Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0

Opis

Poradnik do horroru Silent Hill 4: The Room, oprócz rozbudowanego i kompletnego opisu przejścia gry, zawiera także garść wskazówek, a także zestawienia przeciwników i broni oraz objaśnienia sekretów zawartych w grze.

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Podziemne przejście (1) (Etap 2)
  • Podziemne przejście (2) (Etap 2)
  • Las (1) (Etap 3)
  • Las (2) (Etap 3)
  • Podziemne przejście (4) (Etap 2)
  • Podziemne przejście (3) (Etap 2)
  • Podziemne przejście (5) (Etap 2)
  • Podziemne przejście (8) (Etap 2)
  • Podwodne więzienie (1) (Etap 4)
  • Pokój 302 (2) (Etap 1)

Informacja o grze

Kolejna odsłona niezwykle popularnej przygodowej gry akcji zrealizowanej w konwencji horroru, pochodzącej z koncernu Konami. Tradycyjnie już tytuł ten przeznaczony jest wyłącznie dla osób o mocnych nerwach.

Gra Silent Hill 4: The Room, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 56

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Silent Hill 4:The Roomporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=307

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Wskazówki

Przeciwnicy

Broń

Sekrety

Etap 1

Pokój 302 (1)

Pokój 302 (2)

Pokój 302 (3)

Etap 2

Podziemne przejście (1)

Podziemne przejście (2)

Podziemne przejście (3)

Podziemne przejście (4)

Podziemne przejście (5)

Podziemne przejście (6)

Podziemne przejście (7)

Podziemne przejście (8)

Etap 3

Las (1)

Las (2)

Las (3)

Las (4)

Las (5)

Etap 4

Podwodne więzienie (1)

Podwodne więzienie (2)

Podwodne więzienie (3)

Podwodne więzienie (4)

Podwodne więzienie (5)

Etap 5

Świat budynków (1)

Świat budynków (2)

Świat budynków (3)

Świat budynków (4)

Etap 6

Świat apartamentów (1)

Świat apartamentów (2)

Świat apartamentów (3)

Świat apartamentów (4)

Świat apartamentów (5)

Etap 7

Szpital (1)

Szpital (2)

Szpital (3)

Etap 8

Dworzec po raz drugi (1)

Dworzec po raz drugi (2)

Dworzec po raz drugi (3)

Dworzec po raz drugi (4)

Dworzec po raz drugi (5)

Etap 9

Las po raz drugi (1)

Las po raz drugi (2)

Las po raz drugi (3)

Las po raz drugi (4)

Las po raz drugi (5)

Etap 10

Wodne więzienie po raz drugi (1)

Wodne więzienie po raz drugi (2)

Wodne więzienie po raz drugi (3)

Wodne więzienie po raz drugi (4)

Etap 11

Świat budynków po raz drugi (1)

Świat budynków po raz drugi (2)

Świat budynków po raz drugi (3)

Świat budynków po raz drugi (4)

Świat budynków po raz drugi (5)

Świat budynków po raz drugi (6)

Etap 12

Pokój 302 przeszłości (1)

Pokój 302 przeszłości (2)

Etap 13

Po wyjściu z pokoju 302 (1)

Po wyjściu z pokoju 302 (2)

Po wyjściu z pokoju 302 (3)

Etap 14 - Ostatni pojedynek

Zakończenia

Wprowadzenie

Silent Hill to najsłynniejsza seria horrorów na pecety. Czwarta część przedstawia historię mężczyzny, który został więźniem własnego mieszkania. Ja postaram się pomóc wam w pomyślnym dobrnięciu do finału gry. Niniejszy poradnik, oprócz rozbudowanego i kompletnego opisu przejścia gry, zawiera także garść wskazówek, a także zestawienia przeciwników i broni oraz objaśnienia sekretów zawartych w grze. Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Wskazówki

Podczas walki pamiętaj o unikach, jakie może wykonywać bohater. Wielokroć mogą ci one oszczędzić utratę zdrowia. Aby wykonać uskok w bok, przytrzymaj prawy przycisk myszy i wduś prawy SHIFT.

