Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego oraz wszystkich zadań pobocznych. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również rozwiązania zagadek, mapy, lokalizacje wszystkich notatek dziennika i wiele innych.
Silent Hill: Downpour - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Silent Hill: Downpour to ósma odsłona cyklu utrzymanych w konwencji survival-horroru gier akcji wydawanych przez firmę Konami. Za deweloping tytułu odpowiada słowackie studio Vatra Games. Gracze wcielają się w rolę Murphy’ego Pendletona, więźnia, któremu udaje się zbiec z konwoju i schronić w okrytym złą sławą miasteczku Silent Hill. Rozgrywka łączy elementy akcji (walka z koszmarnymi potworami) z zagadkami logicznymi.
Gra Silent Hill: Downpour, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 78
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1238
Misja główna - w środku Devil's Pitstop
Misja główna - inny wymiar
Misja główna - powrót do rzeczywistości
Misja główna - automat Jail Break
Misja główna - kolejka
Misja główna - zawory wodne
Misja główna - niższy poziom Devil's Pit
Misja główna - uruchomienie kolejki
Misja główna - droga do budynku mieszkalnego
Misje poboczne (1)
Misje poboczne (2)
Misja główna - wyjście z budynku
Misje poboczne
Misja główna - droga do budynku Centennial
Misje poboczne (1)
Misje poboczne (2)
Misja główna - parking
Misja główna - pierwsze piętro
Misja główna - drugie piętro
Misja główna - ułożenie kopert
Misja główna - trzecie piętro
Misja główna - szyfr do drzwi pancernych
Misja główna - 18ste piętro
Misja główna - inny wymiar
Misja główna - droga do Klasztoru
Misje poboczne (1)
Misje poboczne (2)
Misja główna - parter
Misja główna - poem fragment
Misja główna - pomieszczenie ze sceną
Misja główna - skrzynia w domku na scenie
Misja główna - II piętro szkoły
Misja główna - pomieszczenie z rentgenem i zwłokami
Misja główna - inny wymiar
Misja główna - Bogeyman- runda 1
Misja główna - inny wymiar, pomieszczenie ze sceną
Misja główna - Bogeyman- runda 2
Misja główna - droga do łódki
Misje poboczne (1)
Misje poboczne (2)
Misje poboczne (3)
Misje poboczne (4)
Misja główna - block A3
Misja główna - block A2 i A3
Misja główna - Ckeckout Zone
Misja główna - stołówka
Misja główna - inny wymiar
Misja główna - Inny wymiar, obracane pomieszczenia
Misja główna - inny wymiar, dziedziniec
Misja główna - inny wymiar, blok cel
Misja główna - ostatni boss
Poradnik do gry Silent Hill: Downpour zawiera dokładny opis przejścia wątku głównego gry oraz wszystkich zadań pobocznych, w kolejności eliminującej niepotrzebny backtracking i oszczędzający mnóstwo nerwów i czasu. Ponadto w poniższym poradniku znajdują się również:
Rozwiązania zagadek
- wraz z położeniem przedmiotów związanych z zagadkami dla wszystkich poziomów trudności gry.
Mapy
- wskazujące dokładną drogę do kolejnych celów w grze.
Lokalizacje wszystkich notatek dziennika
- w tym również, wszystkich map w grze.
Wszystkie zakończenia gry
- wymagania, które trzeba spełnić, aby zobaczyć różne zakończenia.
Lista osiągnięć i trofeów
- opis zdobycia wszystkich osiągnięć w grze.
Kolor brązowy: tym kolorem oznaczone są wszystkie przedmioty powiązane z misjami głównymi i pobocznymi.
Kolor niebieski: oznaczenia użyte dla notatek, które uzupełniają wpisy w Twoim dzienniku. Notki rozsiane są po całej grze. Jeżeli chcesz zebrać wszystkie, będziesz musiał odwiedzić wiele lokacji dodatkowych, nie powiązanych z głównym wątkiem gry.
Kolor zielony: kolor oznaczający apteczkę, broń lub mapę.
Kolor pomarańczowy: misje poboczne w akapitach. Kolejne części misji, opisane są w kolejności, która zaoszczędzi Ci sporo niepotrzebnych wycieczek. Wszystkie misje oprócz Diggind Up the Past możesz wykonać w pierwszym przejściu gry. Wielu misji pobocznych nie da się zakończyć w danej chwili, dlatego podzielone są na części.
