7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do strzelaniny pt. Sniper Elite zawiera wyczerpującą charakterystykę każdej misji, obecnej w grze. Opis przejścia uzupełniają mapki wszystkich kluczowych lokacji.
Sniper Elite: Berlin 1945 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra akcji typu stealth zrealizowana przez zespół developerski Rebellion Software. Akcja rozgrywa się wiosną 1945 roku w ostatnich dniach II Wojny Światowej oraz rosyjsko-niemieckiej bitwy o stolicę III Rzeszy i zarazem na początku Zimnej Wojny.
Gra Sniper Elite: Berlin 1945, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 43
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=878
Szeregowy, baczność! Cieszę się, że wreszcie raczyliście stawić się na odprawie. Przed wejściem tutaj, otrzymaliście wyczerpującą dokumentację traktującą o wszystkich zadaniach, którym niebawem stawicie czoła. Jeśli pozycja wroga będzie dla Was zagadką, wystarczy że spojrzycie na odpowiednią mapę. Kiedy zgubicie drogę wśród zabudowań nieprzyjaciela, zerknijcie na mapę. Będziecie na nią patrzeć nawet w chwilach zwątpienia, trzęsąc się ze strachu za kawałkiem zbutwiałego drewna w czasie, gdy snajper wroga będzie próbował odstrzelić Wam łeb! A na dodatek otrzymacie też szczegółowe wskazówki na temat lokalizacji i rozmieszczenia zapasów amunicji.
Terrag (www.gry-online.pl)
Do misji załączyłem stosowne mapy na których naniesione zostały wszystkie cele które w danym zadaniu dyktuje nam gra. Jeśli w trakcie rozgrywki będziemy mieli powiedzmy dwa cele, a na mapie odnajdziemy pięć - bez obaw, w trakcie wykonywania misji, na pewno pojawią się kolejne, brakujące cele.
Kolejnym wspólnym elementem prawie wszystkich map, jest występowanie zaznaczonej na żółto trasy, oraz naniesionych na nią, pomarańczowych znaczników kierunku poruszania się. Poradnik każdorazowo odnosi się do właśnie tej, konkretnej ścieżki.
Poniżej legenda zastosowanych oznaczeń:
Cel główny, wyszczególniony przez grę na pewnym etapie wykonywania danej misji. Odwołania w tekście - [01].
Punkt orientacyjny, pomagający określić dokładne położenie ważnego obiektu / lokacji na danej mapie. Odwołanie w tekście - [01].
Wrogi żołnierz. Może być to oficer z pistoletem, albo standardowy przeciwnik z karabinem maszynowym w ręku.
Snajper. W większości przypadków znajdziemy takiego przeciwnika na dachu budynku, lub też w oknie. Czasami możemy go jednak znaleźć w ruinach budynku, czy na ulicy.
Czołg, pojazd pancerny, dżip, lub ciężarówka. W skrócie - pojazd, który się porusza, a my zazwyczaj możemy go unieszkodliwić. Na mapach często oznacza miejsce wybuchu.
Ostatnią kwestią wymagającą wzmianki jest sposób oznaczeń załączonych obrazków. Odpowiednio - [1] oznacza ten umieszczony po lewej, a [2] po prawej stronie. Przedmioty, które zdobywamy, wyróżnione zostały natomiast kolorem pomarańczowym.
Poniżej garść uniwersalnych wskazówek, które powinny nieco ułatwić przygodę z grą:
Najpierw zastanawiamy się które miejsce na mapie byłoby dla nas najbardziej odpowiednie do oddania strzału, a potem upewniamy się, że któryś z wrogów już nie wpadł na ten sam pomysł. Po kilku misjach powinniśmy już automatycznie zwracać większą uwagę na potencjalne miejsca, w których może ukryć się snajper.
Bieg otwartą ulicą to bardzo zły pomysł. Wykorzystujemy fakt, że większość budynków w świecie gry jest zniszczona, a zgliszcza i wraki samochodów walają się po ulicach. Po dłuższym czasie stosowania tego typu taktyki, sam pomysł przebiegnięcia przez sam środek pustego placu będzie wydawał nam się niedorzeczny.
Kiedy zabijamy na odległość z użyciem karabinu snajperskiego, istotne jest, aby po pociągnięciu za spust, przemieścić się w inne miejsce. Może to być nawet kilka kroków, czy choćby atak z drugiej strony chroniącej nas barykady. Przeciwnicy zazwyczaj są świadomi tego skąd padł strzał i jeśli pozostaniemy w tym samym miejscu, szansa na to że zostaniemy zaatakowani rośnie kilkakrotnie.
Jeśli mamy w zwyczaju słuchać swojej muzyki w trakcie grania w gry, to w tym przypadku jest to bardzo, ale to bardzo zły pomysł. Rozmowy żołnierzy, ich kroki, warkot silnika nadjeżdżającej ciężarówki... to wszystko sprawia, że możemy wyprzedzić wroga o kilka cennych sekund i uratować własną skórę. Dlatego cały czas wsłuchujemy się w dźwięki otaczającego nas świata.
Ten punkt jest prostą konsekwencją poprzedniego. W niektórych misjach usłyszymy wyraźne odgłosy, które porównać można do dźwięku spadających bomb. Jeśli w tym momencie wystrzelimy z naszego karabinu snajperskiego, to jest duża szansa na to, że przeciwnicy nie zorientują się w sytuacji. Oczywiście zawsze może nas wydać ciało ofiary, dlatego też...
Sytuacje