Staraj się marnować podczas gry jak najmniej apteczek. Pamiętaj, że możesz leczyć się podczas wizyty w swoim mieszkaniu. Natomiast od pewnego momentu nie będziesz mógł tego robić, więc wtedy szczególnie przydadzą ci się środki leczące.

Oszczędzaj także amunicję. Ze słabszymi przeciwnikami rozprawiaj się używając broni kontaktowej. Amunicja przyda ci się podczas trudniejszych walk, zwłaszcza z bossami.

Pamiętaj o dobijaniu leżących przeciwników. Gdy jeden z wrogów padnie na ziemię, podejdź do niego i dobij nogą, aby mieć z nim spokój już na stałe.

Nowym elementem w SH4 jest wskaźnik odwzorowujący siłę uderzeń Henry'ego. Mieści się on obok paska energii. Po każdym celnym uderzeniu wskaźnik ten zapełnia się i po osiągnięciu końcowej granicy bohater może zadać wzmocniony cios.

Kolejnym novum jest ograniczenie pojemności inwentarza bohatera. Teraz może on nosić przy sobie dziesięć przedmiotów (ale na przykład jedna paczka amunicji zajmuje jedno miejsce, dwie - dwa miejsca itd.). Dlatego ostrożnie gospodaruj wolnym miejscem w "kieszeni" Henry'ego. Zbędne przedmioty możesz przechowywać w skrzyni w mieszkaniu.

Nie można też zapisywać stanu gry w dowolnym momencie. Tego procesu możesz dokonać tylko w mieszkaniu, przy pomarańczowym dzienniku. Mimo to staraj się zapisywać w miarę często.

Przeciwnicy

Zmutowane psy

Tych przeciwników będziesz spotykał praktycznie na każdym etapie. Psy nie są trudne do pokonania, aczkolwiek musisz uważać na ich ataki. Gdy się do nich zbliżysz lub zadasz cios, odbiegną parę kroków w tył, starając się zaatakować cię z rozbiegu. W takiej sytuacji wykonuj uskok.

Dwugłowe pokraki

Te potwory z dwiema głowami niemowląt, ciałem pokrytym piórami i długimi łapami, są dość niebezpiecznymi wrogami. Najlepiej jest je zagonić pod ścianę lub do rogu i wtedy zadawać jak najwięcej ciosów. Musisz uważać na ich ataki, gdyż zabierają one sporo zdrowia.

Małpowate stwory

Przeciwnicy, którzy - wbrew pozorom - nie są trudni do pokonania. Ich ataki nie są zbyt groźne. Aby powalić je na ziemię, wystarczy cztery-pięć razy uderzyć jedną ze skutecznych broni kontaktowych.

Złe duchy

Ten typ wrogów jest bardzo powszechny. Zarazem są one bardzo trudne do pokonania, zważywszy ich zdolność odradzania się. Do krainy wiecznych łowów można je wysłać tylko przebijając Mieczem Posłuszeństwa (Sword of Obedience).

Bekające mutanty

Od razu przepraszam za nazwę tych potworów, ale zapewne większość z was będzie je kojarzyć z dźwiękiem przypominającym beknięcie. Wydają go po każdorazowym otrzymaniu ciosu. Wszyscy tego typu wrogowie posiadają broń do walki wręcz, którą posługują się bardzo dobrze, więc musisz być ostrożny podczas spotkań z nimi.

Węże

Są one niemalże nieszkodliwe, gdyż w ogóle cię nie atakują. Jedyne obrażenia zadają ci podczas bezpośredniego spotkania. Wystarczy uważać, aby na nie nie nadepnąć i eliminować przy wykorzystaniu pierwszej lepszej broni kontaktowej.

Duchy ścienne

Jest