Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry - Paweł "PaZur76" Surowiec - ebook

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry ebook

Paweł "PaZur76" Surowiec

0,0

Opis

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza.

Sniper: Ghost Warrior - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • - Misja 10 – Nadciąga koniec (1) (Opis przejścia)
  • - Misja 16 – Znajdź i zniszcz (Opis przejścia)
  • - Misja 13 – Mistrzowski strzelec (1) (Opis przejścia)
  • – Misja 1 – Jeden strzał, jeden trup (1) (Opis przejścia)
  • - Misja 13 – Mistrzowski strzelec (2) (Opis przejścia)
  • - Misja 12 – Kradzież spod samego nosa II (2) (Opis przejścia)
  • - Misja 10 – Nadciąga koniec (2) (Opis przejścia)
  • - Misja 7 – Samotny wilk (2) (Opis przejścia)
  • - Misja 8 – Zwykłe spotkanie (1) (Opis przejścia)
  • - Misja 3 – Niebezpieczne tereny (2) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Sniper: Ghost Warrior to wyprodukowana i wydana przez firmę City Interactive gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Gracze wcielają się w elitarnego snajpera, który wraz z niewielkim oddziałem żołnierzy wysłany zostaje na wyspę Isla Trueno, by zgładzić członków niebezpiecznej wojskowej junty. Rozgrywka łączy elementy skradanki i strzelaniny.

Gra Sniper: Ghost Warrior, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 107

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Sniper:Ghost Warriorporadnik do gry

autor: Paweł "PaZur76" Surowiec

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1018

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (1)

- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (2)

- Misja 2 - Nie zostawiamy nikogo

- Misja 3 - Niebezpieczne tereny (1)

- Misja 3 - Niebezpieczne tereny (2)

- Misja 4 - Oczyścić platformy (1)

- Misja 4 - Oczyścić platformy (2)

- Misja 5 - Przymierze w celu uratowania Rodrigueza

- Misja 6 - Osłabić reżim (1)

- Misja 6 - Osłabić reżim (2)

- Misja 7 - Samotny wilk (1)

- Misja 7 - Samotny wilk (2)

- Misja 8 - Zwykłe spotkanie (1)

- Misja 8 - Zwykłe spotkanie (2)

- Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (1)

- Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I (2)

- Misja 10 - Nadciąga koniec (1)

- Misja 10 - Nadciąga koniec (2)

- Misja 11 - Polowanie czas zacząć

- Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (1)

- Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II (2)

- Misja 13 - Mistrzowski strzelec (1)

- Misja 13 - Mistrzowski strzelec (2)

- Misja 14 - Anioł stróż (1)

- Misja 14 - Anioł stróż (2)

- Misja 14 - Anioł stróż (3)

- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (1)

- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (2)

- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka (3)

- Misja 16 - Znajdź i zniszcz

Informacje wywiadowcze

- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup

- Misja 2 - Nie zostawiamy nikogo

- Misja 3 - Niebezpieczne tereny

- Misja 4 - Oczyścić platformy

- Misja 5 - Przymierze w celu uratowania Rodrigueza

- Misja 6 - Osłabić reżim

- Misja 7 - Samotny wilk

- Misja 8 - Zwykłe spotkanie

- Misja 9 - Kradzież spod samego nosa I

- Misja 12 - Kradzież spod samego nosa II

- Misja 13 - Mistrzowski strzelec

- Misja 14 - Anioł stróż

- Misja 15 - Ostateczna rozgrywka

Wprowadzenie

Nieoficjalny poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Wytłuszczonym pomarańczowym drukiem wyróżniłem kolejne cele w poszczególnych misjach. Przy pomocy koloru czerwonego w tekście oznaczone zostały kolejne obrazki. W drugiej części poradnika opisałem również lokalizację ukrytych informacji wywiadowczych (laptopów), wzbogacając ten opis o mapy, które pomogą łatwiej odnajdywać poszczególne "znajdźki".

Paweł "PaZur76" Surowiec ( www.gry-online.pl)

Opis przejścia

- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (1)

Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup

Ta misja to jakby małe przedłużenie tutoriala. W przerywniku filmowym (#1) twoja para snajperska rozdzieli się - obserwator zostanie na górze (na skałach), skąd będzie miał lepszy podgląd sytuacji, ty zaś zejdziesz na dół z zadaniem przedostania się przez ruiny. Obserwator będzie prowadził cię za rączkę przez radio.

[1]

[2]

Ruszaj do przodu, drogą wskazywaną przez kolejne białe kropki wyświetlające się na ekranie (#2). Możesz zmienić broń na wytłumiony pistolet, poruszaj się cicho i ostrożnie, jeśli trzeba kucając, miej oczy dookoła głowy.

