8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Resonance zawiera szczegółowy opis przejścia całego wątku fabularnego, jak również kompletne rozwiązania zagadek. Ponadto w solucji znajdziecie również sposoby uzyskania obu zakończeń gry wraz z wszystkimi wyborami i rozwiązaniami.
Resonance - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Resonance to przygodówka typu „point & click” , za powstanie której odpowiedzialne jest niezależne studio xii games. Jest to jednocześnie pierwsza produkcja tej grupy nastawiona na zysk finansowy.
Gra Resonance, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 36
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1246
Mieszkanie Eda
Godzina 6-28 - Anna
Godzina 6-55 - Ed
Godzina 7-05 - detektyw Bennet
Godzina 7-30 - Ray - Włamanie do komputera
Godzina 7-30 - Ray - Terminal
Juno Labs - Ed
W środku Juno labs - Ed i Bennet (1)
W środku Juno labs - Ed i Bennet (2)
Szpital - Anna
National Credit Systems - Ray
Hospital - Anna i Ray
Police Administration - Bennet
Tortoise Security - Bennet - Blue, Green
Tortoise Security - Bennet - Yellow, Red
Police Administration - Bennet, Anna, Ray
Tortoise Security - Anna
Juno Labratory - Ed
Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (1)
Juno laboratory - Ed, Anna, Ray, Bennet (2)
Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (1)
Vault - Anna, Ed, Ray, Bennet (2)
Edgetown - Ray, Bennet
Ed's apartment - Ray, Bennet
Police Administration - Ray, Bennet
Warehouse - Ray, Bennet
Police Administration - Ray, Bennet
Hospital - Rey, Bennet
Zakończenie - The New World Order
Zakończenie - Lesser of Two Evils
Solucja do gry Resonance zawiera opis przejścia wątku fabularnego oraz szczegółowe rozwiązania zagadek w grze. Ponadto w solucji znajdują się również:
Przedmioty
- na screenach znajdują się oznaczenia, wskazujące dokładną lokalizację przedmiotów potrzebnych do rozwiązania zagadek.
Punkty
- wszystkie podane wybory i rozwiązania, pozwalające zdobyć jak największą ilość punktów w grze.
Zakończenia gry
- sposób uzyskania obu zakończeń gry.
Resonance to przygodówka point & click z wciągającą historią, ciekawymi bohaterami i zagadkami stanowiącymi wyzwanie dla naszych szarych komórek. Dodatkowym atutem gry są bardzo dobre dialogi. Jest to pozycja, która dostarcza dużo zabawy nie tylko osobom gustującym w tym gatunku gier.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
LTM: skrót od Long term memory. Automatycznie zapisywane są tutaj ważne wydarzenia i informację. Jeżeli wybierzesz, któreś ze wspomnień będziesz mógł obejrzeć je jeszcze raz. Wspomnienia zebrane w LTM można używać w czasie rozmów.
STM: Short term memory. W tym okienku możemy umieszczać obiekty interaktywne, które później możemy wykorzystać w czasie rozmowy. Aby umieścić jakiś obiekt w tym menu, przeciągnij wybraną rzecz do okienka STM, które otworzy się automatycznie.
INV: przedmioty, które można wykorzystać w grze, podniesione trafiają do tego menu. Czasami należy przeciągnąć dany przedmiot na obiekt interaktywny innym razem połączyć dwa ze sobą, tworząc nowy. Przedmioty, które znajdują się w tym menu oznaczone są kolorem niebieskim.
Menu wyboru postaci: z tego menu wybieramy, którą postacią chcemy kierować. W danym momencie możemy kierować tylko jednym bohaterem. Inni bohaterowi mogą jedynie podążać za nami, jeżeli wybierzemy komendę Follow me podczas rozmowy z nim.
PPM/LPM: skrót dla prawego oraz lewego przycisku myszy. Lewy przycisk umożliwi nam interakcję z wybranym elementem. Przytrzymanie lewego przycisku myszy na przedmiocie, sprawi że zaczniemy przesuwać dany obiekt. Prawy przycisk myszy dostarczy nam dodatkowych informacji o danym przedmiocie, np. o numerze zamka.
Kolor pomarańczowy: używany w opisie dla oznaczenia obiektów interaktywnych w grze, które można w jakiś sposób użyć (np. Terminal)
Kolor brązowy: bohaterowie oraz osoby pojawiające się w grze oznaczone są w opisie kolorem brązowym.
Oznaczenia kółko/kwadrat/strzałka: jeżeli na danym screenie znalazło się kilka przedmiotów, które należy wykorzystać, zastosowałem różne oznaczenia dla ułatwienia orientacji w obiektach o których piszę. Oznaczenia umieszczone są w nawiasach obok nazw przedmiotów w opisie.
Punkty: twoje działania są punktowane. Duża ilość punktów jest opcjonalna. Niektóre wymagają wykonania odpowiedniej czynności. Nie jest możliwe zdobycie maksymalnej ilości punktów w jednym przejściu gry. Licznik punktów znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Grę zaczynasz jako Ed w