Silent Hill: Downpour - poradnik do gry - Michał Rutkowski - ebook

Silent Hill: Downpour - poradnik do gry ebook

Michał Rutkowski

0,0

Opis

Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego oraz wszystkich zadań pobocznych. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również rozwiązania zagadek, mapy, lokalizacje wszystkich notatek dziennika i wiele innych.

Silent Hill: Downpour - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja główna - droga do budynku mieszkalnego (Silent Hill cz.1)
  • Misje poboczne (1) (Silent Hill cz.1)
  • Misja główna - uruchomienie kolejki (Devil's Pit)
  • Misja główna - droga do budynku Centennial (Silent Hill cz.2)
  • Misje poboczne (2) (Silent Hill cz.1)
  • Misja główna - wyjście z budynku (Budynek mieszkalny)
  • Misja główna - szyfr do drzwi pancernych (Budenk Centennial)
  • Misja główna - w środku Devil's Pitstop (Devil's Pitstop)
  • Osiągnięcia i trofea
  • Misja główna - 18ste piętro (Budenk Centennial)

Informacja o grze

Silent Hill: Downpour to ósma odsłona cyklu utrzymanych w konwencji survival-horroru gier akcji wydawanych przez firmę Konami. Za deweloping tytułu odpowiada słowackie studio Vatra Games. Gracze wcielają się w rolę Murphy’ego Pendletona, więźnia, któremu udaje się zbiec z konwoju i schronić w okrytym złą sławą miasteczku Silent Hill. Rozgrywka łączy elementy akcji (walka z koszmarnymi potworami) z zagadkami logicznymi.

Gra Silent Hill: Downpour, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 78

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Silent Hill:Downpourporadnik do gry

autor: "Michał Rutkowski"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1238

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Silent Hill - Downpour

Las - Misja główna - droga do Devil's Pitstop

Devil's Pitstop

Misja główna - w środku Devil's Pitstop

Misja główna - inny wymiar

Misja główna - powrót do rzeczywistości

Misja główna - automat Jail Break

Devil's Pit

Misja główna - kolejka

Misja główna - zawory wodne

Misja główna - niższy poziom Devil's Pit

Misja główna - uruchomienie kolejki

Silent Hill cz.1

Misja główna - droga do budynku mieszkalnego

Misje poboczne (1)

Misje poboczne (2)

Budynek mieszkalny

Misja główna - wyjście z budynku

Misje poboczne

Silent Hill cz.2

Misja główna - droga do budynku Centennial

Misje poboczne (1)

Misje poboczne (2)

Budenk Centennial

Misja główna - parking

Misja główna - pierwsze piętro

Misja główna - drugie piętro

Misja główna - ułożenie kopert

Misja główna - trzecie piętro

Misja główna - szyfr do drzwi pancernych

Misja główna - 18ste piętro

Misja główna - inny wymiar

Silent Hill cz.3

Misja główna - droga do Klasztoru

Misje poboczne (1)

Misje poboczne (2)

Klasztor

Misja główna - parter

Misja główna - poem fragment

Misja główna - pomieszczenie ze sceną

Misja główna - skrzynia w domku na scenie

Misja główna - II piętro szkoły

Misja główna - pomieszczenie z rentgenem i zwłokami

Misja główna - inny wymiar

Misja główna - Bogeyman- runda 1

Misja główna - inny wymiar, pomieszczenie ze sceną

Misja główna - Bogeyman- runda 2

Silent Hill cz.4

Misja główna - droga do łódki

Misje poboczne (1)

Misje poboczne (2)

Misje poboczne (3)

Misje poboczne (4)

Więzienie

Misja główna - block A3

Misja główna - block A2 i A3

Misja główna - Ckeckout Zone

Misja główna - stołówka

Misja główna - inny wymiar

Misja główna - Inny wymiar, obracane pomieszczenia

Misja główna - inny wymiar, dziedziniec

Misja główna - inny wymiar, blok cel

Misja główna - ostatni boss

Notki (1)

Notki (2)

Notki (3)

Notki (4)

Zakończenia gry

Osiągnięcia i trofea

Poradnik do gry - Silent Hill - Downpour

Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego gry oraz wszystkich zadań pobocznych, w kolejności eliminującej niepotrzebny backtracking i oszczędzający mnóstwo nerwów i czasu. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również:

Rozwiązania zagadek

- wraz z położeniem przedmiotów związanych z zagadkami dla wszystkich poziomów trudności gry.

Mapy

- wskazujące dokładną drogę do kolejnych celów w grze.

Lokalizacje wszystkich notatek dziennika

- w tym również, wszystkich map w grze.

Wszystkie zakończenia gry

- wymagania, które trzeba spełnić, aby zobaczyć różne zakończenia.

Lista osiągnięć i trofeów

- opis zdobycia wszystkich osiągnięć w grze.

Oznaczenia użyte w opisie

Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi.

Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku. Notki rozsiane są po całej grze. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie, będziesz musiał odwiedzić wiele lokacji dodatkowych, nie powiązanych z głównym wątkiem gry.

Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę.

Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach. Kolejne części misji, opisane są w kolejności, która zaoszczędzi Ci sporo niepotrzebnych wycieczek. Wszystkie misje oprócz Diggind Up the Past możesz wykonać w pierwszym przejściu gry. Wielu misji pobocznych nie da się zakończyć w danej chwili, dlatego podzielone są na części.

Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek. W zależności od dokonanego wyboru pewne przedmioty znajdą się w różnych miejscach. Inna będzie też ilość wskazówek do zagadek. W poniższym poradniku, w nawiasie znajdziecie jakiego poziomu trudności zagadek, dotyczy dana lokalizacja przedmiotu.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Las - Misja główna - droga do Devil's Pitstop

Misja główna: droga do Devil's Pitstop

Po przejęciu kontroli nad postacią, podążaj za strażnikiem wzdłuż korytarza, aż dojedziesz do drzwi. Za drzwiami znajdziesz się w pomieszczeniu z prysznicami. Posłuchaj wskazówek strażnika i odkręć wodę przy kilku prysznicach (czerwone kółko), aż wytworzy się wystarczająco dużo pary. Następnie podnieś jedną z dwóch broni leżących na ławce (czerwona strzałka). Po przerywniku zaatakuj dawnego sąsiada. Po kolejnym przerywniku podnieś drugą broń z ławki i ponownie zaatakuj więźnia. Potem dokończ dzieła gołymi pięściami.

Po kolejnym przerywniku, ponownie podążaj wzdłuż korytarza do windy.

Po odzyskaniu przytomności, przejdź pod zawalonym drzewem na wprost autobusu. Zaraz za wronami dojdziesz do rozdroża. Wybierz prawą ścieżkę, którą trafisz do następnego zwalonego drzewa, po którym przejdź na drugą stronę urwiska. Kiedy to zrobisz, drzewo spadnie w przepaść, a Ty spróbuj wspiąć się na skały przed Tobą. Teraz możesz dokonać wyboru, czy pomóc policjantce, czy zostawić ją. Po przerywniku ponownie spróbuj wspiąć się w górę.

Po wyjściu na ulicę podążaj w lewo. Dojdziesz do stacji benzynowej, gdzie na ławce znajdziesz mapę (prawa strzałka). Podnieś klucz francuski ze skrzynki z narzędziami (lewa strzałka) i zniszcz atakiem kłódkę (czerwone kółko). Na prawo od przejścia znajdziesz latarkę. Po przejściu na drugą stronę wejdź po drabinie, na rogu budynku, na dach stacji. Przejdź na przeciwną stronę budynku i zeskocz na dół.

Przejdź pod paletą na dwóch beczkach, a przed sobą ujrzysz tył sklepu z pamiątkami (The Souvenir Shope). Przejdź na jego przód i idź po schodach do góry. Wejdź do środka budynku. Tam na lewo od wejścia podniesiesz Game Tokens.

Opuść sklep i śledź dwa ślady zadrapania na deskach/drodze, aż ponownie dojdziesz do głównej ulicy. Idź w prawo, a po lewej stronie zobaczysz zajazd/bar Devil's Pitstop. Po przerywniku przejdź na prawą stronę baru. Przejdź przez dziurę w płocie, znajdującą się między beczkami. Znajdziesz się na tyłach baru. Musisz zniszczyć kłódkę na tylnich drzwiach do baru. Jeżeli nie masz broni, przejdź pod kolejną przeszkodą na wprost od drzwi, gdzie na beczce znajdziesz klucz francuski.

Devil's Pitstop

Misja główna - w środku Devil's Pitstop

Misja główna: w środku Devil's Pitstop

W środku w lewym dolnym rogu, na stoliku znajdziesz mapę. Natomiast w lewym górnym rogu, na siedzeniu, Walkie-Talkie. W prawym górnym rogu, na stoliku podniesiesz notkę (na lewo od przejścia do toalet). Przejdź za bar i podejdź do kasy, skąd zabierzesz Money. Na prawo od wejścia do męskiej toalety, na półce znajdziesz apteczkę.

Kiedy przejdziesz do kuchni na prawej ścianie od wejścia jest następna apteczka. Przejdź na drugą stronę kuchni i zakręć gaz przy kuchence. Pomieszczenie ogarnie pożar.

Misja główna - inny wymiar

Misja główna: inny wymiar

Użyj alarmu przeciwpożarowego (lewe kółko). Następnie użyj pokrętła za drewnianą ścianą, która się rozpadnie (prawe kółko). Screen robiony jest z perspektywy wejścia do kuchni.

W ten sposób otworzysz nowe przejście. Podążaj schodami i przejdź przez drzwi. Dojdź do końca korytarza i w pomieszczeniu obróć obraz. Przejdź przez nowo otwarte przejście. W środku, po chwili zacznie ścigać Cię otchłań. Odbij w lewy korytarz i biegnij korytarzem, po drodze przewracając klatki, które będziesz mijać.

Dojdziesz