Po chwili ponownie odezwie się obserwator każąc ci zdjąć jednego z dwóch niedobruchów stojących na rusztowaniu po lewej (#3). Konkretnie na sygnał swojego obserwatora (spottera) masz odstrzelić pana z lewej - w tym przypadku użyj wytłumionego karabinu wyborowego. Spotter położy w tej samej chwili drugiego delikwenta.

[3]

[4]

Idź dalej przez te ruiny na znak spottera padając i czołgając się kawałek (#4). Zastrzel gagatka, który może pojawić się przed tobą, gdy ponownie staniesz na równe nogi.,

Po krótkiej chwili twój obserwator każe ci się ukryć w zaroślach przy drodze, zachować ciszę i przepuścić trzech gagatków, którzy nadbiegną tym piaszczystym traktem. W gruncie rzeczy możesz tych trzech łobuzów rozwalić, kiedy miną twoją pozycję, rozrywając ich na przykład celnie ciśniętym granatem ręcznym (#5).

[5]

[6]

Po chwili obserwator każe ci zając pozycję za murem kawałeczek dalej, po lewej stronie drogi. Za murem widać kilku opryszków stojących przy rozpalonym ognisku. Masz czekać aż się rozejdą, a wtedy - na sygnał twojego spottera - przekraść się w prawo, przez dróżkę w jakieś ruiny. Równie dobrze możesz jednak szybko rozerwać panów przy ognisku kolejnym granatem ręcznym (#6).

A potem zastrzelić kilku kolejnych zbirów nadbiegających w kierunku ogniska z lewej, jakąś piaszczystą dróżką prowadzącą od ruin (#7). Postaraj się wszakże dosyć szybko położyć trupem tych wszystkich siepaczy miejscowej junty wojskowej, tak by nie zdołali oni podnieść alarmu.

[7]

[8]

Możesz też oczywiście trzymać się wskazówek twojego obserwatora, nie rozpoczynać strzelaniny, a na jego sygnał przekraść się przez dróżkę w ruiny na prawo od murku, za którym się ukryłeś. Chwilę potem usuń po cichutku delikwenta, którego dojrzysz między kolumnami (#8).

Przekradaj się przez te inkaskie ruiny cały czas poruszając się cicho i zachowując czujność. Generalnie powinieneś unikać otwartej walki, ale nie powinno się nic stać, jeżeli narobisz trochę rabanu i sprzątniesz paru wrogów. Po wymianie ognia kuruj się wbijając w żyłę szprycę z medykamentami (#9).

[9]

[10]

Zasuwaj drogą wskazywaną na ekranie białymi kropkami, mijając z prawej strony jakieś instalacje fabryczne, tudzież rafinerię (#10). Możesz się im przyjrzeć przez lunetę swojego karabinu wyborowego i pozdejmować niedobruchów na dachach budynków/kontenerów i na silosach. Nie tykaj jednak opryszków stojących w pobliżu robotników na piaszczystej drodze biegnącej przez rafinerię. Zadanie polega teraz na spotkaniu się z O'Neilem (twoim obserwatorem) na stanowisku snajperskim.

Podążając na to spotkanie będziesz musiał po cichu usunąć jeszcze jednego wroga, stojącego w trawie tyłem do ciebie. To doskonała okazja by poćwiczyć trochę walkę nożem (#11). Zakradnij się za głaz na wprost, zza niego wyceluj w tułów lub łeb opryszka i rzuć majcher. Możesz też oczywiście podkraść się cicho jeszcze dalej, by wbić ostrze noża bojowego w miękkie ciałko ofiary.

[11]

[12]

Po chwili będziesz musiał zapoznać się także z innym elementem swojego ekwipunku - liną zakończoną kotwicą. Służy ona do wspinania się wyżej, np. na jakąś skalną półkę, jeśli zajdzie taka potrzeba, opuszczania się z wysokości, tudzież pokonywania rozpadlin. Wyjmij więc rzeczoną linę wciskając klawisz 6, spójrz w górę i LPM rzuć kotwicę w kierunku czerwonego kółeczka widocznego na jednym z konarów (#12). Jeśli takiego kółka nie widzisz pochodź trochę po okolicy ze wzrokiem skierowanym do góry (uważaj by nie potknąć się o jakiś korzeń i nie nadziać na kotwicę ;-P) - kółeczko w końcu pojawi się na konarze. Po zahaczeniu liny o konar wciągaj się po niej przytrzymując klawisze odpowiedzialne za poruszanie się twojej postaci. Kiedy już przedostaniesz się przez rozpadlinę i trochę opuścisz wciśnij klawisz Spacji by puścić linę i zeskoczyć na ziemię.

