misja 1] Oswobodzenie Rhino cz.1

Zabawę rozpoczynasz