Poziom trudności: na początku gry, zdecydujesz o poziomie trudności samej gry jak i zagadek. W zależności od dokonanego wyboru pewne przedmioty znajdą się w różnych miejscach. Inna będzie też ilość wskazówek do zagadek. W poniższym poradniku, w nawiasie znajdziecie jakiego poziomu trudności zagadek, dotyczy dana lokalizacja przedmiotu.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
Po przejęciu kontroli nad postacią, podążaj za strażnikiem wzdłuż korytarza, aż dojedziesz do drzwi. Za drzwiami znajdziesz się w pomieszczeniu z prysznicami. Posłuchaj wskazówek strażnika i odkręć wodę przy kilku prysznicach (czerwone kółko), aż wytworzy się wystarczająco dużo pary. Następnie podnieś jedną z dwóch broni leżących na ławce (czerwona strzałka). Po przerywniku zaatakuj dawnego sąsiada. Po kolejnym przerywniku podnieś drugą broń z ławki i ponownie zaatakuj więźnia. Potem dokończ dzieła gołymi pięściami.
Po kolejnym przerywniku, ponownie podążaj wzdłuż korytarza do windy.
Po odzyskaniu przytomności, przejdź pod zawalonym drzewem na wprost autobusu. Zaraz za wronami dojdziesz do rozdroża. Wybierz prawą ścieżkę, którą trafisz do następnego zwalonego drzewa, po którym przejdź na drugą stronę urwiska. Kiedy to zrobisz, drzewo spadnie w przepaść, a Ty spróbuj wspiąć się na skały przed Tobą. Teraz możesz dokonać wyboru, czy pomóc policjantce, czy zostawić ją. Po przerywniku ponownie spróbuj wspiąć się w górę.
Po wyjściu na ulicę podążaj w lewo. Dojdziesz do stacji benzynowej, gdzie na ławce znajdziesz mapę (prawa strzałka). Podnieś klucz francuski ze skrzynki z narzędziami (lewa strzałka) i zniszcz atakiem kłódkę (czerwone kółko). Na prawo od przejścia znajdziesz latarkę. Po przejściu na drugą stronę wejdź po drabinie, na rogu budynku, na dach stacji. Przejdź na przeciwną stronę budynku i zeskocz na dół.
Przejdź pod paletą na dwóch beczkach, a przed sobą ujrzysz tył sklepu z pamiątkami (The Souvenir Shope). Przejdź na jego przód i idź po schodach do góry. Wejdź do środka budynku. Tam na lewo od wejścia podniesiesz Game Tokens.
Opuść sklep i śledź dwa ślady zadrapania na deskach/drodze, aż ponownie dojdziesz do głównej ulicy. Idź w prawo, a po lewej stronie zobaczysz zajazd/bar Devil's Pitstop. Po przerywniku przejdź na prawą stronę baru. Przejdź przez dziurę w płocie, znajdującą się między beczkami. Znajdziesz się na tyłach baru. Musisz zniszczyć kłódkę na tylnich drzwiach do baru. Jeżeli nie masz broni, przejdź pod kolejną przeszkodą na wprost od drzwi, gdzie na beczce znajdziesz klucz francuski.
W środku w lewym dolnym rogu, na stoliku znajdziesz mapę. Natomiast w lewym górnym rogu, na siedzeniu, Walkie-Talkie. W prawym górnym rogu, na stoliku podniesiesz notkę (na lewo od przejścia do toalet). Przejdź za bar i podejdź do kasy, skąd zabierzesz Money. Na prawo od wejścia do męskiej toalety, na półce znajdziesz apteczkę.
Kiedy przejdziesz do kuchni na prawej ścianie od wejścia jest następna apteczka. Przejdź na drugą stronę kuchni i zakręć gaz przy kuchence. Pomieszczenie ogarnie pożar.
Użyj alarmu przeciwpożarowego (lewe kółko). Następnie użyj pokrętła za drewnianą ścianą, która się rozpadnie (prawe kółko). Screen robiony jest z perspektywy wejścia do kuchni.
W ten sposób otworzysz nowe przejście. Podążaj schodami i przejdź przez drzwi. Dojdź do końca korytarza i w pomieszczeniu obróć obraz. Przejdź przez nowo otwarte przejście. W środku, po chwili zacznie ścigać Cię otchłań. Odbij w lewy korytarz i biegnij korytarzem, po drodze przewracając klatki, które będziesz mijać.
Dojdziesz