W końcu dotrzesz na miejsce spotkania z drugim człowiekiem-krzakiem, czyli twoim obserwatorem O'Neilem (#13).

- Misja 1 - Jeden strzał, jeden trup (2)

[13]

[14]

Z tej pozycji macie niezły podgląd na instalacje rafinerii znajdujące się poniżej (#14) - trwa w nich spotkanie kilku ważnych niedobruchów, m.in. generała Vasqueza z miejscowej junty wojskowej z podstawionym przez Amerykanów agentem, niejakim Rodriguezem. Kolejne zadanie polega na zastrzeleniu generała Vasqueza, w chwili, gdy otrzymasz dla tej akcji zielone światło od dowództwa.

Czekając na sygnał od dowództwa, które to hasło zostanie wypowiedziane przez radio pieszczotliwym głosem miłej pani, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, by po cichu zacząć już usuwać opryszków ochraniających spotkanie szych. Jednak tylko tych niedobruchów, którzy zajmują pozycje na silosach (#15), drewnianych wieżach strażniczych, bądź patrolują teren w pojedynkę, kręcąc się gdzieś na uboczu, z dala od ciekawskich oczu pozostałych siepaczy miejscowego reżimu. Zdejmuj takich gagatków, jednego po drugim, ze swojej wytłumionej snajperski. Ważne jest jednak, by trafiony nie osuwał się na ziemię znajdując się w polu widzenia innego zbira, który najpewniej podniesie wówczas raban!

[15]

[16]

Kiedy otrzymasz zgodę na odstrzelenie głównej szyszki, czyli generała Vasqueza, spójrz przez lunetę w kierunku budyneczku ze ścianami pomalowanymi na żółty kolor. W oknie dostrzeżesz postać generalissimusa - wymierz w nią swoją pukawkę (#16). Nie musisz celować zbyt dokładnie (np. w głowę).

[17]

[18]

Chwilę potem pociągnij za spust (#17). Trafiony Vasqueza zostanie odrzucony do tyłu impetem uderzenia kuli (#18). Facet jednak przeżyje jakimś cudem.

No i rozpocznie się kanonada - w sumie dosyć słaba, jeśli wcześniej pozdejmowałeś większość strażników. Teraz wystrzelaj pozostałych niedobruchów kręcących się po terenie rafinerii uważając ewentualnie by nie zrobić krzywdy cywilom (robotnikom) (#19).

[19]

[20]

Kiedy strzelanina ucichnie i sytuacja wyda się być opanowana musisz znowu zrobić użytek ze swojej liny zakończonej kotwicą. Spójrz do góry i zahacz ją o konar zwisający nad twoją głową, wskazywany oczywiście czerwonym kółeczkiem (#20).

Następnie opuść się po linie na dół, na teren rafinerii. Tam możesz ewentualnie zabrać jednemu z zabitych karabin szturmowy wraz z amunicją (#21), który powinien lepiej spisywać się podczas walki na bliskim dystansie pośród tych fabrycznych instalacji. Okazuje się, że Vasquez zdołał jednak dać nogę ze spotkania ocalając swoją skórę, a dodatkowo ów osobnik uprowadził ze sobą zdekonspirowanego już Rodrigueza. Powinieneś teraz biec za uciekającym pojazdem generała - ten ucieka Hummerem. Nie pali się jednak - i tak nie jesteś w stanie go na razie dogonić.

[21]

[22]

Przeczesz teren tej rafinerii likwidując niedobitków wroga i kolekcjonując fanty w rodzaju dodatkowych apteczek medycznych. Następnie skieruj się w stronę bramy (#22), wyjścia z tej lokacji.

Zasuwaj w kierunku wskazywanym na ekranie białymi kropkami, docierając w końcu do jakiejś rybackiej wioski (#23). Przebij się przez nią wykańczając wszystkich niedobruchów, którzy staną na twojej drodze. Liczy się refleks i celne oko, czyli umiejętności, którymi musisz się wykazywać także w wielu innych shooterach i które z pewnością zdołałeś już nabyć grając w takie strzelanki. W wiosce jest trochę beczek - można w nie strzelać powodując eksplozje i śmierć przebiegających w pobliżu żołdaków junty.

[23]

[24]

Jeśli gęsto tutaj rosnące zarośla przeszkadzają ci w dostrzeganiu wrogów wejdź wyżej, na werandę którejś z tutejszych "chat baby Jagi" posadowionych na palach (#24).

Kieruj