Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry - Krzysztof "Sukkub" Szulc - ebook

Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry ebook

Krzysztof "Sukkub" Szulc

0,0

Opis

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o Return to Castle Wolfenstein, ale boicie się zapytać. Solucja, lista sekretów, opis wrogich jednostek i oddanego do naszej dyspozycji arsenału broni, to to, co znalazło się w tym poradniku.

Return to Castle Wolfenstein - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mission 3: Part 1
  • Mission 3: Part 2
  • Mission 2: Part 4
  • Mission 1: Part 1
  • Mission 7: Part 3
  • Mission 2: Part 2
  • Mission 2: Part 1
  • Mission 2: Part 3
  • Mission 4: Part 3
  • Mission 2: Part 5

Informacja o grze

Sequel legendarnej gry akcji/FPS, Wolfenstein 3D. Jego akcja przenosi nas do czasów II Wojny Światowej, gdzie pod postacią agenta B.J. Blazkowicza będziemy eksplorować wielki niemiecki zamek pełen groźnych wrogów.

Gra Return to Castle Wolfenstein, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 56

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Return to Castle Wolfensteinporadnik do gry

autor: Krzysztof "Sukkub" Szulc

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=114

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Przeciwnicy

Broń

Mission 1: Part 1

Mission 1: Part 2

Mission 1: Part 3

Mission 2: Part 1

Mission 2: Part 2

Mission 2: Part 3

Mission 2: Part 4

Mission 2: Part 5

Mission 3: Part 1

Mission 3: Part 2

Mission 3: Part 3

Mission 3: Part 4

Mission 4: Part 1

Mission 4: Part 2

Mission 4: Part 3

Mission 4: Part 4

Mission 5: Part 1

Mission 5: Part 2

Mission 5: Part 3

Mission 6: Part 1

Mission 6: Part 2

Mission 6: Part 3

Mission 6: Part 4

Mission 7: Part 1

Mission 7: Part 2

Mission 7: Part 3

Wprowadzenie

Wprowadzenie

Return to Castle Wolfenstein to sequel legendarnej gry akcji, praktycznie pierwszego przedstawiciela gatunku FPS - Wolfenstein 3D. Akcja przenosi nas w czasy II Wojny Światowej, gdzie wcielamy się w postać agenta B.J. Blazkowicza. Już od samego początku wszystko wygląda źle - nasz bohater jest zamknięty w jednej z cel nazistowskiego zamku Wolfenstein. Wokoło panoszy się zbuntowany owoc niemieckich naukowców - super żołnierze, tajna broń która miała przechylić szalę wojny na ich stronę, a obróciła się przeciwko własnym stwórcom. Poruszamy się po kilku wielkich poziomach. W nich napotykamy wielu wymagających przeciwników. Każdy z nich odznacza się dobrą sztuczną inteligencją, dzięki której na porządku dziennym są sytuacje gdy wróg odrzuca nasz granat, chowa się za przeszkodami, itp.

Do naszej dyspozycji oddano cały arsenał broni, między innymi karabin maszynowy M40, granaty, miotacz płomieni, itp. Czeka nas więc nie lada wyzwanie, wiele walki, eksploracje licznych tuneli i komnat, w sumie wszystko to co niegdyś stanowiło o sukcesie Wolfensteina oprawione w nowoczesną grafikę i pełne bajerów. Wprowadzono zaawansowany system symulacji odniesionych obrażeń ludzkiego ciała. Gra wykorzystuje osławiony silnik graficzny Quake III, a zarazem oferuje niezapomniany klimat pierwowzoru.

Przeciwnicy

SOLDIER - to najbardziej popularna jednostka w grze. Spotykamy różne odmiany żołnierzy, w zależności od lokacji. Występują w przeróżnych mundurach i nakryciach głowy, ale niemal zawsze wyposażeni są w karabin MP40 albo mausera. Zazwyczaj wystarczy klika strzałów w korpus lub jeden celny w głowę żeby ich pokonać. Wyjątek stanowią żołnierze wyposażeni w miotacze ognia. Są dobrze opancerzeni i należy z nimi walczyć na dystans.

