Sam  Max: Season 1 – Culture Shock - poradnik do gry - Artur "Metatron" Falkowski - ebook
PROMOCJA

Sam Max: Season 1 – Culture Shock - poradnik do gry ebook

Artur "Metatron" Falkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do nieskomplikowanej, aczkolwiek niezmiernie zabawnej przygodówki Sam & Max: Season 1 - Culture Shock opisuje krok po kroku przejście całej gry, prowadząc dwójkę najbardziej zwariowanych detektywów na świecie do rozwiązania kolejnej zagadki.

Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Część IV – Psychoanaliza na zamówienie
  • Część VII – Finał
  • Część VI – Na ratunek Maksowi
  • Część V – W okowach hipnozy
  • Część III – Psychoterapia grupowa
  • Część II – Zapomniane telewizyjne gwiazdy
  • Część I – Gdzie jest telefon?

Informacja o grze

Sam & Max: Season 1 to produkcja, która została przygotowana przez zespół Telltale Games, znany m.in. ze stworzenia gry Bone. Podobnie jak wspomniany tu tytuł, Sam & Max jest grą epizodyczną.

Gra Sam & Max: Season 1 – Culture Shock, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 19

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Sam & Max:Season 1 - Culture Shockporadnik do gry

autor: Artur "Metatron" Falkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=560

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Część I - Gdzie jest telefon?

Część II - Zapomniane telewizyjne gwiazdy

Część III - Psychoterapia grupowa

Część IV - Psychoanaliza na zamówienie

Część V - W okowach hipnozy

Część VI - Na ratunek Maksowi

Część VII - Finał

Wstęp

Sam & Max: Culture Shock nie zaliczyłbym do najtrudniejszych przygodówek. Brak w niej skomplikowanych zagadek rodem z Mysta, nie ma też możliwości popełnienia nieodwracalnego błędu. Większość naszych zadań sprowadza się do odnalezienia danego przedmiotu i użycia go w odpowiednim miejscu. Takie rozwiązanie jest przyjemne, ale czasami może prowadzić do tego, że zatniemy się w pewnym momencie tylko z tego powodu, że nie odnaleźliśmy jakiejś nierzucającej się w oczy rzeczy, a co za tym idzie, nie możemy pchnąć akcji do przodu. Zazwyczaj takie sytuacje kończą się bieganiem po dostępnych lokacjach i bezmyślnym klikaniem po ekranie z nadzieją, że w końcu natrafi się na brakujący przedmiot. Przyznać trzeba, że mocno to psuje zabawę.

Dlatego właśnie powstał ten poradnik. Pomimo tego, że opisałem w nim krok po kroku przejście całej gry, odradzam posiłkowanie się nim na każdym kroku. Drastycznie skróci to czas rozgrywki, a jednocześnie pozbawi was wielu przezabawnych dialogów i scenek. Dlatego proponowałbym samodzielne przechodzenie gry, zapoznawaniem się z komentarzami bohaterów dotyczącymi różnych przedmiotów i całkowite wyczerpywanie tematów rozmów z napotkanymi postaciami. Kiedy jednak poczujecie się zagubieni, wesprzyjcie się wskazówkami zamieszczonymi w niniejszym poradniku.

Zanim rozpoczniecie zabawę z dwójką najbardziej zwariowanych detektywów na świecie, weźcie pod uwagę fakt, że większość zawartego w grze humoru opiera się na żartach słownych. Dlatego też granie w nowe przygody Sama i Maksa wymaga znajomości języka angielskiego.

Artur "Metatron" Falkowski