NAZI OFFICER - spotykamy ich dość często na naszej drodze. Są bardzo mało odporni i zawsze wyposażeni tylko w lugera. Należy jednak pamiętać, że niemal nigdy nie występują samotnie. Zazwyczaj w ich pobliżu znajduje się co najmniej dwóch żołnierzy obstawy. W niektórych misjach mamy za zadanie zlikwidować konkretnych oficerów.

ELITE GUARD - ubrane w skórę młode Niemki są znacznie bardziej niebezpieczne niż na to wyglądają. Wyposażone są w karabiny sten, którymi są w stanie w krótkim czasie nafaszerować nas ołowiem. Poruszająs ię bardzo szybko i robią różne uniki (głównie przewrotki), przez co trudno je trafić. Na szczęście nie są zbytnio wytrzymałe - jeden strzał w głowę wystarczy. Zazwyczaj występują grupowo.

BLACK GUARD - to specjalny oddział spadochroniarzy i przyboczna straż Himmlera. Są sprytni, wytrzymali i bardzo niebezpieczni. Ich kombinezony i hełmy są tak wytrzymałe, że nawet strzelając w głowę musimy kilka razy trafić aby ich powalić. Stanowią podstawową jednostkę w końcowych etapach gry. Zazwyczaj wyposażeni są w śmiercionośny karabin spadochroniarski FG42.

ENGINEER - inżynierzy, technicy, zwykli pracownicy, to jedne z najsłabszych jednostek w grze. Wyposażeni są jedynie w pistolet luger, ale pojawiają się czasami także bez broni. To jest w sumie ich najniebezpieczniejsza strona - bywa tak, żei wchodzimy do pomieszczenia, w którym widzimy technika i nigdy nie wiemy czy wyjmie broń i zacznie do nas strzelać, czy też nie.

SCIENTIST - to obok inżynierów najsłabsze jednostki w grze. Zazwyczaj są nieuzbrojeni, chociaż niektórzy z nich wyposażeni są w lugera (zwłaszcza w końcowych etapach). Niejednokrotnie zobaczymy jak owoce ich eksperymentów (np. lopery) wymykają się spod kontroli i rozprawiają się z nimi w brutalny sposób.

ZOMBIE - przeciwnicy ci naprawdę potrafią zatruć nam życie. Są w stanie wysyłać duchy, które wysysają naszą energię. Najłatwiej zabijać je strzelając w głowę. Musimy pamiętać, że zombie, który nie wybucha, lecz pada na ziemię, po chwili podnosi się i walczy dalej. W walce z nimi bardzo skuteczne okazują się granaty. Plusem jest to, że atakują tak nas, jak i żołnierzy niemieckich.

ZOMBIE KNIGHT - wyposażeni są w tarcze, będące w stanie odbić nasze pociski, które na dodatek nas ranią. Musimy z nimi walczyć na krótki dystans, gdyż tylko wtedy odsłaniają się i możemy ich trafić. Druga metoda to zachodzenie ich od tyłu i strzelanie w plecy.

FIRE ZOMBIE - pojawiają się tylko kilkukrotnie. W zwarciu uderzają nas łapami, a na dystans zieją ogniem. Nawet jeżeli ogień nas dotknie, nie zapalamy się od razu. Dopiero dłuższy kontakt z płomieniami może nam zaszkodzić. Ich wytrzymałość jest zbliżona do zwykłych zombie. Walczymy z nimi na dystans.

LOPER - to jedne z najgroźniejszych jednostek w grze. Poruszają się tylko na łapach, ale są diabelnie szybkie. Rażą prądem, który w krótkim czasie jest w stanie pozbawić nas większości punktów życia. Walczyć z nim należy cały czas cofając się do tyłu, prowadząc równocześnie ostrzał. W walce w zwarciu nie mamy z nimi żadnych szans.

SUPER SOLDIER PROTOTYPE - kolejny